"עשר דק לשידור!" אחד המפיקים נכנס ואמר, ושניה לאחר מכן יצא. הבטתי בלוק במבט מודה. כל זה לא היה קורה בלעדיו.
הוא דאג לי לראיון אישי באחת התוכניות הנצפות ביותר, רק כדי לתקן את מה שהעולם חושב עליי.
המראיינת הייתה נראית אחת נחמדה, מצחיקה ובכללי, אחת שלא שופטת אחרים. שמעתי עליה מלא דברים טובים.
סימנו לי לעלות על הבמה לאחר שהמראיינת סיימה לדבר.
"בהצלחה." לוק לחש לי, והחזרתי לו חיוך רחב. נכנסתי לסט הצילומים והתיישבתי על הספה שליד המראיינת .
"אז, סיינה פריס. איזה כבוד לפגוש אותך." היא אמרה לי בחיוך.
"אז איך לבנתיים החיים שלך?? לפי מה שהבנתי, היית הומלסית לפני שהבנים מצאו אותך."
"הן, הייתי לתקופה קצרה." אמרתי לה.
"ואיך הצטרפת ללהקה?" שאלה אותי. באמת אף פעם לא דיברנו על זה. כשהכירו אותי פעם ראשונה, ידעו עליי רק שאני בת דודה של קאלום.
"נשארתי לישון אצלם כמה ימים. אני אפילו לא זוכרת איך בדיוק זה הלך, הם פשוט הציעו לי להצטרף ו... הסכמתי כמובן." ניסיתי להסביר לה.
"אני בטוחה שחווית מלא דברים בתור סולנית בפייבסוס. רוצה לשתף אותנו בחלק..?" שאלה, והנהנתי בגיחוך.
"לבנתיים לא חוויתי מלא דברים, כי אני נמצאת בלהקה תקופה קצרה יחסית. אחת החוויות הכי גדולות שהיו לי בתקופה הזאת, היה להכיר אנשים מדהימים שבהחלט יעזרו בכל מצב." שיתפתי אותה.
"וכמו שבטח כולנו יודעים, יש גם חוויות פחות טובות.. רוצה לדבר עליהן?" שאלה. בטח ,הרי זאת הסיבה שאני פה.
"אז הייתה לי תקופה שהייתי הולכת למועדונים ומשתכרת. התאהבתי בהרגשה הזאת." התוודיתי בפנייה.
"אבל יצאתי מהתקופה הזאת. התמונות האלו שהודלפו, היה דבר ממש קשה בשבילי." המשכתי.
"אני בן אדם. וזה שאני טועה, מוכיח שאני בן אדם. הרי זה אנושי לטעות.
אבל בגלל הטעות הזאת לא צריך לשפוט אותי ככה. לא צריך לשלוח צלמי פפראצי כדי שיאמרו עליי כמה מילים מעליבות וינסו לגרום לי לזרום איתם, כי זה לא הולך ככה." זאת הייתה טענתי כלפיי צלמי הפפראצי שעברו כל גבול.
"את מדהימה לדעתי" היא אמרה.
"אני מבינה עד כמה קשה להיות בעסק הזה , ושגם את צריכה קצת מנוחה בבר. זה שאת מודה שהייתה לך בעיה ושהתמכרת לאלכוהול ולמועדונים, הופך אותך למדהימה."
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...