ברור לי שלא הבנתן מה כתבתי בפרק הקודם. אני סיימתי לכתוב את העונה, 100 פרקים בסכה.
אבל עוד לא העליתי את כולם כמובן.
מקווה שתאהבו את הפרק(:
נק מבט לוק
"ח..חברה..?" גמגמתי, והוא הנהן בחיוך. איך הוא יכל תמיד לחייך?
"תאמין לי שישמעו עליך יותר כשתהיה לך חברה." הסביר לי את שיקוליו.
"במדורי רכילות, תמונות פפראצי, כולם רק רוצים לשמוע מה עם לוק ודניאל." חייך לעצמו כשחשב על זה. גירדתי את עורפי.
"ולמה לא מישהי אחרת?" שאלתי.
"כלומר, לא משהו נגדך!!" לשנייה התנצלתי על פליטת הפה.
"פשוט הייתי מעדיף עם מישהי שאני קצת יותר מכיר.."
"דניאל גם חדשה בכל הקטע של הדוגמנות, וזה ייקדם אותה." הוא אמר.
"אל תדאג, זה לא ייקח מלא זמן. מינימום חודש." מינימום חודש..?! לא, לא אבל אני לא מכיר אותה בכלל!! אני אמור לשחק את עצמי מאוהב בה כשאני בעצם מחבב את..?
היא שוב תחשוב שאני משחק בה או משהו. אני יודע שזה לא ייגמר בטוב.
"כדאי לך להסכים כי כבר סיפרנו לכמה מדורי רכילות עליכם." הוא אמר בטון שכל כך עיצבן אותי.
"טוב.." אמרתי, מזייף חיוך.
הדבר היחידי שיכולתי לחשוב עליו היה
פאק.
"או, ולוק.." הוא עצר אותי לפני שיצאתי מהדלת, והעברתי את מבטי לכיוונו.
"אתה יכול לספר לבנים על זה. אל תסתיר מהם דברים." הוא חייך חיוך מרגיע.
"ולסיינה." הזכרתי לו
"כן, גם לה. לוקח לי זמן להתרגל." הוא גיחך, ואני יצאתי.
לפחות אני יכול לספר לה על זה.
-------------------------------------------------------------------
נק מבט סיינה
נשמע תקתוק בדלת ומיהרתי לקום ולפתוח. עיניי עדיין היו אדומות ונפוחות,.למרות שהפסקתי לבכות כבר ממזמן. לוק היה מולי.
על פניו לא היה את הפרצוף המרוצה דתמיד נמרח עליו, גם כשלא רצה. הוא היה נראה די מאוכזב, די עצוב..
"אני צריך לספר לך משהו." הוא אמר, ונכנס לחדר. הוא התיישב על המיטה, אני התיישבתי לידו.
"מה..?" שאלתי. למרות שעל פניו יכולתי לדעת שזה לא משהו טוב, קיוויתי שאלו לא חדשות רעות. עברו על שנינו דברים די הזויים וקשים שעדיף שיישכחו , ולא שיתווספו אליהם עוד דברים רעים.
"את מכירה את דניאל, הדוגמנית החדשה..?" שאל, והנהנתי.
"מה איתה?" שאלתי. בבקשה שזה לא מה שאני חושבת, בבקשה, בבקשה!
"המנהלה מכריחה אותי להיות "חבר" שלה." אמר בכעס והשפיל מבטו, ופי נפער. מיד סגרתי אותו.
"אל תהייה מבואס." אמרתי לו, מרימה את מבטו. חייכתי חצי חיוך. "יכול להיות שהיא נחמדה.יכול להיות שתתאהבו וזה כבר לא יהיה כל כך נורא. "
"לא אכפת לי מדניאל הזאת, סיי.." הוא נאנח.
"מתי תביני שאני אוהב אותך?! " הוא שאל אותי, ובלעתי את רוקי .
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...