פרק כפול ווהו!!!
"את רוצה לשתות משהו?" הברמנית שאלה אותי.
"היא תוותר." לוק חייך אליה. אני העברתי את מבטי אל השאר.
היום החלטנו לחגוג את הערב במועדון. מה לחגוג? את ההופעה הראשונה שלי עם פייבסוס מחר.
אז היינו פה, באחד המועדונים החמים ביותר בלונדון. אני, לוק, קאל, מייק, אש,
נייל, הארי, לואי, ליאם, זאיין,
ליאן, אופיר, אופל ודניאל. קבוצה די גדולה.
הבנים שתו ממש קצת, רק כוס אחת. גם דניאל ואופיר שתו קצת. רק אופל וליאן הגזימו עם השתייה.
אני ולוק החלטנו לא לשתות בכלל. הוא סוגשל שומר עליי עכשיו מהשתייה. אני באמת מעריכה את זה.
לוק קיבל הודעה, והוא העביר את מבטו לטלפון. הוא שם מולי את הטלפון, מראה לי את ההודעה.
תהיה היום ממש צמוד לדניאל. -מנהלה
נאנחנו שנינו בשקט, כשהוא קם ממקומו והלך לכיוון דניאל, שלא היה נראה שיש לה בעיה לרקוד צמוד ללוק.
"את באה לרקוד?" נייל בא ושאל אותי, אך סירבתי. הוא פשוט התיישב לידי.
"אני אשאר פה איתך" הוא חייך אליי את החיוך המרגיע שלו
"תודה נייל, אני באמת מעריכה את זה."
את מתרגשת..? לגבי מחר..?" הוא שאל, והנהנתי.
"מקווה שאני לא אתעלף לכם על הבמה או משהו" צחקקתי.
"יש לי הרגשה שאני אעשה פדיחות"
"אל תדאגי! את תהיי נהדרת." הוא חייך אליי.
"אתה נחמד," החזקתי לו את היד. "עזוב, בוא לרקוד!" כבר היה לי יותר מצב רוח.
משכתי אותו לרחבה, והתחלנו לרקוד. אשטון ומייקל הצטרפו אלינו.
קאלום רקד עם ליאן (כמובן),
אופיר, אופל, זאיין ולואי רקדו יחד,
הארי וליאם רקדו עם שתי בנות רנדומליות מהמועדון, ולוק ודניאל כמובן היו ביחד.
אני, נייל, אשטון ומייקל רקדנו יחד, והיה כל כך כיף. אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני רוקדת וזורמת כשאני לא בהשפעת אלכוהול.
ככה המשכנו כל הערב. הרגשתי שז שז רק אני, אשטון, מייקל ונייל.
----
"איך היה אתמול..?" אשטון שאל אותי.
"היה כיף!!" אמרתי לו בחיוך.
"את רואה..? אפשר לעשות כיף גם בלי אלכוהול." הוא אמר לי.
"אני דואג לך, את כמו אחות קטנה בשבילי."
"אוו תודה אש, אני באמת מעריכה את זה." חיבקתי אותו חזק חזק, חיבוק שרק אחות קטנה יכולה לתת לאח הגדול שלה.
"סיי, בואי." ליאן נכנסה, ואני גילגלתי את עיניי. עקבתי אחריה לחדר הסמוך, חדר ההלבשה שלי.
"תכירי,זאת אנה, חברה טובה שלי." ליאן הציגה לי בחורה שחרחורת עם עיניים ירוקות.
"אנה, כמו שאת יודעת זאת סיינה." היא הציגה אותי בפנייה. אנה ואני לחצנו ידיים בחיוך.
"אנה תעזור לי לארגן אותך. יש לנו שלוש שעות עד ההופעה." ליאן אמרה בחיוך, מביטה בי, וודאי חושבת מה אפשר לעשות איתי.
---
"עשר דקות!" אשטון נכנס ואמר, ואז פיו נפער.
"וואו, היא בכלל לא נראית כמו עצמה." הוא התקרב אלינו.
הבטתי בעצמי במראה. שיערי השחור והמתולתל היה כרגע חלק בגלל המחליק שעשו לי. הן שמו לי איילנר שחור בעיניים וליפגלוס ורוד עדין,
הן הלבישו אותי בשמלת מיני שחורה, שהגיעה עד אמצע היריכיים, ואת שאר הרגלים כיסה בד שקוף, ונעלי עקב לבנות סגורות.
(אם לא הבנתן איך זה היה נראה, תשלחו לי הודעה ואני אתן לכן קישור )
"את יפה, אל תדאגי." אשטון אמר לי, כנראה כשראה שאני לא כל כך בטוחה לגבי המראה שלי.
"עוד שמונה דק...וואו." גם מייקל נכנס להודיע לנו, וגם הוא הופתע מאיך שאני נראית.
אני לא אהבתי את הבגדים שלי. השמלה הייתה נראית לי חושפנית מידי, נעלי העקב גבוהות מידי, והאיפור מוגזם מידי. החלק היחידי שאהבתי היה את השיער שלי, כי אף פעם לא אהבתי את התלתלים שלי.
"תפסיקו להסתכל עלי.. אני נראית נורא." אמרתי לארבעה שפשוט... בהו בי.
"השמלה לא קצרה מידי..? האיפור לא מוגזם מידי..?"
"הכל פשוט מושלם." ליאן אמרה לי. אוף, הכל היה נראה לי מכוער מידי וצבוע מידי.שונאת את זה.
"ומי הגברת?" מייקל שאל בחיוך, מביט באנה.
"אנה.." היא חייכה אליו, מסמיקה אליו. אוהו, זאת רק אני או שיש פה אהבה ממבט ראשון?
"טוב, ההופעה שלנו עוד מעט מתחילה. אתם באים?" אשטון שאל אותי ואת מייקל, והנהנו.
"את יפה, אל תשכחי!!" ליאן צעקה לי שניה לפני שיצאנו.
קאלום ולוק הצטרפו אלינו, ולמזלי הם לא הגיבו על איך שאני נראית.
"את נראית נהדר." לוק חייך אליי, וקאלום הנהן בהסכמה. טוב, כנראה שמיהרתי לחשוב.
הציגו אותנו על הבמה. אני העברתי את מבטי אל ארבעת הבנים, והרגשתי את הלב שלי יוצא ממקומו.
ואז, עלינו לבמה.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...