-מצטערת שלא העליתי מלא זמן, למדתי למבחן חשוב !!! -
התעוררתי בבוקר תוך כדי שאני שומעת צחקוקים. פקחתי את עיניי.
"מה אתם עושים , אדיוטים?" שאלתי בלחש, עדיין לא ערנית לגמרי.
"כלום." קאלום אמר. פקחתי את עיניי מהר, קמה מהמיטה ולוקחת להם את הטלפון מהידיים.
"אתם צילמתם אותי ישנה, והעליתם לקיק??!" שאלתי בעצבים, והם צחקקו.
"זה הסוף שלכם!!" אמרתי, ופתאום הם התחילו לברוח. מצאתי את עצמי רודפת אחריהם בכל הבית, עד שכבר לא היה לי כוח והפסקתי. התיישבתי על המיטה.
"קנינו לך מתנה" לוק אמר, מביא לי שקית. פתחתי אותה.
"טלפון חדש??!" שאלתי, מתלהבת.
"כן כן, טלפון חדש." הם אמרו. "הורדנו לך כל מיני אפליקציות כדי שתוכלי לעדכן, להתעדכן ולתקשר בכללי עם המעריצים." קאלום אמר לי.
"והורדנו לך משחקים, כל אחד הוריד לך משחק אחד שהוא ממליץ עליו. דרך אגב, תגידי שהכי אהבת את מירוץ המכוניות." הוא אמר, וגיחכתי.
"וגם שמרנו את עצמנו, כדי שנוכל לדבר כשלא נהיה ביחד." מייקל אמר.
"תתחדשי." לוק אמר בחיוך, וחיבקתי את כולם חיבוק קבוצתי.
"תודה, בנים.." אמרתי, מנתקת את החיבוק. "זאת המתנה המושלמת."
"אז מי רוצה לספר לה מה נעשה היום??" קאלום שאל, והבנים הצביעו בהתלהבות. קאלום מיהר לדבר.
"אוקיי, אני פשוט אספר. אנחנו..."
"מקליטים היום שירים לאלבום החדש!!!!" לוק אמר, נכנס לדבריו של קאלום, ואני צרחתי מההתלהבות.
..
"איך היה בהקלטות?" קאלום שאל אותי כשנכנסנו ללימוזינה, ונסענו חזרה לבית המלון.
"היה מושלם!! השירים היו מושלמים!!" אמרתי.
"פעם ראשונה שלך?" לוק שאל, והנהנתי.
הגענו לבית המלון, והבנים יצאו מהלימוזינה, אני אחריהם.
"מי שמגיע אחרון הוא המשרת של כולנו ליום שלם!!" קאלום אמר והתחיל לרוץ, כך גם שאר הבנים.
"רגע, מה? זה לא פייר! אני בת!" צרחתי, מתחילה לרוץ אחריהם.
פתאום עצרתי כשראיתי ילדה בוכה.
"היי, קרה משהו?" שאלתי את הילדה. הבטתי לצד, גם לוק שם לב אלייה והתקדם לכיווננו.
"אני לא מוצאת את ההורים שלי." אמרה, קולה נשבר והיא לא מפסיקה לבכות.
"את זוכרת באיזה חדר אתם?" שאלתי אותה, והיא הנהנה.
"אני בחדר 239 נראה לי.." הילדה ענתה, מנגבת את דמעותייה.
"ממתי אתם פה?" שאלתי אותה. הם נמצאים חדר לידי, איך לא ראיתי אותם.
"מהיום בבוקר.." היא ענתה.
"בואי, אני אקח אותך לחדר." אמרתי, מחזיקה בידה ומביטה בלוק. הוא הביט בי בחזרה, עם חיוך.
התקדמנו לכיוון המעלית, מחכים שתיפתח.
"איך קוראים לך?" שאלתי את הילדה.
"ס..סקיי.." גמגמה, קצת יותר רגועה ממקודם. לשמוע את שמה עשה לי צמרמורות.
"קרה משהו, סיינה?" לוק שאל אותי, ופרסתי חיוך מזוייף על פניי.
"למה שיקרה משהו?" שאלתי, בדיוק כשהמעלית נפתחה ונכנסנו לבפנים. לחצתי על הקומה השניה שהייתה הקומה שלנו, ותוך שניות אחדות הגענו לקומה. התהלכנו קצת, לוק, אני וסקיי שאוחזת בידי בחוזקה, והגענו. חדר מספר 239, שהיה צמוד לחדר שלי ושל קאלום. תקתקתי בדלת, מחכה בציפייה להורייה של סקיי שיפתחו את הדלת..הדלת נפתחה.
"סקיי, בחיים שלך אל תעלמי לי כך יותר.." האישה אמרה, מחבקת את סקיי חזק.
"ממש ממש תודה שמצאתם אות..." היא אמרה, נעצדת על רגלייה כשהיא מביטה בי.
"סקיי??!" פתאום זיהיתי אותה.
"ר..רוז..?" גמגמתי, הולכת צעד אחורה.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fiksi Penggemarהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...