פרק 53

868 50 2
                                    

שכחתי לגמרי להעלות היום פרק!!!

אני אפצה אתכן יותר מאוחר. קריאה מהנה(:

"חייבים לחגוג את זה שמצאתי עבודה" ליאן הודיעה כשסיימנו את הקניות. זה היה מתיש.

"את מתכוונת, במועדון..? " שאלתי, והיא הנהנה. "את יודעת שאסור לי, וחוץ מזה, היום אנחנו צריכים ללכת לאנשהו עם וואן דיירקשן." הזכרתי לה.

"בערב יותר מאוחר אנחנו נלך. אל תדאגי, אני אדאג שלוק יסכים." היא אמרה לי, בדיוק כשנהג המונית עצר ואנחנו ירדנו בבית המלון.

*

היינו בחדר האוכל. התיישבנו בשולחן ארוך, והיינו צריכים לחבר עוד אחד כדי שיהיה מקום לכולנו.

בצד אחד התיישבנו לוק, לידו אני, לידי ליאן, לידה קאלום, לידו מייקל, לידו נייל ולידו דמי. כן, דמי לובאטו. האחת והיחידה.

(דייל שיפר, מצטערת)

מול לוק ישב אשטון, לידו הארי, לידו לואי, לידו חברה שלו אופיר, לידה חברה של זאיין אופל, לידה זאיין ולידו  ליאם.

אכלנו יחד וצחקנו. הבנים של וואן דיירקשן ממש מגניבים ומצחיקים, אופל ואופיר ממש נחמדות ודמי.. טוב, דמי זאת דמי. אותה אני מעריצה מאז שאני זוכרת את עצמי.

כל הארוחה הלכה ככה שלרוב לא נשאר מה לאכול, כי השאר העמיסו את הצלחות קלהם באוכל. זה שלקח הכי הרבה היה נייל, ואני נדהמתי מאיך בן אדם יכול לאכול כל כך הרבה. אוכל אני אוהבת, אבל לא כמוהו.

נייל הורן זה משהו מיוחד.

ולמרות שכולנו התעצבנו על זה שהוא הגורם העיקרי להיעלמות האוכל, כולנו סיכמנו שהוא מגניב. אליו הכי התחברתי מכל וואן דיירקשן, ובצדק. הוא כזה נחמד.

השני שהכי התחברתי אליו היה ליאם. הוא נראה טיפוס רציני, אבל הוא ממש מצחיק וכיף להיות בחברתו. הוא נראה כמו אחד שכיף ללכת איתו למועדון, להשתכר ולסמוך עליו שימשוך אותי לבית כשאני חצי מתה.

בין השלושה האחרים אי אפשר לבחור. זאיין לואי והארי בהחלט טיפוסים שנחמד לדבר איתם. החברות של זאיין ולואי כל כך נחמדות, והן ממש דומות לי באופי. הארי בדיוק נפרד מחברה שלו, אבל מהיכרות קצרה איתו, הבנתי שמי שתהיה חברה שלו תרוויח לגמרי.

בסופו של דבר התפזרנו לחדרים, או יותר נכון, כולנו התפזרנו לחדר של נייל. לנייל היה חדר כמו שלנו, רק הרבה יותר מבולגן. בערך כמו החדר של לוק. וכמו החדר שיהיה לליאן ביום שייתנו לה חדר בלעדיי.

את הזמן שהיינו ביחד כולנו, אפשר לחלק לשלושה חלקים;

חצי מהזמן שהיינו יחד סתם ירדנו על כל אחד בחדר, או יותר נכון על כל אחד מהבנים.

ברבע מהזמן שנותר, חקרנו קצת את אופל, אופיר ודמי. ברבע השני, חקרו אותי ואת ליאן. לא היה יותר מידי מה לחקור, סתם שאלו שאלות מטומטמות.

ובגלל שאנחנו מטומטמים, מצאנו בקבוק ריק והחלטנו שזה הזמן לאמת או חובה.

Change your life - 5sos fanficWhere stories live. Discover now