פרק 64

778 41 15
                                    

פרק ארוך.

קצת עצוב, קצת שמח, קצת מעצבן, קצת חופר ובכללי קצת מהכל.

מקווה שתאהבו(:

נ"ב- את העונה כבר סיימתי (דגש על העונה, אני שוקלת להמשיך עונה שנייה! )

והיום כשאני מעלה את זה, אני גם עורכת. אני די בריבים עם עצמי לגבי הפרק הזה, אבל כרגע אין כל כך מה לעשות. יש סיכוי שהפרק הזה ייגרום לכן לסערת רגשות, לי הוא גרם.

טוב, קריאה מהנה!

.

בארוחת הבוקר, החלטתי לשבת בין אשטון לנייל.

היום אנחנו מתחילים לעבוד קשה, וישר לאחר ארוחת הבוקר אנחנו הולכים לחזרות להופעה הראשונה שלנו ב- wwa tour.

סיימנו את הארוחה, וקמנו ממקומותינו.

"את לא מדברת עם קאל?" נייל שאל, והנהנתי.

"סיפור ארוך." תירצתי, כדי לא להיקלע לשיחה ארוכה של 'לא לוותר על המשפחה'.

"בחירה שלך." נייל חייך חצי חיוך, חיבק אותי והצטרף לבנים של וואן דיירקשן. אני הצטרפתי ללוק, אשטון, מייקל ולשאר (קאלום) ונכנסנו ללימוזינה שלנו.

"סיינה לא מדברת איתי." קאלום הודיע, ואני גילגלתי את עיניי. הבטתי בחלון, וניסיתי למצוא משהו אחר להתעסק בו.

בזמן שהם דיברו בניהם על זה, אני העדפתי להתעסק בחלון. באנשים שבחוץ, שבגלל שהחלון אטום הם לא יכולים לראות אותי.

אמא ובת,

אמא ובן,

אבא ושתי ילדות,

אבא ובן..

פתאום הבנתי שאני מתגעגעת. מתגעגעת להורים שלי. למרות שהעדיפו לתת לי לשבור את הראש לבד, הם היו חסרים לי בתקופה הזאת.

הלימוזינה עצרה באיטיות, מול משרד גדול. זיהיתי אותו במהירות. זה היה אולפן ההקלטות שלנו.

ירדנו מהלימוזינה.

"מה עושים עכשיו?" שאלתי את הבנים.

"מתאמנים על שירים." מייקל הסביר לי.

-------------------------------------------------------------------

התקופה הזאת הולכת להיות תקופה עמוסה מאוד. מלא הופעות, חזרות, הקלטות וראיונות.

הייתי בחדר שלי ושל ליאן, ודפדפתי בדפי מגזין. ליאן הייתה בשירותים. פתאום ראיתי כתבת הוט/נוט באחד מהדפים, והתמונות דלי ושל הבנים היו שם.

"ליאן! מה זה הוט/נוט?" שאלתי אותה.

"ביקורות אופנה." היא צעקה לי מהשירותים.

קראתי בעיון. על כל אחד מהבנים נתנו ביקורת טובה, מחמאות..

וכשהגעתי לקטע עליי בכתבה, נכתבו שם רק דברים רעים על סגנון הלבוש שלי. המחמאה היחידה הייתה בקשר לאיפור שלא היה לי; היה כתוב שם שגם בלי איפור אני יפה.

Change your life - 5sos fanficWhere stories live. Discover now