"אתה יודע שזה בלתי אפשרי." אמרתי לו, והוא הרים גבה.
"מה בלתי אפשרי?" הוא שאל אותי.
"אני ואתה. ביחד." עניתי.
"הכל אפשרי." לוק ניסה לתקן אותי, ללא כל הצלחה. הוא טעה.
"לוק.." הבטתי בו בפרצוף די מאוכזב.
"ההנהלה בחיים לא תסכים לנו. זה יהיה די מסובך אם תהיה לנו זוגיות בלהקה, ונכון לעכשיו, יש לך חברה.."
"את יודעת שאני לא אוותר עליך, נכון?" הוא שאל אותי.
"דניאל נשמעת נחמדה." ניסיתי להתחמק מהשאלה , והוא נאנח. הוא קם מהמיטה.
"לפחות נישאר הידידים הכי טובים." הוא חייך חצי חיוך, והחזרתי לו חיוך.
"תמיד." קמתי מהמיטה גם, וחיבקתי אותו. הוא הביט בי, מקרב את פניו לשלי אך עצרתי אותנו בזמן.
"ידידים לא אמורים להתנשק, לוק." הזכרתי לו, מנתקת את החיבוק, והוא הביט בי בפרצוף מובך מעט.
"תזכרי שעוד מעט הולכים למסעדה עם קאלום, מייקל ואשטון." הוא אמר לי, מביט בי והולך אחורה לכיוון הדלת.
"אני לא אשכח." אמרתי, מחייכת אליו בלי כוונה חיוך שגרם לו לבהות בי, וגיחכתי כשראיתי שנתקע בדלת מרוב שלא היה מרוכז.הוא החזיר חיוך מבוייש והסמיק מעט, ויצא מהדלת.
נשכבתי על המיטה ונאנחתי.
על מי אני עובדת? אני מאוהבת בו.
.
עברו כמה דקות, וכבר קמתי מהמיטה. הדלת בדיוק נפתחה, ונכנסו ליאן וקאלום.
"אנחנו צריכים לדבר." קאלום אמר, מביט בי במבט שיכול להרוג, וגלגלתי את עיניי.
"תלכו לחדר של קאלום. אני אבחר לך בגדים." ליאן הודיעה בחיוך, וקאלום משך אותי לכיוון החדר שלו. הוא נעל את הדלת אחרינו.
"למה לוק מדוכא?" הוא שאל בטון שעיצבן אותי.
"לא יודעת. למה אתה חושב שזה קשור אליי?" החזרתי באותו הטון, שהיה קר ועצבני.
"מה עשית לו, סיינה?" הוא שאל אותי.
"אני לא מאמינה! מה אתה רוצה ממני?" שאלתי אותו בפה פעור.
"אלוהים, תתבגר כבר קאלום." הלכתי לכיוון הדלת, אך הוא תפס בידי.
"אני יודע שעשית לו משהו." הוא אמר לי, ואני הסתובבתי בעצבים.
"המנהלה ביקשה מלוק שיצא עם איזה דוגמנית אחת, כדי לקדם את הקריירות של שניהם. הוא בא לספר לי, וכמובן לא הייתה לו ברירה אחרת.
לעומת זאת, אני אמורה לסבול את לוק והדוגמנית מהצד, תוך כדי שלפניי שעתיים ג'וש קרא לי זונה בטלפון ונפרד ממני בדרך הכי מגעילה שיש, ועל הדרך לסבול את החפירות שלך של 'אל תשברי ללוק את הלב', כשבעצם את הלב שלי רמסו ודרסו. יש לך משהו לומר על זה, בן דוד ?!" לא חיכיתי לתשובה, וכבר יצאתי.
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanfictionהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...