כל מה שהיינו צריכים לעשות בקליפ, זה לנגן ולשיר.
כלומר, הם ניגנו. במה כבר אני אנגן באמצע החיים?
בסופו של דבר, הצילומים נגמרו ועברו לצלם את המתפשטים.-.
אני והבנים נכנסנו לחדר ההלבשה, שבגלל שאני הצטרפתי ללהקה נהפך להיות 'חדר הסטלנים'. פשוט יושבים שם ומתלוננים על החיים.
"שונאת כשמאפרים אותי כל כך הרבה." נאנחתי בעצבים, נכנסת לחדר בהליכה מהירה ומורידה את איפורי במהירות בעזרת מגבון. הדבר היחידי שאהבתי באיך שהייתי נראית בקליפ היה הבגדים, כי נתנו לי לבחור את הבגדים.
"איזה בת לא מתאפרת?" מייקל שאל, והבנים התיישבו על הספה, מסתכלים עליי מנגבת את האיפור.
"בוא נחשוב ביחד.. הו, כן. אני." עניתי בחיוך מזוייף וחזרתי למבט הכועס שלי. שונאת איפור.
"לפחות אלה הצרות שלך. אנחנו צריכים להישאר פה איתך בזמן שבחוץ יש נשים עם הלבשה תחתונה ." לוק אמר. אוף, היציאות האלה שלו כלכך מעצבנות אותי. בא לי להרוג את הבן אדם כל כך, והאמת היא שעכשיו אני חונקת אותו במבטי.
..
הייתי חייבת להשתחרר קצת. לא היה לי כוח לשום דבר, לאף אחד,.במיוחד אם לאף-אחד הזה קוראים לוק.
כמובן שבשבילי להשתחרר זה לא ללכת למועדון , להשתכר עד מוות ולדפוק בחורים, אבל הייתי חייבת קצת לשנות גישה. לא ללכת לשם בבגדים חושפניים ולגרום לכל הבנים להסתכל עליי בעיניים גדולות, כמובן, אלא רק ללכת, לשתות קצת, אולי לרקוד אם מתחשק לי.. אז,ביקשתי מליאן שנעשה "ערב בנות", נלך לבד שתינו למועדון ונהנה קצת. זה היום היחידי שהסכמתי לליאן לתת לה לבחור לי בגדים, וכנראה שזה ישאר היום היחידי. היא לקחה שמלה בצבע אדום, שמלת מיני שקנינו אתמול, נעליי עקב גבוהות בצבע שחור, נתתי לה לאפר אותי מעט אך לא יותר מידי, ולסדר מעט את שיערי. הבטתי בעצמי במראה.
שמלת המיני האדומה ישבה עליי די טוב, ואני חייבת להודות שכן יש לי גוף לשמלות.
נעלי העקב הגביהו אותי במקצת, אך לא הרבה. ייקח לי קצת זמן להתרגל אליהן, אבל אני חייבת להוסיף שהן מחמיאות לי.
האיפור העדין שאיפרה אותי די הוסיף למראה. עיפרון שחור בעיניי וגלוס שקוף-ורדרד.
והשיער שלי, השיער המתולתל שכעת היה פזור, מסודר לנח על שתי כתפיי. פעם ראשונה שאהבתי את השיער שלי.
"את מושלמת." ליאן החמיאה לי, וחייכתי אליה.
מה שסיינה לבשה בקליפ:
http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=10723732&.svc=whatsapp&id=123930285
מה שסיינה לבשה במועדון:
http://www.polyvore.com/club/set?id=123616626
YOU ARE READING
Change your life - 5sos fanfic
Fanficהסיפור שלי התחיל בכלל לפני שלוש שנים. הייתי סתם עוד תלמידת כיתה י' רגילה, עם עבר מטורף. בעצם, לא הייתי כל כך רגילה. הייתי מקובלת, וזאת הייתה השנה הכי טובה בחיים שלי. אך פתאום, כל מה שיכל להשתבש, השתבש, ומצאתי את עצמי שבורה ומפורקת, מנסה לשנות את חיי...