♛6♛

4.2K 565 604
                                    

"oikawa? bir yerin mi incindi?" iwaizumi hızlı bir şekilde oikawa'nın yanına çömeldi.

"endişelenme," oikawa kalkmaya çalıştı ama başaramadı. yüzünü buruşturdu ve tamamen kalkmaktan vazgeçti. "birazdan kalkarım, alışkınım ben."

"nasıl yani?"

"dizimden ameliyat olmuştum da..." oikawa gözlerini kaçırdı. canı o kadar çok yanıyordu ki göz yaşlarına engel olamadı. çok nadiren ağlardı ama şu an dayanamıyordu. iwaizumi, elini oikawa'nın yanaklarına götürdü ve gözyaşlarını sildi.

teni pürüzsüzdü.

oikawa sık ağlamazdı ve sadece tek başınayken ağlardı. küçüklüğünü saymazsak, ilk defa biri onun gözyaşlarını siliyordu. ilk defa biri o ağlarken yanındaydı. gerçekten çok etkilenmişti. bir süre kendine gelemedi ve iwaizumi'nin onu kucağına aldığını fark etmedi.

"iwa-... ne yapıyorsun?"

"sus bakayım."

iwaizumi yavaşça oikawa'nın koltuğa uzanmasını sağladı. "kısa olmana rağmen güçlüymüşsün, iwa-chan." oikawa gülümsedi ama pek mutlu görünmüyordu. hâlâ acı çekiyordu.

"aramızda en fazla 5 santimetre falan vardır, kısa değilim ben." iwaizumi kendinden uzun insanlara sinir olurdu zaten.

"bir şey lazım mı?" iwaizumi oikawa'nın yanına sandalye çekip oturdu. "olabildiğim kadar yardımcı olabilirim. doktora gidebiliriz istersen."

"dediğim gibi alışkınım, geçer birazdan ağrısı. ama istediğim bir şey var."

iwaizumi, oikawa ile göz teması kurduktan sonra oikawa konuşmaya başladı.

"benim bir sırrımı öğrendin, sen de bana neden ailenle kavga ettiğini anlatır mısın?"

"özel bir şey değil, sadece canını sıkmak istemiyorum."

oikawa, 'bir şey olmaz' dercesine ellerini salladı.

"sadece beni nişanlandırmak istediler, ben de kabul etmedim."

"iyi yapmışsın iwa-chan, gençliğin elinden gitmesin." oikawa, destek vermek istercesine gülümsedi. ama içten bir şekilde gülümsemesine dizinin ağrısı engel oluyordu. pek içten gülümseyen biri değildi zaten.

"eşcinsel olduğumu da söyledim."

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin