oikawa gerçekten çok sinirliydi. kaç yıllık en iyi arkadaşından yeni tanıştığı bir insanı kıskanmıştı ve bunun nedenini tam olarak bilmiyordu.
o sözleri söyledikten sonra hemen evine gitmişti, hanamaki'nin kalbinin kırılacağını falan düşünmüyordu. ya da bunun için üzgün değildi.
sadece iwaizumi'ye aşık olmak istemiyordu. iwaizumi ile ilgili bir sorunu yoktu, oikawa aşık olmak istemiyordu. "hayır, tekrar olmaz." diye düşündü.
eve geldiğinde üstünü falan çıkarmadan yatağına oturdu. gerçekten çok kötü hissediyordu. telefonu eline alıp istemsizce arama tuşuna gitti eli.
iwa-chan ♡ aranıyor...
"efendim?"
bu ses, iwaizumi'nin sesi değildi. başka bir erkeğin sesiydi ve oikawa bundan hoşlanmadı. "kimsin?"
"ee, hajime şu an duşta. ne söyleyecektiniz bokkawa?"
oikawa hiçbir şey demeden telefonu kapadı. "hajime dedi. bokkawa dedi. duş dedi."
artık daha da kötü hissediyordu. telefonunu tamamen kapadı kendinden olabildiğince uzağa kaldırdı. "o kimdi?" bu düşünceyi beyninden uzaklaştıramıyordu.
"belki kardeşidir ya..." dedi. "hayır, kendimi rahatlatmaya çalışıyorum sadece. kardeşi değildir."
oikawa, bilgisayaranı açtı ve arama tuşuna "nasıl aşık olunmaz?" yazdı. o an tam olarak ne yaptığını kendisi de bilmiyordu. karşısına çıkan ilk siteye girdi ve bilgisayarının yanındaki gözlüklerini taktı.
-aşık olmama öğretmeni-
siz de aşık mısınız?
oikawa, sitedeki soruları kendi çapında cevaplıyordu sesli bir şekilde. "galiba."
daha önce aşk yüzünden kalbiniz mi kırıldı?
"hm, evet sayılır."
aşık olduğunuz kişi çok yakışıklı/güzel. kendinizi tutamıyorsunuz ve çok mu kıskançsınız?
oikawa, "bu nasıl site amına koyayım!" diye bağırdı ve atar yaptıktan sonra istemsizce okumaya devam etti.
o zaman bana mesaj atın! :)
oikawa, "ne kaybedebilirim ki?" diye düşündü ve sahte bir profil açıp mesaj attı.
merhaba, öğretmenim. bana yardımcı olur musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ⎯ iwaoi
Fanfictioniwaizumi, para kazanmak için ders vermek istemektedir. bir hafta sonra sonunda telefonu çalınca onu arayan kişi oikawa'dır.