iwaizumi, oikawa gittiğinden beri sıkılıyordu. yaklaşık 20 dakika önce zevzek adamın oturduğu koltukta oturup sodasını yudumluyordu. duvardaki saate baktığında saatin 6:30 olduğunu gördü.
"o kadar oldu mu ya?" diye düşündükten sonra yanındaki telefonunu kontrol etti. ne mesaj vardı ne de arama. herhangi bir bildirim olmadığını görünce "çok da tın!" diye mırıldandı ve ardından "çok yalnızım lan." dedi.
bitmiş soda şişesini önündeki sehpaya koyup telefonunu tekrar kontrol etti. o anda istediği bir sürü mesaj ya da arama değildi aslında. sadece oikawa'nın mesaj atmasını istiyordu. boşu boşuna beklediğini düşündü. umudunu tam kesmişti ki telefonu titredi.
"neden heyecanlandım ki şimdi?"
eşcinsel olduğunu söylediğinde oikawa onu yargılamamıştı. tek dediği, "ailene daha önce söylemeliydin." gibi bir şey olmuştu.
evet, iwaizumi eşcinseldi ve oikawa onun tipiydi. "konuşmasa tam tipim aslında," dedi iwaizumi sesli bir şekilde. sadece tipe bakan bir insan olsaydı çoktan onunla çıkmıştı ya da itiraf etmişti.
insanlarla iletişim kurabilirdi, iyi de kuruyordu aslında. ama kurmayı istemiyordu. "ya terslerse?" gibi yakın geleceği düşünmezdi biriyle konuşmadan önce. ondan da sonrasını düşünüp, "ya ileride aramız bozulursa?" gibi şeyler geçirirdi aklından.
arkadaşa ihtiyacı olduğunu oikawa ile tanışana kadar fark etmemişti. bugün belli etmese de onunla çok eğlenmişti. metroda birlikte müzik dinlerken, oikawa'nın neden ameliyat olduğunu sorduğunda "lisedeyken voleybolda oldu." cevabını duyduktan sonra ortak nokta bulup sohbet ettiklerinde, hatta oikawa'nın neredeyse evi yakacak olması onu çok mutlu etmişti.
bunları aklından geçirdikten sonra mesaja baktı. tanımadığı bir numaradandı mesaj.
××××
iwa-chan dizim daha iyi, sorduğun için teşekkür ederim! (>^ω^<)iwa-chan ♡
sormadım?mesajın kimden olduğunu hemen anladı. oikawa'yı telefonuna kaydetmemişti. onu nasıl kaydedeceğini düşündü. aklına bir şey geldi ve telefonunu rehberine kaydetti.
bokkawa
çok kabasın! o(╯□╰)otelefonunda ne diye kayıtlıyım iwa-chan?
harikawa, değil mi? 。^‿^。
iwa-chan ♡
evetbokkawa
neeeeinanmam :/
iwa-chan ♡
madem inanmayacaksın niye soruyorsunbokkawa
bizim markette çalışacaksın değil mi ^O^iwa-chan ♡
yoo, vazgeçtim o da bana göre değilbokkawa
。(′︿‵。)aa bir fikrim var
iwa-chan ♡
tövbe debokkawa
benim evimde hizmetçi olarak çalışama bir şartla~
hizmetçi kıyafeti giyeceksin eheueheu~
çok tatlı olursun bak eheueheueuehue
iwa-chan ♡
SENİN AĞZINA SIÇARIM PEZEVENKiwaizumi, kapının çalmasının ardından telefonunu sehpaya koyup ayağa kalktı kapıya doğru giderken istemsizce gülümsedi. sinirlenmişti ama oikawa onu gülümsetiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ⎯ iwaoi
Fanfictioniwaizumi, para kazanmak için ders vermek istemektedir. bir hafta sonra sonunda telefonu çalınca onu arayan kişi oikawa'dır.