oikawa sinirden halıyı yiyordu. iwaizumi, halıyı tükürüklediği için oikawa'nın kafasına yastık attı ve oikawa burnunu yere çarptı. çok acıdığını söyleyerek yerde kıvranıyordu ve bu sırada diğer üçü kendi aralarında konuşmaya devam ediyorlardı. oikawa'yı ve güzel burnunu takan yoktu.
"kendi hatası, değil mi?" dedi hanamaki veli toplantısına giden bilinçli bir ebeveyn edasıyla. matsukawa da ona ayak uydurdu. "aynen, aynen."
"demek ki neymiş?" hanamaki bacak bacak üstüne attı. "lisedeki en büyük düşman olduğunuz kişiyi aramamanız gerekiyormuş. yoksa sizi pideciye davet edebilir ve bu sayede sinir krizi geçirebilirsiniz."
"haklısın, hayatım."
"bir saniye ya." iwaizumi tüm dikkati kendine çekti. "şimdi çıkma teklifi mi sayılıyor bu?" bunu yeni fark etmişti.
"burada karışık bir durum var. eğer pide zehirliyse, kesinlikle bu bir çıkma teklifidir. ama değilse yanından bile geçemez." hanamaki ciddi kalamadı ve bunu derken güldü.
"bence en komiği oikawa'nın tepkisi oldu." matsukawa yaklaşık on beş dakikadır her üç dakikada bir aynı cümleyi kuruyordu. oikawa'yı taklit etmeye koyuldu. omuzlarını dikleştirdi ve sesini alâkasız bir şekilde inceltti. "kapa çeneni kaka!"
"bence oikawa üçüncü sınıfa gidiyor. ilkokul üç."
"yakında atleti dışarıda bir şekilde pet şişeyle futbol oynayabilir. dikkat etmeliyiz." yine kahkahalara boğuldular ve oikawa yere uzanıp kendi kendine bir şeyler sayıklamaya başladı. iwaizumi ağlamak istiyordu.
"yeter be! gidin evinize!" iwaizumi, matsukawa ve hanamaki'ye bağırdı. onların "peki." diyerek gitmeyeceğini bildiğinden yüklü miktarda para verdi. "gidin alışveriş falan yapın." mutlu bir şekilde sonunda evden ayrıldılar.
"iwa-chan! neden kira paranı onlara verdin?!" oikawa yerde sürünüyordu. "ah benim fakir sevgilim!"
"sahte paraydı onlar." oikawa duyduğu şeyle birlikte kalkıp iwaizumi'nin yanına oturdu. "niye sahte paran var?" korkarak konuştu.
"ya takma kafana onu şimdi. sonunda birlikte kalabildik ve biraz sakinleştin." iwaizumi hafifçe gülümsedi, oikawa mutlu olup kocaman gülümsedi. "seni seviyorum!"
"kapa çeneni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ⎯ iwaoi
Fanficiwaizumi, para kazanmak için ders vermek istemektedir. bir hafta sonra sonunda telefonu çalınca onu arayan kişi oikawa'dır.