♕25♕

3.2K 410 329
                                    

"uyumuş, çok şükür sustu." matsukawa serum yemekte olan oikawa'ya baktı. "ben anlamıyorum, neden zengin bebesini kardeşler pideye götürdün?" iwaizumi'ye baktı, gülmemek için direniyordu.

"bence pide'de sorun yoktu çünkü ben de yedim."

hanamaki, "dayak yemek istemiyorum ama senin bünyen alışkın değil mi bunlara?" dedi korkarak.

"doğru aslında." iwaizumi fakirdi ama gururluydu.

"ben hamile olmamasına üzüldüm." matsukawa arkadaşının serum yemesine üzülmek dışında kafasını her şeye takmıştı. pideciye gelememesi gibi.

"bence biz çıkalım, iwaizumi kalsın ve klasik romantik bir sahne yaşasınlar. oikawa gözlerini açtığında iwaizumi telaşla kalkıp, "hayatım! yaşıyorsun!" desin ve-"

iwaizumi ikisini de odadan ittirip kapıyı kapadı ve oikawa'nın yattığı yerin yanındaki tekli koltuğa oturdu. uyuyunca oldukça çekilebilir oluyordu. üstelik uzun kirpikleri de daha güzel görünüyordu ve iwaizumi fotoğrafını çekmek istedi ama durumun farkına varınca vazgeçti.

×××

"oikawa ezeli bir düşmanın falan var mı?" dedi iwaizumi oikawa'nın önüne kahve koyarken. eve gelmişlerdi ve matsukawa ile hanamaki tabii ki yine peşlerini bırakmamışlardı. üstelik sanki kafeye gelmişler gibi iwaizumi'den bir şeyler isteyip duruyorlardı. hatta az önce hanamaki, iwaizumi'den çişini yaptırmasını istemişti ama tokat yiyince kendine gelmişti.

"nerede bizim kahvemiz? iki americano söylemiştik." dedi matsukawa. "kardeşim bizde sadece nescafe var onu da kendin yap." iwaizumi oikawa'nın cevabını bekledi.

"benim düşmanım var mı acaba?"

matsukawa ve hanamaki de onunla beraber düşünmeye başlamışlardı ve bir süre sonra üçü de aynı anda "shiratorizawa'ya gelmeliydin." dediler. iwaizumi tabii ki hiçbir şey anlamamıştı ve eski anıları hatırlayan hanamaki gülmekten ölmek üzereydi.

"shiratorizawa kim?"

"biz lisedeyken oikawa'ya takık bir çocuk vardı."

"iyi çocuktu aslında." diye ekledi matsukawa. bu sırada oikawa yastığa kafasını vuruyordu. matsukawa ile hanamaki aynı anda "shiplemiştik." dediler ve oikawa yastığı rahat bırakıp duvara kafa atmaya gitti. iwaizumi yavaşça elinden tuttu ve "ikinci serumu yemek istemezsin." dedi.

"lütfen bunları hatırlamayalım." oikawa çabalamıştı ama arkadaşları fırsatı bulmuşlardı ve susmuyorlardı.

"bir kere bu çocuk oikawa'ya doğum gününde shiratorizawa forması hediye etmişti." hanamaki'nin suratı gülmekten saçlarıyla aynı renk olmuştu. bir süre daha dedikodu yaptılar ve oikawa bu sefer de camdan atlamayı denemeye gitti, onu yine iwaizumi durdurmuştu.

"onu arayıp gerçekleri öğreneceğim." dedi oikawa, ciddiyetle.

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin