♛8♛

4.1K 564 362
                                    

oikawa kolundaki lacivert-siyah renkli klasik saatine baktı. tam karşısında bilgisayar olmasına rağmen kolundakine bakmıştı alışkanlıktan.

07:07

"biri beni düşünüyor."

profesörlerinin 2 hafta önce verdiği ve yarın teslim etmeleri gereken ödevini şu an yapmaya başlayacaktı. "yarın dersim yok, neden sadece ödev teslim etmek için okula uğramam gerek ki?"

oflayıp arkasına yaslandı. canı hiç ödev yapmak istemiyordu. "erkenden bitirirsem boş zamanım olur." diye kendi kendini motive edip ödevine başladı.

aklını kurcalayan bir şey vardı o sırada, yaptığı ödevi pek anlayamıyordu. "iwa-chan da benim gibi lisede voleybol oynamış, neden hiç maçlarda karşılaşmadık acaba? yoksa karşılaştık mı?" diye düşünüyordu o an.

yanındaki bitki çayından bir yudum alıp ödevine devam etti. bu düşüncelerini sonra iwaizumi ile paylaşmak yapabileceği en mantıklı şeydi.

2 buçuk saat sonunda ödevini bitirmişti ve başı çatlıyordu. saati son kez kontrol edip gözlüklerini çıkardı. "okuldan nefret ediyorum."

"iwa-chan ne yapıyordur şu an acaba?" bilgisayarını kapatıp odasındaki ikili koltuğuna oturdu. tek başına yaşamasına rağmen odasından pek ayrılmıyordu.

telefonunu eline alıp iwaizumi'den bir mesaj var mı diye kontrol etti. bir sürü bildirimi vardı fakat hiçbiri iwaizumi'den değildi. diğer bildirimleri takmayarak dışarı çıkmak adına üzerini değiştirdi.

akşamları, bu saatlerde yürüyüş yapmaya bayılırdı. doktor dizine de iyi geleceğini söylemişti. yokuş, merdiven çıkmadığı sürece sorun yoktu; yürüyüşler ona çok iyi gelecekti.

voleybol hayatı dizi yüzünden sonra ermişti. ameliyat olmasaydı voleybol oynamaya devam edebilirdi fakat doktor, ameliyat olmazsa yürüyememe ihtimalinden bahsedince riske alamamıştı. hayatındaki en sevdiği şey, bu şekilde sona ermişti ve bu hâlâ canını yakıyordu. bu düşüncelerini bir kenara bıraktı ve dışarı çıktı. hava rüzgârlı fakat çok güzeldi. boynundaki atkı sayesinde üşümüyordu pek.

"iwa-chan, tam tipim." diye düşündü yolda yürürken. "sert bakışlar, güzel kol kasları. cidden tam tipim."

"yaz gelsin de iwa-chan'ın kol kaslarını tam olarak görebileyim."

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin