♛14♛

3.8K 485 273
                                    

"oikawa siktirtme belanı," iwaizumi, hanamaki'ye ters ters baktığında hanamaki ekledi. "kardeşim."

"hayır ya! kabul etmiyorum."

"edeceksin!"

"evet, issei ve ben o filme gitmek istiyoruz. hem sen neden iwaizumi'yle oturmak istemiyorsun?"

"bak makki, filmde 4 tane boş yer kalmış ve iki iki ayrı yerdeler. biz birlikte gelmedik mi ya?"

"iwaizumi ile oturmak istemiyorsan ben otururum." matsukawa sırıttı. "hayır, asla, nah." oikawa kollarını bağladı ve küsmüş gibi kafasını çevirdi. iwaizumi dışında hiçbiri bilet satan kadının onlara pis pis baktığını fark etmemişti. "neden bu kadar sorun çıkardın oikawa?" dedi iwaizumi, tartışmaya ilk defa katılmıştı.

"ya açıkladım! iwa-chan ile hiçbirinizin oturmasını istemiyorum. dördümüz birlikte oturacağız ama iwa-chan en kenarda benimle oturacak."

"psikopat mısın sen ya?"

matsukawa, hanamaki'yi onayladı. "aynen, bu filme gideceğiz işte takahiro ile uzun zamandır bekliyoruz. istersen ayrı filmlere gidebiliriz."

"olay o değil ya! film fark etmez, dördümüzün birlikte olması gerek. iki iki ve ayrı ayrı oturacaksak ne anlamı kalır birlikte gitmenin?"

"ben telapati yoluyla mesaj gönderirim size." hanamaki'nin esprisine sadece matsukawa güldü.

kadın sonunda dayanamayıp haklı olarak, "lütfen çabuk karar verin ya da sıradan çıkın. arkanızda bekleyen insanlar var." dedi. o sırada arkadaki iki liseli çocuk, ekranda açık olan boş koltukları gördüler ve paniklediler. "dört tane yer kalmış sadece!" dedi biri.

hanamaki, onlara baktı ve satıcıya "alıyoruz, dördünü de." dedi.

oikawa gerginlikten bayılmak üzereydi. iwaizumi'nin ikisinden biriyle oturmasını istemiyordu ama aynı zamanda iwaizumi ile "aşk koltuğu" denilen sinema koltuğuna da oturmayı istemiyordu.

"film yarım saat sonra başlayacak." dedi elindeki biletleri cebine sıkıştıran matsukawa. "o sırada marketten bir şeyler alıp çantalara, montlara ve ceplerimize sıkıştıralım."

"aynen." diye onayladı hanamaki onu. ne alacaklarını planlıyorlardı ki oikawa atıldı. "fakir misiniz yahu, niye düzgün bir şekilde almıyorsunuz?"

"aslında olabilir." dedi iwaizumi, ne kadar az para öderse o kadar iyiydi. "bence de olabilir." dedi oikawa gülümseyerek.

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin