HKZŞSCSFSGJLİGLİJVLWİİSGJLÜKGSPÜWGIPWIGGIWPKGWŞWGIĞÜGIWPÜS
"hamile olmadığına emin misin?" hanamaki bunu söylerken gülmemek için kendini zor tutmuştu.
"salak mısın ya! sadece hamilelerin mi midesi bulanıyor?" geri dönmüşlerdi ve matsukawa'nın evindelerdi.
"doktora gitmek istemediğine emin misin?" dedi iwaizumi. diğer ikisinin aksine oikawa için endişelenmişti. yolda hiçbir şeyi yoktu. eve geleli yarım saat olmuştu ve oikawa'nın midesi çok bulanıyordu.
"evet."
"ben hemen hamilelik testi alıp geliyorum." matsukawa ayaklandığında iwaizumi ona tip tip baktı. matsukawa kalktığı gibi geri oturdu.
"oikawa doktordan korkuyor." hanamaki kahkahasını tutamadı. matsukawa da onun gülüşüne gülüyordu.
"yok öyle bir şey." oikawa kollarını bağladı ve kafasını çevirdi. "bence gidelim doktora."
"doktora gitmek istemiyorum."
"bence de gidelim." matsukawa cidden ciddileşmişti.
iki dakika sonra herkesin konumu değişmişti. matsukawa oikawa'yı sağ kolundan, hanamaki diğer kolundan çekiştiriyordu. iwaizumi ise polisi aramaya gitmişti çünkü üçü de bağırıp çağırıyordu. "gitmeyeceğim işte bırakın beni!" oikawa ayaklarını yere sabitlese de iki kişi onu çekiştirdiği için ilerliyordu. hanamaki matsukawa'ya kaçamak bir bakış attığında yavaşça onu bıraktılar. midesi bulanmasaydı birden bırakırlardı ve oikawa düşerdi ama ikisi de acımıştı.
tam otuz saniye sonra iwaizumi polisi aramaktan vazgeçti ve yanlarına geldi. oikawa ensesine gelen uçan tekmeyle bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ⎯ iwaoi
Fanfictioniwaizumi, para kazanmak için ders vermek istemektedir. bir hafta sonra sonunda telefonu çalınca onu arayan kişi oikawa'dır.