"ne... işin var senin burada?" iwaizumi, kapıyı açtığında karşısındaki kişiyi görünce şok oldu.
"haber vermeden geldiğim için özür dilerim, hajime abi."
"abi deme bana, midem bulanıyor." iwaizumi şaşkınlığını hemen atlatıp kapıyı yuutarou'nun arkasından kapadı ve onu içeriye buyur etti. "niye geldin?"
"sadece bir iki günlüğüne geldim, rahatsı-"
"ne kadar kalacaksın diye sormadım, niye geldin diye sordum."
kindaichi yuutarou, iwaizumi'nin üvey kardeşiydi. kardeş olduklarını öğreneli çok olmamıştı aslında ama her ne olursa olsun iwaizumi onun küçük erkek kardeşi olduğunu kabul etmiyordu. hele ki o son yaşadıkları olaydan sonra.
yuutarou, iyi biriydi. sadece bazen sıkıntılı olabiliyordu. iwaizumi'nin ona karşı bir nefreti falan da yoktu, aksine sevmişti onu. ama yuutarou, iwaizumi'ye ihanet etmişti.
"bu şehire uğradım, birkaç günlüğüne. uğramışken aramızdaki meseleyi halletmek istedim." kindaichi, bakışlarını kaçırdı.
iwaizumi'den 2-3 yaş küçüktü ama çok daha uzundu yuutarou. iwaizumi daha fazla ona tepeden bakılmasını istemediği için oturmaya gitti, üvey kardeşi de onu takip etti.
"isteyerek olmadı." diyerek konuya balıklama atladı.
"bak, ben bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. sadece o kadar yol geldiğin için evimde kalmana izin veriyorum şu an. o yüzde-"
"gerçekten özür dilerim, bir daha böyle yapmayacağım. gerçekten ben herkesle konuştum, gerçekten bu konuyu düşünecekler."
"bir daha sözümü bölme ve 'gerçekten' demeyi kes."
"tamam." kindaichi, çok uyumlu bir çocuk değildi. ama hajime'nin sözünü nedense her zaman dinlerdi. çünkü ona çok özeniyor, ona çok saygı duyuyordu.
bu olaylar 2 hafta önce, iwaizumi'nin ailesini ziyaret etmesiyle başlamıştı. ondan önce pek görüşmeseler de iyi anlaşıyorlardı.
***
notçuk: öhöm, kindaichi'yi severim <3 burada da kötü karakter falan değil yani yanlış anlaşılmasın; yeni karakter eklemek istemediğimden onu ekledim gksfjkf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ⎯ iwaoi
Fanficiwaizumi, para kazanmak için ders vermek istemektedir. bir hafta sonra sonunda telefonu çalınca onu arayan kişi oikawa'dır.