"telefonun çaldı." kindaichi, saçını havluyla kurulayan iwaizumi'ye baktı.
"kim aradı?"
"bokkawa."
iwaizumi şaşırdığını ve sevindiğini belli etmemeye çalışıyordu. "ne dedi?"
"cevap verdiğimde yüzüme kapadı." iwaizumi, bir şey demeden televizyonu açtı ve kanalları öylesine geçmeye başladı. sonunda bir kanalda durdu. yemek programıydı ve aşçı turşulu kek yapıyordu. "bu ne ya?" dedi kindaichi, konu açmak adına. "turşulu kek mi olur?"
"aynen." diye karşılık verdi iwaizumi. "tadı güzel midir acaba?"
"sanmıyorum." bir süre bir şey demeden aşçının turşulu kek yapışını izlediler.
"bokkawa kim?"
"seni neden ilgilendiriyor?"
iwaizumi, ne dediğini bilmiyordu. kaba konuşmak istememişti. biraz kıskandığı doğruydu ama bu sözler ağzından istemsizce çıkmıştı. genel olarak kıskanç biriydi zaten, bunun oikawa ile ilgili bir şey olduğunu sanmıyordu.
"ee, üzgünüm?"
"boşver sen beni, arkadaşım o."
"sadece arkadaş olduğuna emin misin?" kindaichi, ağzından kaçırmıştı. "ne ima ediyorsun?" bir süre konuşmadılar.
iwaizumi eline telefonunu aldı ve uzun zamandır kontrol etmediği siteye baktı. birilerinin takacağını düşünmüyordu o siteyi zaten. siteyi ne amaçla açtığını kendisi de bilmiyordu sadece canı sıkılmıştı. uzun bir süre önce aklına gelmişti, ilk üç gün geçtiğinde bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüştü ama daha sonra saçma bulmuştu.
bildirim kutusuna gelen bir mesaj, onu şaşırttı. mesaj kısmına girip okudu.
"merhaba öğretmenim, bana yardımcı olur musunuz?"
***
yeni iwaoi kitabıma bakınız lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ⎯ iwaoi
Fanficiwaizumi, para kazanmak için ders vermek istemektedir. bir hafta sonra sonunda telefonu çalınca onu arayan kişi oikawa'dır.