♕23♕

3.3K 415 229
                                    

"beceriksizsin işte."

"hayır ya!" oikawa sinirliydi. "beceriksizlikle alâkası yok. onların suçu!" kollarını bağlayıp arkasına yaslandı. iwaizumi, onun bu tavrını izleyince sadece bu parkta tek olsaydı huzurlu dakikalar geçirebilme ihtimalini düşünüyordu.

"sevmiyorlar seni demek ki. arkadaşlığınız tek taraflı olabilir mi?" oikawa cevap vermeyince iwaizumi onun gerçekten alındığını anladı. "belki gerçekten işleri vardır takma kafana bu kadar."

"bilmiyorum."oikawa biraz sakinleşmiş gibiydi. iwaizumi bunu fark edince rahatladı ama anında erken davrandığını fark etti. "bu iki oldu ama, bilerek yapıyorlar kesin! ikinci kez buluşma isteğimi çevirdiler. üstelik çok nadiren görüşüyoruz. bunu geri çevirmemeleri gerekiyordu."

"tamam kes yeter." konuyu değiştirmek adına ve biraz sert olduğunu düşündüğü için devam etti. "buradaki son günümüz değil mi zaten? neden onu senin triplerinle geçiriyoruz ki?" elini oikawa'nın omzuna koydu. "bence biraz gezmeliyiz."

"haklısın..." oikawa, iwaizumi'nin elini omzuna hissedince tamamen yumuşadı ve gülümsedi. iwaizumi ise oikawa'nın gülüşüne içinden feels geçirdi.

"tamam o zaman!" oikawa oturduğu banktan fırlarcasına kalktı. iwaizumi ilk başta poposunu bir şey ısırdı herhâlde diye düşünmüştü.

"ilk önce seni buranın en ünlü yerine götüreceğim. tamamen özel bir yer. hiç duymadığın, görmediğin bir tat." iwaizumi şüphelenmeye başlamıştı bile.

yolda birlikte birkaç kedi sevdikleri için gidecekleri yere varmaları normalinden daha uzun sürdü. vardıklarında iwaizumi bir süre inanmak istemedi.

"kardeşler pide mi?" beklentisini zaten yüksek tutmamıştı ama hayal kırıklığıyla konuştu. "iyi de bura her yerde var."

"onu özel yapan da bu!" oikawa gururla konuştu.

"tam olarak amacın ne?"

"pide."

iwaizumi erkek arkadaşını anlamıyordu.

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin