♕final♕

3.4K 416 199
                                    

oikawa evin son dekoru olarak yıllar önce lunaparkın fotoğraf kulübesinde çektirdikleri komik fotoğrafları siyah bir çerçeve eşliğinde koridora koydu. gülümseyip salona geri döndü. "yoruldum cidden, taşınmak zormuş."

"evet, bu hafta baya zordu." iwaizumi öğrencilerinin sınav kağıtlarını okuyordu.  "ama sonunda yerleştik." oikawa yanına oturup başını onun omzuna koydu. "nasıl benden vazgeçmedin sen ya,"

iwaizumi son kağıdını okuduktan sonra kağıtları sehpaya koydu. öğretmenlikte ilk senesi olduğundan çok titizdi. "bugün egon nedense çok düşük."

"az önce fotoğrafımızı koyarken fark ettim. bana bunca sene katlanmışsın."

"cidden az önce mi fark ettin?" oikawa, iwaizumi'ye bakıp güldü. iwaizumi de dayanamayıp güldü.

iwaizumi, üniversite boyunca hanamaki ve matsukawa ile çalışmıştı ve oikawa ile ilişkileri devam etmişti. başlarda çok sık kavga ediyorlardı, özellikle bir dönem çok fazlaydı fakat yaşları ilerledikçe bu azaldı ve şu an hiç kavga etmiyorlardı. okullarını neredeyse aynı anda bitirmişlerdi. iwaizumi öğretmenliğe çoktan alışmış, oikawa ise şimdiden iyi bir grafik tasarımcısı olmuştu. şimdiden ileride çok başarılı olacağı kesindi.

üniversiteyken karar verdikleri gibi aynı eve taşınmışlardı. iwaizumi eski evini satın alıp sonra da kiraya vermişti, oikawa ise ailesinden destek almaya devam etmişti. böylece evi alabilmişlerdi. şu an da maaşları olduğu için bundan sonra düzenli bir yaşamları olacağı muhtemeldi.

"film izleyelim mi? bugün çok yorucuydu." bu tür teklifleri yapan genelde iwaizumi olmadığından oikawa uykusu olsa da bu fırsatı kaçırmadı. neşeyle "evet!" dedi. oikawa, filmin yarısına bile gelmeden iwaizumi'nin omzunda uyuyakalmıştı. bunu fark eden iwaizumi gülümseyerek ona baktı ve içinden tanıştıkları için çok mutlu olduğunu düşünüyordu.

iwaizumi, oikawa'yı her şeyden çok seviyordu. oikawa da aynı şekilde iwaizumi'yi.

×××

fluff finali yazmak çok zor ya

okuduğunuz için teşekkürler ♡

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin