♕27♕

2.8K 351 71
                                    

iwaizumi ve oikawa, oikawa'nın ısrarları sonucu lunaparka gelmişlerdi ve şu an sadece iwaizumi memnundu. oikawa az önce bindiği hız treni yüzünden kusmuştu ve sinirleri çok bozuktu. "yediğim pamuk şeker de gitti." kustuğundan beri mızmızlanıyordu.

"bir daha alırız." iwaizumi onu görmezden gelmeye çalışıyordu. "aynı şey değil."

"hız treni seni tutuyorsa niye bindik?"

"normalde tutmuyor, neden böyle oldu bilmiyorum." çok mutsuz gözüküyordu.

"tamam o zaman, aklımda seni neşelendirecek bir fikir var." iwaizumi, herkesin önünde sevgilisinin elini tuttu ve hızlı hızlı yürümeye başladı. oikawa ona ayak uyduruyordu, şimdiden yüzü gülmeye başlamıştı bile.

×××

"iwa-chan bunu yaptığına inanamıyorum!" oikawa hâlâ çektirdikleri komik fotoğraflara bakıyordu. 4 fotoğraf vardı ve hepsinde ayrı şeyler giymişlerdi. ilk fotoğrafta oikawa kalpli bir gözlük, iwaizumi kovboy şapkası gitmişti. ikincisinde iwaizumi pembe, tüylü bir şal takmıştı ve ikinci fotoğrafta oikawa bulanıktı. bunun sebebi de gülüyor olmasıydı.

"bunu odama asacağım." gülümseyerek fotoğrafa baktı. onu mutlu gören iwaizumi de gülümsedi. "ben de asacağım." kendisi çantasına atmıştı.

"moralin yerine geldiğine göre dondurma yiyebiliriz." iwaizumi geldiğinden beri dondurma yemek istiyordu ama oikawa'nın mızmızlanmaları ve isteklerinden fırsat olmamıştı. yine lunaparkın içindeki bir kafeye girip dondurma sipariş ettiler.

"bu arada iwa-chan, sen hâlâ iş bulamadın mı?"

"hayır." doğrusu, bu konuyu unutmuştu.

"bence makki ve mattsun'un açacakları markette çalışmak gerçekten iyi fikir. tadilat bitmek üzere zaten, yakında başlarsın."

iwaizumi bunu uygun buluyordu. sonuçta matsukawa ve hanamaki'yi tanıyordu. her ne kadar baş belası tipler olsalar da pek sorun çıkacağını sanmıyordu.

"bu durumda bir iki tane daha çalışan almaları gerek çünkü hepiniz öğrencisiniz. yani okul saatlerinde çalışamazsınız."

"market büyükse zaten öyle bir şey gerekli olur."

"büyük." diye onayladı oikawa onu. bu konu hakkında konuşmaya devam edeceklerdi ki gelen dondurmalar ikisinin de dikkatini dağıttı.

×××

SakuKomo doğum günün kutlu olsun aşkım, bu bölüm sana ♡

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin