♕15♕

3.9K 576 915
                                    

"sonra da dedim ki..."

"oikawa, kapa çeneni film başlayacak."

"tamam ya... konuşmuyorum bir daha." oikawa gözlerini kıstı ve "hıh." dedi trip attığını belli etmek için. salon tamamen karanlık olunca oikawa fısıldadı. "iwa-chan ben karanlıktan korkuyorum da..."

"hayır, korkmuyorsun." diye cevapladı iwaizumi onu. filme odaklanmaya çalışıyormuş gibi yapıyordu.

"hadi ama ya! planım işe yaramadı. konuşmuyorum ben bir daha." iwaizumi, cevap vermedi. film başlayalı yaklaşık beş dakika olmuştu. film, romantik bir filmdi ve çok tutmuştu. bu yüzden salon tamamen doluydu. iwaizumi, romantik filmlerden pek hoşlanmasa da sinemaya gelmek onu mutlu etmişti.

"iwa-chan ben açım, dökül bakalım."

"iki dakika sus be! neyi döküleyim?"

"ceplerini diyorum, dökül bakalım." oikawa, filmde değil iwaizumi'ye bakıyordu ve fısıltıyla konuşuyordu.

"tamamen sorunlusun." iwaizumi, cebine sıkıştırdığı birkaç şeyi oikawa'yı uzattı.

"iwa-chan, ben bunları beğenmedim. dökül bakalım."

"sikeceğim ama seni ben ya!"

bir süre sessizlik oldu. "iwa-chan," diye söze başlayan oikawa'yı yanlarında oturan bir adam susturdu.

"azıcık sessiz olsana be!"

"sana ne lan?! sessiz olur olmaz, seni neden ilgilendiyor?" iwaizumi, çok saçma bir şey söylediğini biliyordu ama oikawa'ya laf attığı için sinirlenmişti.

"tamam abi bir şey demedim." adam, koltuğuna iyice yaslandı ve bir daha konuşmadı.

"iwa-chan, teşekkür ederim." oikawa mutlulukla gülümsedi. iwaizumi, gülümsediğini hissetti ama karanlıktan dolayı göremiyordu. bu yüzden biraz üzülmüştü. güldüğünü görmek istiyordu.

iwaizumi cevap vermeyince oikawa da tam yedi dakika boyunca hiç konuşmadı. yedi dakikanın sonunda, tekrar ağzını açtı.

"iwa-chan, beni gerçekten sikecek misin?"

iwaizumi önce gözlerini pörtletti, sonra bu soruya cevap vermedi.

"izlemeyecekseniz niye geldiniz ya?" önde oturan üç tane ergen çocuk fısıltıyla konuşan oikawa ve iwaizumi'ye dönmüştü.

"bir şey mi dediniz?" iwaizumi, onlara sert sert baktı.

"hayır abi bir şey demedik tabii ki." önlerine döndüler.

"acaba makki ve mattsun ne yapıyorlar?"

"oikawa, yeter kapa çeneni." iwaizumi bıkkınlıkla konuştu.

"tamam kaparım ama farkında mısın iwa-chan sinemanın ağası oldun."

iwaizumi, oikawa'nın dediği şeye kahkaha attı. oikawa da iwaizumi'nin gülüşüne gülüyordu. karşılıklı birbirlerinin gülüşüne kahkahalarla gülüyorlardı ki sinemadan atıldılar.

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin