bu kitap saçma ve flop
iwaizumi, oikawa'nın telefonu çalmasıyla birlikte dışarıda durmaya başlamıştı. oikawa annesinden gelen bu telefonun önemli olduğunu söyledi ve özür diledi. iwaizumi'nin yanına döndüğünde mutsuz görünüyordu. "benim şehir dışına çıkmam lazım."
"şimdi mi?"
"evet, şimdi." iwaizumi ne olduğunu sordu, oikawa anlattı. babası vefat etmişti bu yüzden ailesinin yanına dönmeliydi. oikawa pek üzgün değildi çünkü bunun olacağını biliyordu, babası çok hastaydı.
"tekrar üzgünüm, evine davet ettin ama gelemeyeceğim. uçak veya otobüs biletlerine bakmalıyım."
"oikawa, şu an bilet bulabileceğini sanmıyorum önceden bakmalısın bilet için."
oikawa, dediğini mantıklı buldu.
"araban var mı?"
"var ama ehliyetim yok." oikawa güldü. "garip, değil mi? bir süre önce el konuldu ehliyetime. içkili araba kullanmamdan dolayı."
iwaizumi'nin aklına bir fikir gelmişti. "benim ehliyetim var, arabam yok."
"birbirimizi tamamlıyoruz, iwa-chan."
***
matsukawa issei bir grup kurdu.
matsukawa; hanamaki, oikawa ve iwaizumi'yi gruba ekledi.
hanamaki grubun adını, "GIYBET" olarak değiştirdi.
matsukawa grubun adını, "GIYBTAVUK" olarak değiştirdi.
hanamaki grubun adını, "IWAOI GERÇEK." olarak değiştirdi.
matsukawa grubun adını, "EVET." olarak değiştirdi.
hanamaki grup fotoğrafını değiştirdi.
iwaizumi
?
iwaoi?
oikawa
eheh, iwa-chan takma yahu o(^^o)
matsukawa
ship adını oikawa buldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher ⎯ iwaoi
Fanfictioniwaizumi, para kazanmak için ders vermek istemektedir. bir hafta sonra sonunda telefonu çalınca onu arayan kişi oikawa'dır.