♕13♕

3.9K 513 431
                                    

iwaizumi, ona mesaj atan kişinin ne tür birine aşık olma aşamasında olduğunu merak ettti. aşık olduğu kişi o kadar imkansız olmalıydı ki böyle saçma bir siteyi kullanıyordu.

tabii, ilk derse geçelim o zaman.

harika.

ders 1:
onunla arkadaş olmaya çalış. onu bir yerlere davet et ama yanında başka arkadaşların da olsun

bunu uyguladığında tekrar mesaj atarsın.

iyi akşamlar.

iwaizumi "ne yapıyorum ben?" diye düşünse de birine yardım etme fikri hoştu. "umarım işe yarar," diye düşündüğünde telefonuna bir mesaj geldi.

bokkawa
iwa-chan

nasılsın? (*^▽^*)

iwa-chan ♡
beni aramışsın bu arada

kardeşim açmış

bokkawa:
AAA KARDEŞİN MİYDİ O VALLA BAK NASIL SEVİNDİM YANİ ÜZÜLDÜM AY BİLEMİYORUM GERÇEKTEN ALLAH BAĞIŞLASIN IWA-CHAN BÖYLE DEVAM ET CNM ヽ(´▽`)/

iwa-chan ♡
ne?

bokkawa
yarın dersin bitince buluşalım mı? :3

benim sadece ödev teslim etmem gerekiyor, ondan sonra boşum (〜^∇^)〜

iwa-chan ♡
peki

bokkawa
mattsun ve makki de gelse olur mu? ●ω●

iwa-chan ♡
olur

ararım seni

i

waizumi, oikawa'nın neden matsukawa ve hanamaki'yi davet ettiğini merak etti. onlarlayken gerildiğini söylemişti oysaki. iwaizumi, aslında sadece ikisi olsun istiyordu. sadece oikawa ile buluşmayı istiyordu.

bu düşüncelerini kenara bırakıp iyi yanından bakmaya karar verdi. artık üç tane arkadaşı vardı ve onlarla vakit geçirebilirdi. "sinemaya mı gitsek? vizyonda hangi filmler var acaba?" sinemaya pek gitmediği için bunu bilmiyordu. genelde filmlerini internetten izlemeyi tercih ederdi. sinema gürültülüydü, ekran büyüktü ve sesi çok yüksekti. en önemlisi, gidecek kimsesi yoktu. eğer gidecek birisi olsaydı ses kısmını önemsemezdi.

"hajime abi, diyorum ki şu meseleyi konuşsak ben de gitsem artık."

"evet ya, git artık."

"özür dilerim, ailemizin böyle bir şey yapacağını bilmiyordum."

"aynı şeyleri tekrarlama artık, önemli değil."

iwaizumi, ailesini ziyaret ettiğinde kalabalıklardı. ailesi ona artık evlenmesini söylemişti ama o kabul etmemişti. bir süre bunu tartıştıklarında kindaichi, bunu tek bilen kişi, iwaizumi'nin eşcinsel olduğunu ağzından kaçırmıştı.

ilk şaka sanmıştı ailesi ama ciddi olduklarını fark ettiklerinde büyük bir tartışma içine girmişlerdi.

iwaizumi, artık umursamıyordu. bir şekilde para kazanacağına inanıyordu.

"sana bokkawa ile mutluluklar, shipliyorum." dedi kindaichi evden çıkarken.


teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin