♛28♛

2.7K 342 76
                                    

"demek iwaizumi hazretleri sonunda bizimle çalışmayı kabul etti." dedi hanamaki karizmatik olduğunu düşündüğü bir ses tonuyla. marketin ilk günüydü ve ara vermişlerdi. oikawa da yarım gündür onlarla birlikteydi ama hiçbir şey yaptığı yoktu. tek yaptığı matsukawa ile çaldığı abur cuburlar ve gazlı içecekler konusunda kavga etmekti.

"başka bir şansım yoktu." dedi iwaizumi soğuk kahvesini kafasına dikmeden önce. 

"klima alın şuraya." oikawa'nın konuşulan konu umrunda değildi. bugün boşuna harcadığı beşinci market broşürüydü. yüzüne doğru sallaması sadece saçlarının hafifçe dalgalanmasına sebep oluyordu.

"boşuna harcama şunları be! onlar ne kadar biliyor musun?"

"ne kadar?"

"tanesi beş lira." dedi hanamaki hüzünle. "o beş liraya kaç sakız alınır sen biliyor musun?"

oikawa "kaç?" dedi sırıtarak. hanamaki onu umursamadı. "iwaizumi'ye iş bulduğumuza göre kitap yakında biter herhâlde."

oikawa telaşla bağırdı. "ne?! daha evleneceğiz biz be."

"sence bu mümkün mü?" iwaizumi ona bakış attı, bu sırada matsukawa ve hanamaki çalışmaya döndüler.

"haklısın, senin ailen izin vermez." oikawa hafifçe iç çekti. "evlenmeyiz biz de. sadece birlikte yaşarız, evlilikten pek farkı olmaz." iwaizumi gülümsedi.

"ona izin verirler mi?"

"bir şey diyemezler." oikawa bunu duyduğuna çok mutlu oldu ve tüm gün aptal aptal sırıttı

×××

burada reklam yapmam çok işe yaramayacaktır ama yeni iwaoi kitabıma bakarsanız sevinirim

teacher ⎯ iwaoiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin