HARI berganti hari. Sedar tak sedar Sudah 3 minggu Lyssa di Magic World dan 2 minggu di republic High school.
Hubungan mereka berlima dah semakin rapat. Tapi dia rasakan sesuatu yang pelik,Jayden!seperti Jayden menyembunyikan sesuatu.
Hari ni pagi-pagi lagi Lyssa bersiap. T-shirt lengan panjang dengan Jeans sedondon berwarna hitam disarungkan ke tubuhnya,Baju hasil pinjaman dari Fella . Walaupun Dah tiga minggu baju pun tiada lagi,Yang ada pun uniform sekolah. Lyssa ketawa Hambar. Rambut Silver putih miliknya dibiar lepas. Hari Ini Fella Ajaknya ke pekan.
"Ly,Bangunlah"
Ely masih kaku.
"Ely!!"
Terpisat-pisat Ely bangun. Lyssa ditilik dari atas hingga bawah.
"Kau nak pergi mana?"
"Kata nak pergi Pekan?"
"Oh lupa..aku pergi mandi dulu"Ely bangun berdiri tuala ditariknya dan pintu bilik mandi ditolak malas.
"Suruh orang cepat dia yang lambat..haish" Ngomel Lyssa, Teringat pula semalam.
Lyssa melangkah masuk ke dalam bilik dengan Tshirt dan jeans ditangan .Ely melirik sekilas ke arah Lyssa dan tumpuannya diberikan kembali kepada Fairy tumbuhan kecil. Ely membelai dengan jari telunjuk. Fairy itu tersenyum suka dengan belaian Ely.
"Kau dengan baju Fella tak silap aku nak pergi mana?"soal Ely
"Saya nak ke supermarket"jawab Lyssa. Almari dibuka dan baju dan seluar diletaknya dan pintu Almari ditutup nya.
"Supermarket apa pula kau ni?"
"oh Pekan hehehe"
"Buat apa?"
"Cari barang dapur dan Baju saya dah berapa minggu saya pinjam baju awak"
"Kau nak pergi dengan siapa?"Fairy itu terbang diatas tangannya.
"Fella.Dia kata nak beli barang dia jugak"rambutnya disikat.
YOU ARE READING
LYSSA XANDRIA
FantasyFormerly known as LKOE- LEGEND KNIGHT OF ELEMENTS ____________________________________ "Believe in yourself, because you are stronger than what you think" ×HIATUS ×NOT EDITED. ¦Serious talk cerita ni sumpah terabur¦