¦51

2.1K 136 6
                                    

PERMANDANGAN indah di taman perkarangan Istana dipandang Kosong. Zash Menggaru perlahan dahinya. Entah Kenapa, Otaknya Mula memutar kembali Peristiwa yang menyesakkan kepalanya.

"Semua Yang Berlaku ke atas Sereene salah Suaminya Sendiri. Kalau Dia tak Cemburu Buta, Sereene tak akan jadi Seperti ini!" Jelas Kemarahan terpapar di riak Wajah Deng. Tanpa Sedar,dia Mencekik Ives.

"Sabar bang, mati Kami Nanti" Riel menggosok Dada Deng supaya Melepaskan Ives. Kalau dalam Statistik yang dikeluarkan oleh laman Web Adrielkacaknakmampus.Com Makhluk yang paling Creepy,Ditempat Pertama,Well, Zash. Dan Diikuti Ives. Kalau dua ketui ni Mengamuk Mahu Bermalam dalam Icu diorang. So Conclusion di Sini, Don't mess with this Guys!

"Lepas itu?" Jann mula Mengeluarkan Suaranya Apabila Tak tahan Melihat Riel menggelupur Diterajang Deng Akibat menyentuh Dadanya. Ives menggosok lehernya Perlahan dan Tangannya Spontan dilarikan apabila Ely menyentuh atau lebih tepat menyembuh lehernya Yang merah dengan muka Selamba. Ives Mengerling Kearah Ely tapi Gadis itu tidak menghiraukan. Jantung milik lelaki remaja itu Mula Berdegup tanpa disedari. Penyakit jantung datang Menyerang!

"Aku dan Sereene dah Lama Berkawan, Jadi Tak hairan Kalau kami Rapat macam Belangkas, Aku Suka..."

"Aku tak nak Tahu cerita Kau tapi aku mahu tahu Kenapa? Dan Mengapa? Suami permaisuri Buat macam ni?" Potong Zash Tanpa Memikirkan Perasaan Deng.

"Kau..." Suara Deng Di celah Gigi.

"Apa?" Dengan muka Innocent Zash menyoal.

"Apa-apa jelah. Dulu di Guardian World ,Puteri paling Cantik ialah Sereene. Semua Orang menaruh hati padanya. Termasuklah Anak Menteri keewangan, Jame. Dia Dahlama Suka Dengan Sereene Sejak Sekolah Menengah. Pelbagai Cara dia Guna Untuk buat Sereene tertarik kepadanya. Tetapi Sereene tak layan. Dia Tiada Kawan Lelaki selain Aku. Sebab itulah Jame Semakin Cemburu dan Menggunakan Kuasa Ayahnya. coincidentally his father and King are close friends. So, Raja terus menerima tanpa Fikir dua Kali"

LYSSA XANDRIA Where stories live. Discover now