Perhatian kepada cauren yang bernama Lyssa Xandria william dan Ian Zash Alez Diminta Bergerak ke pejabat Sir Elecx ,dengan kadar segera.
LYSSA Yang berada didalam perpustakaan mengangkat kepala. Nama Dia ke tadi?
Iyalah! Tak kan nama binatang pulak!
Lyssa terdiam .
'Jangan nak menyampuk boleh tak?'
Lyssa menutup buku yang dibaca dan berlalu keluar. Tapi siapa Ian Zash Alex?
●●●●●●
"APA ni sir?!" Bantah cauren yang dipanggil Ian Zash Alex
[A/n-Pstt menyelik kejap..CAUREN tu panggilan bagi pelajar di Academy..lupa nak bagitahu😅]
Lyssa yang baru nak buka mulut terus terkatup kemas. Ish, sejak tadi lagi Si mamat disebelahnya asyik meninggi suara. Ingat siapalah, rupanya Zash kawan Olivea tu.
"Kan saya dah bagitahu jangan panggil saya dengan nama penuh saya,Sir."Suara Zash tertahan-tahan.
"Ian Zash Alex Alexender Alez"
"Sir!!" Zash mendengus dan kembali duduk di kerusi . Bengang.
Sir Elecx Tersenyum menyindir campur Sengaja
"Or should i call you prince Ian Zash Alez Alexender?"
"Hish! menyakitkan hati sungguh. Suruh Ayahanda pecatkan baru tahu. Kang bukan ayahanda yang pecat silap-silap aku yang tolong pecatkan sir ni!!"Dengus Zash selamba..tapi perkataan Ayahanda tu diperlahankan sedikit takut orang sebelah dengar.
Sir Elecx menggeleng kepala . Panas baran sungguh.
"Berani kamu nak pecat saya?"
"Kenapa tak berani pulak?"Balas Zash dingin.
"Kan kuasa semua ditangan saya."Sambung Zash mendatar.
Muka Sir Elecx berubah serious.
"Errr..Sir,Kenapa panggil saya datang sini?"Tanya Lyssa perlahan dalam situasi kurang menyenangkan ini. Kang tertinggi suara ada pulak yang basah skirt.
Wajah Sir Elecx berubah tenang.
"Okay,saya panggil kamu berdua kerana saya nak Si budak degil lagikan keras kepala ni ajar Kamu,Lyssa."
YOU ARE READING
LYSSA XANDRIA
FantasyFormerly known as LKOE- LEGEND KNIGHT OF ELEMENTS ____________________________________ "Believe in yourself, because you are stronger than what you think" ×HIATUS ×NOT EDITED. ¦Serious talk cerita ni sumpah terabur¦