ELY keluar dari bilik Lyssa dirawat. Raja Qerio dan Zash, Ives ,Riel ,Jann ,Fella Serta Olivea menghampiri.
"Macam Mana keadaan Kawan Kamu?" Pantas Raja Qerio menyoal.
"Dia Masih lagi Tak sedarkan Diri, Tuanku"
"Kalau macam tu,Beta ke pejabat dulu,Ketua Keselamatan Datang" bagitahu Raja Qerio Dan Berlalu pergi.
"Macam Mana Boleh terjadi Macam ni, Ly?" Soal Ives. Terkejut Dia apabila Fella memberitahu Yang Istana Diserang dan Lyssa sorang-sorang Lawan makhluk- Makhluk tu.
Ely menjeling, Sedap-Sedap dia je panggil aku 'Ly'! Dia berpandangan dengan Fella. Fella mengangguk.
"Macam ni..."
Ely dan Fella beriringan balik Ke Istana Kerana Fella sakit perut. Zash,Ives,Riel,Jann dan Olivea masih lagi Menjalankan Tugas.
Mereka berdua Terdiam apabila bau Hanyir masuk ke rongga hidung.
"Arah Angin?" soal Ely pantas
"A..Arah..Angin tu..Dari Istana!" Fella terjerit di hujung ayatnya
Terbuntang Mata Ely dengan Segera Istana dituju
Mereka berdua tercungap-cungap ambil nafas. Semput. Sekarang mereka berdiri Betul-Betul di Pintu Gerbang Istana. Ely dan Fella melopong apabila Melihat keadaan di sekeliling .
Mata terhenti ke arah 'Benda' yang Di keremuni oleh Black monster. Ely baru sahaja ingin menolong apabila melihat Gaun Berwarna Kelabu . Gaun Lyssa! itu Terhenti.
Black monster terpelanting ke belakang, Dinding Batu retak akibat Badan Besar Black Monster. Lyssa kembali Berdiri Dengan Bantuan Pedang yang dipacak ke tanah.
Rambut Silvernya mengerbang ke belakang. Dia mengangkat Kepala.
Terpaku Ely dan Fella. M..Mata Dia..Bertukar-tukar! kejap Putih. Kejap Biru kejap Hijau dan Kejap Koko dan terus Kembali Ke warna Biru Turquoise .
YOU ARE READING
LYSSA XANDRIA
FantasyFormerly known as LKOE- LEGEND KNIGHT OF ELEMENTS ____________________________________ "Believe in yourself, because you are stronger than what you think" ×HIATUS ×NOT EDITED. ¦Serious talk cerita ni sumpah terabur¦