Kiválasztottam egy sima, minta nélküli, fekete fehérneműt és magamra húztam. Szuper lesz egész nap ebben flangálni, de legalább jó hozzá a testem. Nem vagyok egoista, csak rohadt egészséges önbizalommal rendelkezem. Na meg látom, amit látok. Hála a magasságosnak eléggé megnőttek a melleim, pedig nemrég azt hittem, hogy megállnak a növésben egy tizenkét éves méreteivel. A fenekem is szépen kikerekedett a sok mocizástól és a sétától. És ugyebár olyan ellátással, amit a vaddisznóknál kaptam, nem igen volt alkalmam elhízni, úgyhogy az alakom sem lett elfolyva. Felvettem a vállaimra egy selyemnek tűnő, fekete köntöst, amit nem kötöttem össze, de legalább valami fedte a valómat és elindultam kifelé. Meg akartam nézni a házat, hogy ha már itt fogok élni, akkor legalább a hűtőt megtaláljam. Az volt a fontos, minden más megtalálható volt a szobámban. Külön fürdő, ágy és ennyi. Kész a túlélésem. Elindultam a folyosón és lassan bekopogtattam a szobákba. Valahonnan kaptam választ, valahonnan nem, így ahonnan visszaszóltak vagy ajtót nyitottak, benéztem és elmondtam, hogy a friss húsdarab vagyok és csak körbeszaglálok, ne ijedjenek meg. A lányok egytől egyik elég selejteknek tűntek fejben, de a testük az igen csinos volt, esküszöm, hogy leszbikus lettem volna valamennyi testért. Tízből tízes, és ha ezt én mondom, akkor az úgy is van, mert magamat kilencesre pályáztam. Tovább lézengtem a folyosókon és benyitogattam azokba a szobákba, ahol nem volt bezárva az ajtó vagy éppenséggel teljesen nyitva volt. Találtam játéktermet, egy buli szobát valószínűleg, ítélve a fényekből és a hangfalakból, és mondja valaki, hogy nem vagyok zseni. Volt egy szoba, ami a folyosó végén volt, annak az ajtaja teljesen be volt zárva kulccsal. Továbbá csak szobákat láttam és kisebb helyiségeket, ahol dobozok vagy motoros felszerelések voltak. Lementem a földszintre és mivel az étkezőt már ismertem, azt az irányt kihagytam és a másikba indultam el. A bejáraton kívül csak két ajtót találtam. Besétáltam az egyiken és szembe találtam magam bikinis vagy meztelen lányokkal. Nem szégyenlősek, baszod. Egy szauna és szolárium részlegben találtam magam, ahol túl meleg volt, így gyorsan el is hagytam a helyiséget és a másik ajtó felé vettem az irányt. Egy kis folyosón át egy belső medencéhez vezetett az utam, ahol most senki nem volt. Ellenben ezen az úton ki lehetett menni egy külső medencéhez, ahol nagyjából tíz lány fetrenghetett és úszkálhatott. Valóban jó ez az élet. Semmittevés és csak jól kell kinézni, cserébe megetetnek és altatnak. Fasza helyre csöppentem, kösz disznók, hogy vesztettetek. Kimentem az udvarra és lassan körbenéztem. Egy kisebb, betonos területen álltak a napozóágyak, mellette a nagy medence ékeskedett. A medence túloldalán már zöld fű és egy hatalmas kert vette birtokba a tekintetem. Nem semmi viskó, hinnye! Körbesétáltam a medencét és út közben megláttam még egy bejáratot, így úgy döntöttem, azt használom a visszamenetelre, hogy megtudjam, hová vezet. Menet közben több lány is köszönt nekem és érdeklődtek, hogy mégis ki a fene vagyok. Miután mondtam, hogy Yun a nevem és újdonsült fogva tartóm Taehyung varázsmester, azonnal mosolyogva köszöntek és elmentek. Tényleg nagy hatalma lehet ennek a férfinek, nem vitás. Végül is ő a főnök, ezt más megtanultam a korábbi bandámnál is, hogy a főnökkel nem baszakszunk, különben minket basznak meg. És értse mindenki, ahogy akarja. Besétáltam a másik bejáraton és szinte azonnal egy lépcsővel találtam szemben magam. Kíváncsian fellépkedtem és jól esett a meztelen lábamnak a puha padlószőnyeg érintése. Fellépkedtem a fokokon és kilyukadtam annak a folyosónak a végén, ahonnan elindultam. Itt van, rögtön a legvégén az az ajtó, ami kulcsra volt zárva, ez az egyetlen, amit ha akartam volna se tudtam volna megnézni. Ha tovább sétálok, eljutok addig a beugróig, ahonnan a lányok hálószobái nyílnak és máris visszaérkeztem a kiindulási ponthoz. Legközelebb ezt a kijáratot használom és nem megyek körbe, már tudom. Sóhajtottam és úgy döntöttem, visszamegyek a szobámba egy kicsit, majd később lenézek a medencéhez.
- Hé, kiscica! - Hallottam meg egy hangot magam mögül.
Megfordultam és láttam, hogy a zárt ajtó mögül éppen Taehyung lép ki. Karba tettem a melleim előtt a kezem és jeges arccal vártam, hogy mit akar. Gondosan bezárta maga mögött az ajtót és zsebre dugta a kulcsát.
- Az a te szobád? - Kérdeztem, biccentve egyet az ajtó felé.
- Hm - Bólintott egyet, amíg elém ért. - És soha nem mehetsz be, hacsak én nem hívlak. És csak akkor hívok valakit, ha nagy a baj.
- És hol szexel őnagysága? - Húztam egy féloldalas mosolyra a számat.
- Ahol kedvem tartja - Felelt egy magabiztos mosollyal. - Körülnéztél?
- Aha - Bólintottam.
- Helyes - Válaszolt. - Látom, sikerül az egyenruha betartása - Nézett végig rajtam leplezetlenül, elidőzve a tekintetével a melleimet, a hasamon és egy kicsit a combjaimon.
- Fantasztikusan kényelmes - Fújtam egyet elégedetlenül. - Úgyhogy megyek és leveszem.
- Nem vehetsz fel mást ezen kívül! - Figyelmeztetett határozott és erős hanggal.
- És ki mondta, hogy fel akarok venni valamit? - Vontam vállat játékosan.
- Sok bajom lesz még veled - Ingatta meg a fejét.
- Nevelhetetlen macska vagyok - Közöltem vele mosolyogva. - Miaú.
Azzal hátat fordítottam neki és visszasétáltam a szobámba. A hátam mögött hallottam egy kisebb nevetést, de nem fordultam meg, akármennyire is kíváncsi lettem volna az arcára egy tényleges kacaj közben. Legalább megtudtam, hogy nem kell beállnom a seggnyalók tömegébe, ha a saját viselkedésemmel is szórakoztatom, akárhogy is idegesítem őt.
YOU ARE READING
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...