53.

6.2K 392 16
                                    

- Kiscica! - Hallottam meg Taehyung hangját.

Én a fürdőben voltam és éppen törölköztem egy reggeli, frissítő zuhany után, Tae pedig még az ágyban hempergett és lustálkodott. A hangja is rekedtes, mély volt, ami elárulta, hogy nemrég kelt fel ténylegesen. Elmosolyodtam és végighúztam a törölközőt a lábaimon is, hogy azokat is szárazzá varázsoljam. 

- Baba! - Szólított meg megint Taehyung egy kis nyögéssel a végén.

Magamban felnevettem, hogy nehogy kihallatszódjon, hogy valójában hallom őt. Felakasztottam a fehér, most már vizes anyagot az egyik tartóra és a vizes végű hajamat egyszerűen átfésültem az ujjaimmal és a bal vállamon előre dobtam, hogy eltakarja a bal mellemet. 

- Szívem! - Hallottam Tae újabb felkiáltását és most már megingattam a fejem. - Gondok vannak a reggeli ébredésemmel délen és áll a takaróm!

Már nem bírtam tovább, hangosan felkacagtam, ahogy kimentem a fürdőből, vissza a szobába. Taehyung kiterülve, a hátán feküdt az ágy közepén. A takaró mellette összegubancolódva hevert és tényleg, a rajta lévő egyetlen alsónadrág mutatta, hogy nem viccelt, valóban gondjai akadtak övön alul. Halkan odaléptem az ágyhoz és néztem, ahogy a férfi a szeme elé emeli a kezeit és megdörzsöli azokat. Már az ágy végében voltam, amikor észrevette, hogy megérkeztem. Feltámaszkodott a könyökeire és megnyalta az enyhén kiszáradt száját, amíg leplezetlenül mérte fel a fürdés utáni fedetlen testemet.

- Azt a büdös picsába! - Ejtette vissza magát a párnák közé. - Kinyír a tested! 

Halkan felnevettem és rátérdeltem az ágyra. Előre nyúltam és megfogtam az alsógatyája gumiját, hogy le tudjam húzni róla. Sose kertelt egyikőnk sem, ha akartunk valamit a másiktól, ezért úgy gondoltam, hogy fölösleges lenne játszani vagy kerülgetni a forró kását, ha egyszer ilyen nyíltan és szépen elárulta nekem, hogy reggeli együttlétre vágyik. Taehyung megemelte a csípőjét, hogy segítsen nekem ennyivel lehúzni róla az alsót. Felmásztam a matracra és most én voltam felette négykézláb, ahogy ő szokott mindig felettem. Lemosolyogtam rá és lassan ráengedtem a testsúlyom az övére, amit egy hangos levegővétellel nyugtázott. Tenyerei a hátamra, majd a fenekemre csúsztak, amit meg is szorított egy kicsit. Mosolyogva hajtottam le a fejemet is most már, hogy egy csókban részesítsem a kiéhezett mivoltát. Éhesen falta az ajkaimat, mintha napok óta nem csókolt volna már meg. Közben ujjai hol mélyebbre vájtak a bőrömben, hol csak gyengéden simítottak végig rajtam, ami néha egy kis ficánkolásra késztetett, ami kicsalt Tae-ből egy-egy nemtetsző morgást. 

*Taehyung POV*

Elszakadtam a csókból és egy határozott mozdulattal átfordítottam magunkat. Yun elterülve feküdt a matracon, haja körben szétterülve állt, ami nagyon aranyos volt. Fölé másztam és egy újabb csókot kezdeményeztem, miközben az egyik kezemet elindítottam a testén. Imádtam minden egyes porcikáját, érinteni, simogatni és csókolni is. Puha bőre volt, gyermeteg, mégis kísértetiesen nőies. Csábító volt minden hang, ami kijött a száján, minden egyes lehelet, sóhaj, pillantás és apró mozdulat is. Lejjebb csúsztam egy kicsit, hogy ajkaimmal be tudjam járni a nyakát, a mellkasát és a hasát is, amit nagyon élveztünk mind a ketten. Én élveztem kényeztetni, ő élvezte a kényeztetést. Sosem akartam, hogy ő tegyen ilyet velem, mert nekem elég volt nézni őt vagy érinteni ahhoz, hogy olyan eufóriát okozzak magamnak is ezzel, ami elég volt ahhoz, hogy a határaimra kerüljek. 

Kézbe vettem a saját ékességem és lassan a megfelelő helyre játszottam. Yun egy hangos, kéjes nyögéssel nyugtázta a tettemet, én pedig összeszorított fogakkal haladtam előrébb. 

- Az első alkalom, hogy érezlek - Nyögtem a nyakába.

Yun megmozdította a csípőjét válaszként, én pedig egy csókot nyomtam a nyakára és mozogni kezdtem. Az első alkalom, hogy védelem nélkül csinálom és valami eszméletlen volt. Már csak a tudattól fel tudtam volna robbanni, de hogy még éreztem is, az több volt, mint élvezetes. 

- Az óvszer? - Nyögte Yun egy kicsivel később.

Lelassítottam a mozgásomat és lemosolyogtam rá. A lány élvezetes pislogásokkal emelte rám a tekintetét és figyelt, miközben a száját nyalogatta és aprókat nyögött a le nem álló akciónk közben.

- Nem szeretném - Sóhajtottam.

- Tae - Szólt rám, én meg csak ráborultam és tovább folytattam a dolgomat.

- Fél éve vagyunk együtt, de másfél éve vagy az enyém - Motyogtam már egyre fáradtabban a vállába. - Az első voltál, akit nem kötöztem meg, az első, akinek hagytam, hogy hozzám érjen és az első, akit teljes valójában érzek - Löktem egy nagyobbat, amit egy hangos sikkantással díjazott.

Kiemelkedtem a vállából és annyira felemeltem magam, hogy egy kicsit gyorsítani tudjak és rá tudjak nézni Yun-ra. 

- Nem akarom megölni a pillanatot és elvenni a kedves, mert kurvára nincs kedvem félbe szakítani ezt - Sziszegtem az összeszorított fogaim között a szavakat. - De lassan szeretnék családot.

Yun csak lehunyta a szemeit és a fejét a párnába vetette, ahogy lassan az agyát eluralta az eufória érzése, amihez én is közel érkeztem. Nem akartam megszakítani a együttlétet, nem akartam a kukába dobni a születendő gyerekeimet, úgyhogy nagyon reméltem, hogy az utolsó pillanatban nem ordít fel, hogy fejezzem be és nem akar utódokat. Bár annyira élveztem, hogy félő volt, hogy ha kézzel-lábbal tiltakozott volna, akkor sem hallom meg. Végül beteljesedtünk mind a ketten és életemben először éreztem, hogy milyen fantasztikus így érezni valakit, végig. Párat még löktem, majd fáradtan legurultam a lányról és a hátamra feküdtem, lihegve, igyekezve összeszedni magam.

- Azt a kurva - Lehelte a lány. - Éppen most mentél el bennem!

- Tudom, ez volt a terv - Mosolyogtam rá. - Remélem, hogy nem bánod.

Yun felém fordult és a hasára gurult. Egy apró csókot adott, majd lesütötte a szemét. Mély levegőt vettem és már felkészültem arra, hogy elveteti a gyereket, most azonnal orvoshoz megy és meggyilkolja a még célba sem ért apróságokat és a többi.

- Nem baj - Sóhajtott végül és rám nézett.

Kikerekedtek a szemeim, de elmosolyodtam. Magamra húztam a lányt és szorosan magamhoz öleltem. Yun a fejét a nyakamba temette és annyira megölelt, amennyire az ágy engedte neki.

- Taehyung? - Szólított meg.

- Hm? - Hümmögtem neki vissza, lehunyt szemekkel és mosolyogva az előbbi válaszától.

- Biztos, hogy tőlem akarsz gyereket?

- Miért ne tőled akarnék? - Lepődtem meg a kérdésen.

- Nem tudom, milyen anya lennék.

- Hallyu is imád - Utaltam a kutyára, akivel olyan jól eljátszik. - Ha vele így tudsz bánni, biztos vagyok benne, hogy a gyerekkel is nagyon jól menni.

- Hm - Bólintott egyet. - Mondhatok valamit?

- Akármit - Kuncogtam fel a kérdésen.

- Szeretlek - Bújt a nyakamba még jobban, szégyenlősen.

Eltátottam a számat és általa valószínűleg tökéletesen érezhetően elkezdett kalapálni a szívem. Egy hatalmas, erős ölelésbe vontam őt és sóhajtottam egyet megkönnyebbülten.

- Én is téged - Válaszoltam a sírás határán állva a boldogságtól.

Tulajdon /TaeHyung FF/Where stories live. Discover now