Éppen, hogy kiléptem az ajtón, meg is torpantam. Egy nagyon aranyos és rohadt kicsit kutya szaladt el a szobám előtt, amin meg is lepődtem. Ahogy a kis cukorfalat meghallotta, hogy kinyitom az ajtót, megtorpant a rohanásban és megfordult. Meglátott és ugatott egyet, majd berohant a szobámba. Nevetve utána fordultam és behajtottam az ajtót, hogy ne szökjön el.
- Hát te meg ki vagy, édes? - Szóltam hozzá.
Leguggoltam és előre nyújtottam a kezem, hogy odahívjam magamhoz. A kis kutya először csak rám nézett és lihegve odabaktatott. Nem lehetett nagyobb, mint húsz centi, sem magasságban, sem pedig hosszában. Mosolyogva figyeltem, ahogy megszaglássza a kezem, aztán közelebb jön. Óvatosan megsimogattam és azonnal eldobta magát. Nevetve néztem, ahogy a szőnyegen hátraveti magát és várja, hogy a hasát vakarásszam. Leültem mellé és elkezdtem simogatni.
- Hallyu! - Hallottam meg egy ismerős hangot a hátam mögül.
Oda fordultam és mosolyogva néztem fel Taehyung alakjára. Egyszerű, fekete farmert viselt és egy fekete hosszú ujjú pulcsit, aminek a csónak kivágású nyaka látni engedte a kiálló kulcscsontját, amit tegnap este meg is haraptam egyszer. Hogy jó érzésemben vagy fájdalmamban, azt már nem tudom. Nyaka köré egy színes sálat tekert, amit szétbontott, ahogy belépett a szobába és csak a vállát lógatta lefelé.
- Ő a tiéd? - Kérdeztem és az ölembe kaptam a kutyust.
Az állat lógó nyelvvel fordult felém és tátott szájjal élvezte, ahogy simogatom a fülét és a nyakát.
- Igen - Bólintott Taehyung és mellém guggolt.
- Hogyhogy nem láttam még? - Kérdeztem.
- Nem szeretem mutogatni - Felelt egyszerűen és leült elém a szőnyegre.
- Miért? - Kérdeztem és mosolyogva simogattam a kutyát. - Halál cuki.
- Épp ezért - Mondta. - Nem akarom, hogy mindenki simogassa, taperolja és elrontsa őt nekem.
- Ó, szóval ahogy téged, őt se lehet fogdosni? - Biccentettem félre a fejem.
Taehyung megnyalta a száját és mély levegőt vett.
- Igen - Bólintott egyet. - Úgyhogy ha nem akarod, hogy megint összekössem a kezed, ne nagyon simogasd.
- És ha akarom? - Kacérkodtam vele és tovább simogattam a kutyust.
- Szóval élvezted? - Kérdezte mosolyogva a férfi és hátra dőlt, háta mögött megtámaszkodva a tenyerein.
- Mhm - Bólogattam és nyomtam egy puszit a kutya fejére, amiért cserébe sorozatos nyelvcsapásokkal látott el.
Nevetve hajoltam el a puszik elől, amiket kaptam.
- Még nem láttalak így nevetni - Közölte Taehyung, mosolyogva nézve rám.
YOU ARE READING
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...