Mivel jól viselkedtem vacsora közben, nem szóltam hozzá a hárpiához, nem amikor csúnyán nézett rám, nem szúrtam le egy evőeszközzel sem és ráadásul Taehyung-ot gazdámnak szólítottam egyszer, végre készülhettem, hogy elmenjek vele kutyát sétáltatni. Kaptam egy sima farmert és egy hosszú ujjú, vékony pulcsit, hogy azokban induljak neki. Tae szólt, hogy ha készen vagyok, akkor menjek be a szobájába, vagyis kopogjak be. Kicsit izgultam, meg kell, hogy mondjam, mivel senki nem volt bent rajta kívül és mindig zárva tartotta az ajtót, nem tudhattam, mi vár rám odabent. Még azt is kinéztem volna belőle, ha szado-mazo ágyat tart, körben bilincsekkel meg ostorokkal, de azt sem tartottam kizártnak, hogy Hallyu miatt egy ultra cuki szoba fogad. Nem tudtam, mindegy is volt, hiába találgattam, egy percen belül úgyis kiderül. Még eligazgattam magamon a farmernadrágot és a hajamon csak csavartam egyet, hogy valamennyire egyben álljon meg és el is indultam. A saját szobám ajtaját becsuktam magam mögött és öles léptekkel indultam meg a folyosó végén lévő ajtóhoz. Megnyaltam a számat és mély levegőt vettem, ahogy egyre közelebb értem. Milyen lehet ez a szoba? Miért tartja mindig elzárva? Csak a kutya miatt? Nem tudom. Megálltam az ajtó előtt és gondolkodás vagy hezitálás nélkül bekopogtattam rajta. Ahhoz túl izgatott voltam, hogy még eljátszadozzak a gondolattal kint, hogy milyen lehet bent, na meg hülyeségnek is tartottam, amikor egyből bejuthatok és megnézhetem. Meglepődtem, amikor kinyílt az ajtó, mert sem lépteket nem hallottam, sem motoszkálást, hogy közeledett volna felém. Taehyung egy halvány mosollyal köszöntött, a kis kutyusával a kezében, hogy az ne rohanjon ki megint.
- Gyere be - Biccentett befelé és félre állt az ajtóból, hogy valóban beléphessek.
- Köszönöm - Mosolyogtam rá és besurrantam a tiltott övezetbe.
Gyorsan körbenéztem és nagy meglepetésemre sem banda poszterek, sem tigrisfejek, sem élő tigrisek nem fogadtak, de még csak egy szexágy sem. Egyszerű, hétköznapi szoba volt, fekete és fehér színekkel. Hatalmas franciaágy, egy külön lévő, kis kanapé, hatalmas ablakok. Nagyon tetszett ez a sötét és a fehér szín egyvelege.
- Tetszik? - Hallottam meg Taehyung hangját mellőlem.
Felnéztem rá és bólogattam, hogy igen.
- Meglepő - vallottam be.
- Miért?
- Mert olyan - Vállat vontam és kerestem egy szót, ami kifejezi a gondolataimat. - Egyszerű.
- Mire számítottál? - Mosolyodott el, végül letette a kutyáját, aki azonnal kihasználta a szabadságot és egy játékáért rohant.
- Legalább egy falnyi szexjátékra, tigrisekre, rudakra a lányoknak és rumlira - Soroltam az elképzeléseimet.
- Hát, sajnos tigrisekre nem kaptam engedélyt, pedig szerettem volna - Sóhajtott drámaian. - A szexjátékaimat elajándékoztam rászorulóknak, rudak nincsenek, ugyanis ide senki nem jön be és a rumlit feltakarítottam - Válaszolgatott egyesével a felvetéseimre.
CZYTASZ
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...