49.

5.7K 398 39
                                    

- És mire jutottál? - Kérdeztem vissza kissé idegesen és várakozón.

- Nem nagyon tudom kifejezni magam - Vont vállat és egy másodpercre a plafonra nézett, majd vissza rám. - Igazából utálok az érzéseimről beszélni, szóval rohadtul tartsd fejben ezt a pillanatot, mert soha többet nem hallod majd tőlem.

- Csak halljam - Nevettem fel.

- Féltem - Felelt, elkezdve a beszámolót a belső viharáról. - Nem tudtam, hogy hogyan érezzek, de kibaszottul tartottam attól, hogy elküldesz vagy olyan leszek, mint Tina, bár koránt sem akkora pattogó picsa. Meg tudtam, hogy úgysem szeretsz senkit, csak kellenek melléd játszani meg jól mutatni, szóval nem is fektettem sok hangsúlyt arra, hogy bármit is gondoljak erről - Vont vállat.

- És most mit gondolsz? - Kérdeztem vissza.

- Mondjuk, hogy sajnálom, hogy elment JiSoo, de nagyon örülök, hogy én maradtam a tulajdonod.

- Én szeretném, ha a tulajdonom maradnál - Mosolyogtam rá. - De mellettem.

Yun felvonta a szemöldökét, mire szélesebb lett a mosolyom.

- Úgy értem, nincs több lány, csak te - Egészítettem ki magam. - Ha nem gondolod ezt máshogy - Köszörültem meg a torkom zavaromban.

- Miért? - Kérdezett vissza meglepődötten Yun.

Nem számítottam a kérdésre, úgyhogy megnyaltam a számat és megvontam a vállam. Válasz helyett megtoltam a hátát a tenyeremmel, hogy felém dőljön és egy apró csókot nyomtam a szájára. Csupán azt akartam, hogy érezze, mi van benne ebben az apró pusziban. Lágyan nyomtam a szám az övének és csak megmozgattam az ajkainkat párszor, nem akartam elmélyíteni a csókot, mert féltem, hogy akkor nem csak csók lett volna a vége. Elváltam és megnyaltam a számat. Mély levegőt vettem és belenéztem a szemeibe, miközben tovább cirógattam a bőrét az oldalán.

- Ezért - Válaszoltam simán. - Nem tudom, hogy mennyire szerettem beléd, de az biztos, hogy eléggé ahhoz, hogy fejbe talpaljak bárkit, aki hozzád ér.

Yun felnevetett és a kezeit, amik eddig az ölében, tétlenül lógtak, most felcsúsztatta a mellkasomon és a nyakamba akasztotta.

- Én nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán szeretlek e - Mondta, mire kikerekedtek a szemeim. - De ha egy újabb nőt fogadsz el magad mellé, nem csak a csajt fojtom valamelyik medencédbe és megyek át rajta négyszer motorral, de téged is kinyírlak.

- Azt hiszem, ez eléggé érthető - Bólintottam egyet, majd újabb csókba hívtam.

Megkönnyebbültem, hogy végre megtaláltam azt a valakit, aki viszonozza az érzéseimet és nem csak a vagyonom miatt, viszont kicsit sem enyhült az idegességem afelől, hogyan is fog alakulni egy olyan kapcsolat, mint a miénk. Hiszen mind a kettőnk mondhatni szűz kapcsolat téren és már mindent kiéltünk, amit csak lehetett. Csókolóztunk, simogattunk, lefeküdtünk. Egy valamit nem csináltunk még, ami az érzelmes együttlét volt, nem csak az ágyban, hanem a hétköznapokban is.

*Yun POV*

Mosolyogva csókoltam vissza. Már nem először kaptam puszit és csókot, mégis igaz, hogy teljesen máshogy érzem, az első 'közös' csókunkként ezt. Nem mondom, hogy nem vagyok ideges, mert kibaszott idegőrlő a tudat, hogy a főnök nője lettem. Nem csak amiatt, hogy egy egész bandát kell segítenem vezetni, akiket eddig péppé vertem és akik nekem beszólogattak. De az is a pakliban volt, hogy Tae elhagy, új nőt talál magának. Sosem voltam féltékeny hárpia és a menyegző Jó Pasi lássa a lelkemet, hogy sosem voltam ilyen helyzetben. Nem volt rá alkalmam, hogy bárkire is rossz szemmel nézzek szerelem miatt, mert sosem voltam szerelmes. Most sem tudom, hogy ez az e, hiszen gőzöm sincs, hogy egyáltalán milyennek kellene lennie. De abban biztos vagyok, hogy rohadtul kedvelem Taehyung-ot és élvezek minden egyes vele töltött percet és érintést. És abban is biztos vagyok, hogy gondolkodás nélkül esne rá bárkire egy negyven kilós szerszámos láda, persze véletlenül, aki megpróbálna kikezdeni vele.

Tulajdon /TaeHyung FF/Where stories live. Discover now