34.

5.6K 426 15
                                    

*Taehyung POV*

Nagyon furcsa volt az elmúlt hét. Tina távozott a háztól és nem tudtam először hová tenni az érzést. Hiányzott nekem, persze, hogy hiányzott, hiszen négy évig volt mellettem, négy évig tökéletesen követte minden kérésemet, szót fogadott, nem szólt vissza, mindig azt tette és úgy, ahogyan arra én kértem. Mikor Yun megérkezett, ellenállóbb lett és lázadóbb, igazából már kezdtem megunni őt, de ezzel az új viselkedésével kicsit feltüzelt. Tetszett, ahogy veszekedett, tetszett, ahogy harcolt értem. Viszont hosszabb idő után rohadtul elegem lett. Nagyon jól esett, hogy szeretett, hiszen kinek ne esett volna jól, ha isteníti egy ilyen jó nő, de ne akarjon magának. Sokszor figyelmeztettem és talán túl engedékeny voltam vele. Lehet, hogy ezért sem fékezte magát, mert elhitte, hogy túlságosan megbízom benne és kell nekem. Kellett, igen és túl sokat filóztam rajta, hogy mi legyen vele, de dönteni kellett. Elegem lett az ármánykodásaiból meg a faszom kis játékaiból. Egy hét eltelt és megszoktam a hiányát, már nem is gondoltam rá. Élveztem a nyugalmat, hogy egyel kevesebb problémám van és az érzést, hogy egyel közelebb jutottam a döntéshez a jövőmmel kapcsolatban. Örültem, hogy nem Tina maradt mellettem, mert ha már eldöntöttem volna és mellettem kezdi el csinálni ezt a kisajátítós szarságát, biztos, hogy kidobom és kezdhettem volna elölről mindent. Így viszont már csak Yun és JiSoo maradt nekem és egyenlőre tökéletesen tisztában vagyok azzal, hogy Yun vezet sokkal. Nagyon sokkal, akárhogy ő a legújabb kiscicám. 

Kinéztem az ablakon, ami nyitva volt, mert az őszi időjárás ellenére igenis melegnek ígérkezett a nap és minden lány kitömörült a medencéhez, hogy kihasználják a napsütést. A számhoz emeltem az üveg poharamat, amiben egy nem túl erős, kifejezetten ártalmatlan alkohol lapult és ittam egy kortyot, amíg végigsiklott a tekintetem a lányokon.

 A számhoz emeltem az üveg poharamat, amiben egy nem túl erős, kifejezetten ártalmatlan alkohol lapult és ittam egy kortyot, amíg végigsiklott a tekintetem a lányokon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Két ember érdekelt csak és éppen egymás mellett foglaltak helyet a medence szélén. JiSoo a szokásos, neon rózsaszín bikinijében éppen belecsusszant a hűvös vízbe, míg Yun egy fehér, mutatós darabban ült a medence szélén, csak a lábait lengetve a vízben. A fehér bugyija látni engedte a kerek fenekét és a formás csípőjét, amire még a plusz pánt is vonzotta a szememet, ami a melltartóhoz rögzítve kapcsolódott. Haját befonta és egy sapka alá rejtette és lefelé hajolva beszélt JiSoo-hoz. Mosolyogva figyeltem, ahogy nevetgélnek és örültem, hogy legalább ők jól kijönnek egymással. JiSoo sose említette, de láttam rajta, hogy ő sem igazán kedvelte Tina-t. A lány kihasználta JiSoo jóindulatát és a nem túl erős személyiségét és úgy elnyomta, félrelökte, eltaposta, ahogy azt csak lehetett. Mindig saját magát állította előtérbe és minden helyzetet úgy alakított, hogy neki legyen jobb, neki jusson több belőlem. Szomorú, hogy csak most látom át a helyzetet, de ez van, ami késik, nem múlik.

Yun hátra döntötte a fejét, ahogy nevetett valamin, nekem pedig szélesebb mosolyra húzódott a szám. Csak azon a bizonyos rendezvényen láttam nevetni, na meg persze Hallyu-val. De a rendezvényen, ott főleg megjátszott kacajok és mosolyok hagyták el a száját és ahogy hátat fordított az aktuális mosolypartnerének, azonnal megforgatta a szemét, de legalább az unott maszkja visszaesett rá. Viszont álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen jól fog viselkedni. Felül múlta a várakozásaimat minden téren. Tina-val nem gyilkolták egymást, bár ez csak Yun érdeme, mert Tina elég szépen próbált kicseszni vele. Mindenkivel bájolgott és beszélgetett, mintha csak ez lenne a természetes, ráadásul a legnagyobb seggfejtől is begyűjtött öt millió wont valami hülye dumával, hogy a házban én tanítom szerelni azt a pár lányt, aki itt van, hogy a nők is értsenek valamit a motorokhoz. Ekkora faszságot már rég hallottam, de úgy látszik, bejött a srácnak. Vagy Yun jött be neki és a dekoltázsa, amit a ruhája szépen mutatott és azért nem tudott gondolkodni, amikor felajánlotta az összeget. Mindegy is, a lényeg, hogy a lány szuper volt és hihetetlenül elégedetté tett engem. El sem tudtam hinni, hogy ennyi személyiséget képes kihozni magából, pedig már egy jó párat megtapasztaltam. Ott volt a kíméletlen, pszichopata Yun, aki bárkit maga mögé utasított egyetlen nézéssel vagy szóval. Aztán ott rejtőzött benne az aranyos, ártatlan énje, aki akkor jön elő főleg, amikor akar valamit tőlem. Számoltam még a kedves, megértő Yun-nal, akivel tökéletesen el tudtam beszélgetni anélkül, hogy kétszer átgondoltam volna, mit áruljak el magamról és mit ne. Végül pedig ott volt a határozott vadmacska, akit az ágyban köszönthettem és bár lekötöttem, akkor is éreztem, hogy nem hódolt be teljesen, ellenáll és nem akar teljesen odaadó, utánfutó pincsi lenni, ami valahol bántotta a lelkemet, hiszen nem fogadott szót nekem, viszont nagyon is tetszett, hogy nem hódol be és van saját akarata, amit érvényesít, ha kell. Még biztos, hogy nem engedném neki, hogy szex közben szabadon legyenek a kezei, mert megmondtam neki is, hogy arra csak akkor számítson, ha már végérvényesen beleszerettem és megengedem, hogy akárhol, akármikor hozzámérjen. 

Yun előre hajolt és vizet fröcskölt JiSoo-ra, aki nevetve tartotta maga elé a kezeit. Megingattam a fejem és ittam még egy kortyot a pohár, aranyló alkoholból. Jó, hogy itt van, jó, hogy megnyerték nekem őt.

Tulajdon /TaeHyung FF/Where stories live. Discover now