*Taehyung POV*
Nem tudtam, hogy mit higgyek. Igazából kétség sem fért hozzá, egészen egy órával ezelőtt, hogy Tina igazat mond. Hiszen mindenki tartott tőle ebben a házban, mivel hozzám tartozott, tehát a tulajdonok között a legmagasabb pozícióba, ráadásul még ő volt az is, aki az én nőim közül a legesélyesebb volt mellettem maradni. Senki más nem lehetett, aki eltörte a kezét, mint Yun, mert egyrészt ő volt az egyetlen, akivel rosszban volt, másrészt ő volt az, aki nem félt vagy tartott a lánytól, sőt, egyenesen lenézte őt, harmadrészt pedig a lányok közül csak neki tulajdonítottam annyi erőt, amivel el tudna törni egy csuklót, főleg dühösen. De most, látva az értetlenséget az arcán,látva a dühöt, amivel védte magát és a döntést, hogy elmegy, kicsit megingott a magabiztos hitem. Ha ő lett volna, valószínűleg nem lepődött volna meg ennyire, hanem a saját vehemenciájához híven inkább egy gúnyos mosollyal mondta volna, hogy ő volt és megérdemelte. De nem tudom biztosan, összezavarodtam.
- Az ágyra! - Utasítottam a lányt kemény hanggal.
- Azt mondtad, az olyan terület, ahová csak akkor mehetek, ha nagyon nagy a baj - Feleselt. - Szóval nem.
- Menj és feküdj le arra a kibaszott ágyra! - Kiáltottam.
- Vigyázz, még meghallanak - Húzta egy félmosolyra a száját.
- Ne aggódj, kiscica, hangszigetelt a szoba - Feleltem. - Most pedig csináld, amit mondok, mert kurva nagy baj van.
Yun megnyalta a száját és mérlegelte a lehetőségeit, amiket nem nagyon adtam neki, így egy szemforgatás után leült az ágyra és karba tette a kezeit.
- Feküdj fel! - Utasítottam.
- Oké, tigris papa - Fújtatott kelletlenül.
Kicsatoltam az övemet és kihúztam a nadrágomból. Ledobtam az ágy szélére és elkezdtem levenni magamról a farmeromat is, hogy minél előbb meztelenül tudjam magam.
- Nem mondod komolyan, hogy szexelni akarsz - Vonta fel a szemöldökét Yun.
- Nem mondom - Feleltem. - Csinálom. Feküdj vissza!
Yun elterült az ágyon és a feje fölé lendítette a kezeit, azonnal tudva, hová kell őket tenni, pedig még csak kétszer feküdtünk le.
- Ez erőszak, csak mondom - Morogta a plafon felé.
- Nem lesz az - Mondtam és ledobtam a pólómat is magamról.
- De, ha én nem akarom, akkor az.
Már meztelenül, félig álló farokkal odasétáltam az ágy háttámlájához, kezemben az övemmel.
- Mindjárt te is akarni fogod, nem aggódom - Közöltem vele.
Lehajoltam és szorosan összekötöttem a kezeit a bőr övvel, amit áthúztam egyszer az ágy rácsos támláján is, hogy egyáltalán ne tudja megmozdítani a karjait. Yun meghúzta a görcsöt, és tátott szájjal nézett fel rám.
- Te most komolyan az ágyhoz kötöztél? - Kérdezte villámokat szóró szemekkel.
- Igen - Feleltem, rá sem nézve.
Inkább az ággyal szemben álló szekrényhez mentem, aminek az egyik fiókjából elővettem egy fekete szemkötőt. Játsszunk! Visszasétáltam hozzá és láttam Yun szemében a hitetlenkedést.
- Azt rám nem rakod! - Ingatta a fejét.
- Ó, dehogynem - Mosolyogtam rá és nyugodtan felkötöttem a szemére, kihasználva a mozdulatlanságát és a felkötött kezeit.
YOU ARE READING
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...