Azt hiszem, egy kicsit túl öltöztem, de nem baj. Tetszett, hogy egy kicsit sportosabb volt az öltözés, hiszen most egy szürke sport melltartóra és egy hozzá tartozó, rövidnadrágra esett a választásom, ami még mindig csak annyira volt nadrág, hogy egy francia bugyi méreteivel vetekedett, de legalább nadrág volt. Egy lófarokba kötöttem a hajam, mert ma azt terveztem, hogy lemegyek a műhelybe és múlatom az időt, amíg jobb dolgom úgy sincs.
Taehyung elmegy JiSoo-val valahová, aminek azért örültem, mert a lány már kicsit ki lett közösítve és rosszul éreztem magam, hogy miattam nem foglalkozik vele Tae. Éppen ezért ajánlottam a férfinek, hogy ha még kötődik a lányhoz és maga mellett szeretné tartani, akkor foglalkozzon vele legalább ennyit, hogy erre a pár órára magával viszi, akárhová is menjenek. A lány boldognak tűnt és ragyogva mászkált a kapott ruhában a folyosón, hogy elköszönjön tőlem egy hatalmas vigyorral, aztán menjen is tovább, hogy elvégezze az utolsó simításokat magán.
- Hé, cigibajnok - Lépett be hozzám Taehyung egy halvány mosollyal.
- Két napja gyújtottam rá utoljára - Közöltem vele unottan. - De ha már így mondod... - Megfordultam és az éjjeli szekrényhez léptem, ahonnan elvettem a cigis dobozomat a sok kis koton közül, amit Tae szórt oda.
- Le kéne szoknod - Sóhajtott egyet.
- Minek? - Kérdeztem vissza és kihalásztam egy szálat. - Eddig se panaszkodtál.
- Tudom, de attól még érzem és semmi kedvem hányingerrel küszködni a csókod után, miközben szexelünk.
- Nem fogsz, ne szarjál be - Legyintettem lemondóan. - Mire megjössz, addigra már hétszer fogat mosok, ha velem szeretnél lenni megint - Mosolyogtam rá.
- Utasítsak vissza egy ilyen szép felkérést? - Kérdezte egyhangúan.
Megvontam a vállam és félrebiccentettem a fejem.
- Foglalkozz JiSoo-val is - Mondtam halkan és a markomba zártam a cigit és az öngyújtót. - Ha a helyében lennék, már rég elloptam volna egy banánt vagy egy kígyóuborkát a konyháról. Mikor szexeltél vele utoljára?
-Azt hiszem, két hete, de ne érdekeljen - Felelt. - Vagy esetleg le akarsz rázni?
- Eszemben sincs, Gucci-boy - Illettem egy újabb becenévvel, amire Taehyung csak felkuncogott. - Csak gondoltam nem leszek önző és nem akarlak kisajátítani. Ha az emlékezetem nem csal, Tina is ezért repült.
- És talán ennyire szeretsz itt lenni? - Mosolyodott el Taehyung.
- Hm - Bólintottam.
- És megtudhatnám, hogy ki marasztal? - Kérdezte olyan hangsúllyal, amire már pontosan azt a választ várta, amit akart.
- A szakácsod - Mosolyodtam el. - Kurva jól főz.
- Na, szépen vagyunk - Forgatta meg a szemeit. - Én itt halálra dolgozom magam, hogy neked jó legyen, erre a szakácsom vesz le a lábadról.
- Netán te is le akarsz venni a lábamról? - Kérdeztem vissza és megnyaltam a számat.
- Még nem sikerült? - Lépett közelebb hozzám.
- Még elgondolkodom rajta - Incselkedtem vele mosolyogva. - Ledönteni ledöntöttél már a lábamról, de hogy miattad maradjak... - Megvontam a vállam játékosan, direkt félbe hagyva a mondatot.
Taehyung a kezeit a derekamra tette és magához rántott, hogy a csípőink koccantak. Ujjai halványan belemartak a bőrömbe, ahogy erősen tartott magánál. Lehajolt hozzám és egy féloldalas mosollyal már a számra lehelte a meleg levegőjét. Mélyet szippantottam, hogy véletlenül se kezdjek el pirulni vagy zihálni a közelségétől, pedig már ennyi elég lett volna.
- Miattam maradni? - Beszélt az ajkaimra. - Ki másért, cicám? Talán el szeretnél menni?
Válasz helyett csak megingattam a fejem, hogy nem és a szemkontaktus helyett már csak a száját néztem.
- Én sem szeretném, hogy elmenj - Közölte, mire egy apró mosolyra húzódott a szám. - Megkedveltelek, kár lenne érted.
- Kedvelsz? - Kérdeztem vissza mosolyogva. - Ez után már csak az kell, hogy szex helyett szeretkezz és szerelmet vallj.
- Talán erre vágysz? - Kérdezett vissza és egy játékos mosolyra húzta a száját, amit viszonoztam.
- Itt nem hiszem, hogy az a kérdés, hogy én mit akarok - Sóhajtottam a telt ajkaira. - Ha azt mondanám, hogy dobj ki mindenkit és legyél csak az enyém, megtennéd? Vagy ha azt mondanám, hogy elmegyek és vedd körbe magad húsz másik csajjal? Mm - Ingattam a fejem, megválaszolva a saját kérdéseimet. - Hiába kérdezel, úgysem számít, itt te döntesz, apacs főnök.
- Ez így van - Helyeselt. - Én döntök. De néha, tudod nem árt, ha van saját véleményed és akaratod. Például, ha azt mondom, hogy ha most megcsókollak, akkor azzal azt mondod, hogy te is kedvelsz engem - Hajolt kicsit közelebb. - A te döntésed, hogy engeded e vagy sem.
Inhaláltam egy nagy adag levegőt, de csupán ennyire volt időm, hiszen mielőtt át tudott volna menni az agyamon az összes lehetőség, Taehyung szája már az enyémen is volt. Hevesen csókolt, mintha egy nagy adag feszültséget vezetett volna le azzal az aprócska csókkal. Nem volt mély, csak egy pár másodperces csókocska, mégis intenzív volt, ahogy az ereje tökéletesen érezhető volt ebben a kis mozdulatban is.
- Látod? - Suttogta a számra, mikor elvált. - Igazam volt. Kedvelsz engem.
Elmosolyodtam és lassan végigtoltam a kezemet kettőnk között, fel a mellkasára, végül a nyakán keresztül az arcára. Megsimogattam a puha bőrét és félrebiccentettem a fejem.
- Egy szóval sem ellenkeztem, amikor kérdezted, hogy kedvellek e - Közöltem vele. - De ne aggódj, nem leszek Tina picsahelyettese, nem fogok rád akaszkodni, azért annyira nem csíplek.
- Valóban? - Kérdezett vissza egy színpadias fejingatás közepette. - Akkor még dolgoznom kell rajtad.
- És mit szeretnél elérni?
- Azt még kitalálom - Közölte.
Lehajolt és egy gyors puszit nyomott a számra. Elvette a kezeit a derekamról és felegyenesedett az eddigi, túl közel lévő pozíciójából.
- Mennem kell - Közölte egyszerűen. - Ha lehet, amíg nem vagyok itthon, ne törd el senkinek az orrát, ne verj szerszámmal és ne fojts senkit olajba a műhelyben. Oké?
- Hát - Vontam vállat és elhúztam a számat. - Azért siess haza, nem biztos, hogy elég mentőautó van a környéken.
- Sietek - Nevetett fel. - Csak nehogy hiányozzak.
- Nem fogsz - Mosolyogtam rá, majd együtt mentünk ki a szobámból, ő balra ment a hall felé, én pedig jobbra, hogy a lépcsőn át az udvarra jussak és el tudja szívni a cigimet, amit már egy ideje a kezemben szorongattam.
YOU ARE READING
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...