Ismét magamra vettem egy újabb fehérneműt és elgondolkodtam, hogy hogyan lehet ennyi szettem a szekrényben, hogy négy vagy öt hónap elteltével is találok olyanokat, amiket még egyszer sem hordtam. Megigazgattam a fekete fehérnemű pátjait és szalagjait a melleim alatt és a bugyi felett is, majd magamra kaptam egy bordó, virágos kardigánt, mivel már vége lett a nyárnak és jócskán körbevett minket az ugyan napos, de esős és hűvös idő. A házban jó idő volt, de amikor egy-egy ablak nyitva volt és elhaladtam előttük, kirázott a hideg vagy a villa pár szegletében kicsit hűvösebb volt a levegő, így nem akartam kockáztatni egy jó kis megfázást, boldogan öltöztem feljebb annyira, amennyire a kapott ruhák engedték.
- Szia, kismacska - Köszöntött Taehyung mély hangon és beállt mellém a tükörhöz, amíg igazgattam a fehérneműt.
- Nem is hallottam, hogy bejöttél - Mosolyogtam rá.
- Halk vagyok és csendben csapok le az áldozataimra - Hajolt kicsit előrébb, hogy a fülembe suttoghasson. - Segítsek? - Nézett le a pántokra, amikkel szenvedtem.
- Csak fogdosni akarsz - Ingattam a fejem.
- Naná - Lépett mögém és kezeit a fenekemre simította. - De azt segítség nélkül is megtehetem.
- Naná - Feleltem neki én is. - Kész van - Csaptam össze a kezeimet, ahogy végre megigazgattam minden megcsavarodott és összegabalyodott szálat.
- Ezermester - Forgatta a szemeit Tae.
- Az vagyok - Bólintottam. - Bár egy motort hamarabb megszerelek, mint ezeket itt.
- Tudsz motort szerelni? - Vonta fel a szemöldökét Taehyung.
- Drágám, négy évig voltam dísz porfogó a vaddisznóknál, valamivel el kellett ütnöm az időt.
- Nos, drágám - Nyomta meg a szót, amit én is használtam - ez egy új információ.
- Fúj, ez nyálasan hangzott - Húztam el a számat. - Hagyjuk a becézgetést.
- Egyet értek - Bólintott Tae és egy aprót csapott a fenekemre. - Ha szeretnél szerelni, csak szólj.
- És megengeded? - Mosolyodtam el.
- Hm - Bólintott egyet egy féloldalas mosollyal. - Mindig is csábítónak találtam, ha egy nő férfias dolgokhoz ért.
- Vedeljek sört és verjem pornóra? - Kérdeztem vissza.
- Hülye - Jelentette ki egyszerűen Taehyung.
Halkan felnevettem, mire Tae is kuncogott egy kicsit.
- Most komolyan szerelhetek? - Kérdeztem meg még egyszer. - Mert akkor tudod el kell menni és próbakört tenni a mocikkal, hogy jók e.
- Nem adod fel, hogy elmehess, mi?
- Nem akarok elmenni, csak nem nagyon az én világom a strandlabda meg a vihogás.
- Hát, az fura is lenne - Nézett végig rajtam a tükörben.
- Szóval? - Kérdeztem megint. - Elengedsz próbakörökre vagy esetleg muszáj velem jönnöd?
- Hát, lehet, hogy áldozatot kell hoznom és megint motorra ülnöm - Húzta el a száját.
-Szörnyű, mikre kényszerítelek.
- Hát, az - Nyögte és megforgatta a szemét. - Pedig ha valaki engem kényszerítene, az valószínűleg kinyírnám.
- Vagy szexelnél vele egyet - Bólintottam.
- Szeretnél?
- Legalább négy napja nem feküdtünk le - Vontam fel a szemöldököm.
- Hát, az baj - Bólintott és sóhajtott egyet. - Én két napja vagyok tiszta.
- JiSoo? - Kérdeztem rá az alanyra.
- Is - Válaszolt mosolyogva.
- Tina hogy bírja a nyomást?
- Egész jól - Vont vállat. - Bár úgy látom, nehéz neki nem beszólnia neked.
- Szerintem tök vicces - Vigyorogtam rá a tükörből még mindig, mivel Tae megállás nélkül simogatta a fenekemet és a combjaimat a hátam mögött.
- Micsoda?
- Ahogy vörösödik a feje, amikor meglát.
- Téged?
- Aha - Nevettem fel.
-De nem provokálod, ugye?
- Nem - Nevettem még mindig. - Csak kedvesen rámosolygok, de attól is megeszi a fene.
- Nem tudom, mit kezdjek veletek - Sóhajtott egyet.
- Semmit. Nekem ez tök jó.
- Lassan valamelyikőtöknek menni kell - Közölte Taehyung.
Felvontam a szemöldököm és nyeltem egyet. Nem hittem volna, de egy aprót rándult a gyomrom a gondolatra, hogy nem sokára vége szakad mindennek és mehetek az utcára vagy kereshetem fel a szüleimet, hogy legalább tető legyen a fejem felett.
- Mi van? - Húzta át a kezét a derekamra, hogy az oldalamat simogassa. - Csak nem megijedtél?
- Nem - Mosolyodtam el. - Csak meglepődtem.
- Mhm - Hümmögte Taehyung és egy puszit nyomott a nyakamra, ahol a bőröm előbukkant a bordó vászonból.
- De amúgy miért? - Kérdeztem rá.
- Mit miért?
- Miért kell mennie valakinek? - Bővítettem a mondatomat, hogy érthetőbb legyen.
- Azért, cicám, mert lassan huszonöt leszek - Sóhajtott egyet. - Apám pedig a lelkemre kötötte, hogy huszonöt évesen végre találjak valakit magam mellé, aki mellettem marad és szeretjük egymást, amíg meg nem halunk. És az a valaki vagy te leszel vagy Tina. Ha pedig végre megkötöm magam, akkor a többi tulajdonomnak mennie kell.
- Értem - Bólintottam. - Szóval szeretned kellene valakit, ha? - Villantottam rá egy féloldalas mosolyt.
- Ne is mondd - Forgatta meg a szemét. - Inkább maradnék így halálomig, csak hogy ne kelljen döntenem vagy pofára esnem.
- Nem hiszem, hogy pofára esnél - Vontam vállat.
- Ugyan miért ne lehetne?
- Mert valószínűleg, akit te választasz, az melletted fog maradni, mert erre tanítottad - Magyaráztam. - Te meg valószínűleg azért választod majd őt, mert kedveled vagy szereted.
- Attól, hogy én szerethetem, nem biztos, hogy ő is fog.
- Nem nehéz téged szeretni - Vontam vállat.
- Tényleg? - Villantott rám egy mindent tudó mosolyt.
- Tényleg - Mosolyogtam rá én is, nem hagyva magam zavarba hozni.
- Akkor jó - Sóhajtott. - Mész, játszol egy kicsit? Aztán lehet, hogy adok nekem egy kis szerelői munkát, ha unatkozol.
- Unatkozom - Vágtam rá.
- Jól van - Mosolyodott el, majd lehajolt és egy újabb csókot nyomott a nyakamba.
YOU ARE READING
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...