Meglepetésemre nem motorral, hanem autóval indultunk útnak. Ezt sem bántam, legalább kimozdultam egy kicsit. Kaptam egy fekete farmert és egy ing szerű pólót, aminek a nyakához volt varrva egy kis szalag, hogy masnira kössem és cuki legyek tőle. Éppen ezért csak egy laza csomóra kötöttem és hagytam az angyali külsőt. Taehyung egy egyenes szárú, kockás nadrágot húzott fel, amitől máris első osztályú kinézete lett, ehhez még felvett magára egy fehér, láng mintás gallérú inget és egy fekete zakót is. Haja egyszerűen csúcs volt, hiszen nem mosta meg és az előző szex menettől kicsit izzadtan, hullámosan terült szét a fején. Nem bírtam ki, hogy ne túrjak bele, amit szó nélkül tűrt, majd végül egy apró puszival leállított, hogy menjünk már. Ahogy közeledtünk a kórház felé, azt hiszem, hogy mind a ketten idegesek lettünk, egyre idegesebbek. Tae arca megfeszült és ujjai a kormányon elfehéredtek, én pedig csak mérges voltam, mert ilyen baromságokat talál ki, hogy elűzzön. Nagyon kíváncsi voltam rá, hogy mivel rukkol elő, hogy megvédje magát velem szemben, ugyanis szerintem mind a ketten tisztában voltunk vele, hogy ellenem nem szerencsés hazudni, főleg, ha én is ott vagyok.
Tae leparkolt egy nagy, fehér épület előtt, amin hatalmas betűkkel állt a kórház felirat, szóval kétség sem fért hozzá, hogy megérkeztünk. Dobogó szívvel rongyoltam ki a kocsiból, fel a járdára. Megnyaltam a számat és tettem egy lépést befelé, amikor Tae megállított. Kezét az enyémre kulcsolta és maga felé fordított.
- Nem akarok balhét - Közölte. - Csak tisztázni akarom ezt az egészet, oké?
- Nem ígérem, hogy nem fojtom a párnába vagy nem töröm el most ténylegesen én valamijét - Mosolyogtam rá ártatlanul, de aztán visszatért a dühös arcom.
- Elhiszem, hogy mérges vagy, én sem vagyok kurva boldog - Közölte Taehyung, szintén közönyös, kissé ideges arccal. - De csak beszélgetni fogunk, világos?
Mély levegőt vettem és bólintottam.
- De azért ne engedj hozzá túl közel - Morogtam, amikor elindultunk befelé.
- Nem terveztem - Felelt Tae.
Besétáltunk és a recepción bemondtuk, hogy kihez jöttünk, csupa jó szándékkal látogatóba. Megkaptuk a szobaszámot és azonnal elindultunk arrafelé, amerre a recepciónál ülő hölgy mutatta. Amikor már láttam a szobaszámokat és egyre közelebb értünk, azt hiszem, hogy egy kicsit dühös lettem, ugyanis Tae egy halk morgással jelezte, hogy rászorítottam az ujjaira. Sóhajtottam és inkább elengedtem a kezét, még mielőtt összezúzom az ujjait. Megpillantottam a szobaszámot és már nyúltam a kilincsért, amikor Taehyung megint elkapta a kezem és szigorúan nézett rám.
- Nyugi - Csak ennyit mondott.
- Nem tudok lenyugodni - Motyogtam kettőnk közé.
- Akkor csak tegyél úgy - Kért.
- Hm - Bólogattam aprókat.
Taehyung egy utolsó, apró puszit nyomott a számra, mielőtt ő nyomta volna le a kilincset.
*Taehyung POV*
Beléptem és Tina azonnal felült az ágyban és egy széles mosollyal fogadott.
- Taehyung! - Köszöntött. - De jó, hogy bejöttél! Remélem, hogy...
Lefagyott az arcáról a mosoly, amikor Yun belépett mögöttem és karba tett kezekkel mellém állt. Tina szemi kikerekedtek és a begipszelt bal kezével a lányra mutatott.
- Ő meg mit keres itt? - Kérdezte. - Nem dobtad ki? Eltörte a kezem.
- Meg egy nagy adag szart, kicsikém - Válaszolt helyettem Yun. - Mi a faszban mesterkedsz már megint, hm?
YOU ARE READING
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...