33.

5.8K 434 32
                                    

Taehyung egy újabb tányér nassolni valóval és két pohár borra tért vissza az asztalunkhoz. Rá mosolyogtam és vártam, hogy leüljön. A mellettem lévő székre huppant le és még közelebb tolta hozzám, ahogy behúzta magát az asztal alá. Vett egy sajtos rágcsát és a szájába dobta.

- Tina bántott ma este? - Kérdezett rá hirtelen.

- Nem, dehogy - Nevettem fel. - Ha akarna se tudna bántani. Ma is visszájára sült el mind a két terve.

- Kettő? - Kérdezett vissza.

- Először véletlenül rálépett a szoknyámra - Nyomtam meg a véletlenül szót, hogy egyértelművé tegyem, milyen rohadt akaratlan is volt. - De csak egy cuki masnit csináltam belőle. Aztán odaküldött ahhoz a teherautó nagyságú gyökérhez, hogy te mondtad, hogy menjek oda. De ahelyett, hogy balhé lett volna, csak pénzt szereztem.

- Hm - Bólintott. - Tényleg, azt hogy csináltad? Jack egy önző seggfej, aki inkább költi tíz ugyanolyan pár cipőre a pénzét, minthogy egy szelet kenyeret adjon bármelyik rászorulónak.

- Nem volt nehéz - Vontam vállat. - Annyi agya van, mint egy kifilézett rozsomáknak. Elég volt rá mosolyognom és megdicsérnem a nyakkendőjét és már a tenyeremből evett.

- Fasza vagy - Mosolyodott el Tae.

- Tudom, kösz - Biccentettem köszönésképpen. - Most tényleg kidobtad Tina-t?

- Hm - Bólintott és a hangulata azonnal mogorvább lett. - Kurvára kihúzta a gyufát.

- Hát, nálam a második nap - Nevettem fel. - Mióta volt veled?

- Négy éve - Felelt Tae.

Kikerekedtek a szemeim és majdnem visszaköptem a bort a pohárba, nehogy megfulladjak, de rájöttem, hogy ezt egy milliós rendezvényen nem néznék jó szemmel, szóval inkább megerőltettem magam és lenyeltem.

- Azt a büdös kurva élet - Nyilatkoztam az esetről szépen.

- Ez igencsak őszinte volt - Grimaszolt Taehyung, majd halkan felnevetett.

- Bocsánat, de ezt nem tudom, hogy bírtad ki - Ingattam a fejem. - Tina egy picsa.

- Túl rég óta volt velem, hogy megismerjük egymást - Vont vállat. - Szerintem csak megszokásból tartottam ott.

- És nem fog hiányozni?

- Nem - Vágta rá azonnal. - Nem szerettem és nem volt érzelmi kapcsolatom vele.

- Neki volt.

- Az nem az én bajom - Felelte közönyösen. - Nagyon is tisztában volt vele, hogy nem biztos, hogy ő marad velem és hogy egyszer repülni fog. 

- Beléd zúgott.

- Leszarom - Nézett rám szigorú szemekkel Tae. - Nekem elegem volt belőle. Meguntam a piti kis játékait és a fennkölt stílusát. Túlságosan is elhitte magáról, hogy ő az enyém és én csak az övé.

- Hm - Bólintottam. - Aki szerelmes, nem akar osztozkodni.

- Még egyszer mondom, az már nem az én gondom - Vont vállat. - Háromszor figyelmeztettem, hogy ki fogom baszni a házból, ha nem húzza meg a seggét. Kétszer több esélyt adtam neki, mint bárki más kaphatott volna és sokkalta több időt kapott tőlem, mint azt érdemelte volna. Elég volt.

- Hála a magasságosnak - Forgattam a szemem unottan. - Legalább nyugi lesz.

- Azért figyelmeztetnélek, hogy ha te is megpróbálsz elnyomni mindenkit, te is repülsz.

- Ugyan, házmester - Sóhajtottam. - Én nem próbállak meg kisajátítani. Nem vagyok beléd esve.

- Egy kicsit sem? - Kérdezett vissza egy féloldalas mosollyal. - Féltékeny sem vagy a többi lányra?

- Mindig ezt kérdezed - Nevettem fel. - Talán szeretnéd, hogy az legyek?

- Jól esne a kis lelkemnek - Tette a tenyerét a mellkasára. - Törékeny vagyok.

- Pont annyira, amennyire én - Biggyesztettem le az alsó ajkam.

- Gondolom - Nyögte mosolyogva. - Amúgy miért mondtad Jack-nek, hogy a barátnőm vagy, ha egy kicsit sem szeretsz?

- Tudni kell játszani, Joker - Villantottam rá egy féloldalas mosolyt. - Ha azt mondom, hogy heló, Tae három nője közül vagyok az egyik és kéne pénz ostorra meg vibrátorra, nem hiszem, hogy adott volna - Vontam vállat.

- Szeretnél ostort? - Kérdezett vissza.

- Te aztán megfogod a mondat lényegét - Vontam fel a szemöldököm.

- Képesség - Vont vállat mosolyogva. 

- Talán baj, hogy a barátomnak mondtalak? - Kérdeztem vissza. - Szereztem 5 millát ezzel a kis csavarral.

- Nem, igazából egész jól hangzik - Húzta el a száját gondolkodva.

- Most mondtad, hogy ne sajátítsalak ki - Közöltem. - Akkor most mégis szeretnéd? Vagy netán... te szerettél belém? - Hajoltam egy kicsit közelebb hozzá.

Tae is ivott egy kortyot, majd megnyalta a száját és szintén odahajolt hozzám.

- Majd ha nem kötözöm össze a kezed szex közben és szeretkezésnek hívom - Vett egy mély levegőt és elmosolyodott -, na, majd akkor tudod, hogy beléd szerettem.

Azzal bezárta az aprócska távolságot kettőnk között és egy gyors csókot nyomott a számra. Halványan elmosolyodtam és egy kicsit beleborzongtam a tudatba, hogy előfordulhat ez az eset is. Kíváncsian várom, hogy vajon eljön e a pillanat és hogy én hogyan fogok hozzá viszonyulni.


Tulajdon /TaeHyung FF/Where stories live. Discover now