Unottan iszogattam már a negyedik pohár pezsgőmet, amit már kezdtem érezni a fejembe szállni, hiszen egész este csak egy kis süteményt ettem, meg valami csokis, habos dolgot, ami úgy tűnik, hogy nem volt elég ahhoz, hogy elbírjon ezzel a pia mennyiséggel. Nem is bántam, így legalább egyszerűbben tudtam bájologni, viszont nehéz volt visszafognom magam Tina-val kapcsolatban. Mérges lett, amiért nem jött be az előző terve és nem estem kétségbe a ruhám miatt, ezért egész este csak szúrós szemekkel nézett engem, ami rohadtul meghatott. Most viszont Tae elküldte valahová beszélgetni, én meg egyedül maradtam az asztalnál. Nem is bántam, legalább nem kellett azt az idióta vigyort magamon tartanom, akárhányszor felénk jött valaki.
- Yun! - Hallottam meg az idegesítő hangot magam mellől, aminek a tulajdonosát a parketta alá rejtettem volna.
Felé fordultam és felvontam a szemöldököm, hogy mondja, mit akar.
- Taehyung azt kéri, hogy menj és bájologj azzal a férfival - Mutatott el egy irányba.
Követtem a karját és megláttam azt a csávót, akibe belezuhantam majdnem, amikor Tina puszta véletlenségből a ruhámra lépett.
- A kitetovált, baszomnagy állattal? - Kérdeztem vissza.
- Azzal - Bólintott, majd el is tűnt.
Megforgattam a szemem és felálltam a székből a már majdnem kiürült poharamat kicseréltem egy telire, amikor az egyik pincér elsétált előttem. Magabiztos, légies léptekkel közelítettem meg a férfit. Azt sem tudom, hogy ki ez és mit csináljak vele. Bájologjak, oké. Azt tudom, hogy pénzt kell szerezni a tigriseknek, de azt ilyen körökben hogyan csinálják? Én csak olyan módszert ismerek, hogy "Heló, van lóvéd? Adjá' má' egy kicsit, mert le vagyok égve". De azt hiszem, hogy ez itt nagyon nem jött volna be. Mindegy, nem fogok padlót fogni, improvizálunk. Mosolyogva odaléptem hozzá és igyekeztem előadni egy szende szüzet.
- Elnézést! - Szólítottam meg.
- Én? - Fordult felém a méretes hústorony. - Á, a botladozó csillag - Ismert fel.
- Igen - Mosolyogtam rá ártatlanul, pedig ilyen beszólásért alapból legalább egy tarkó rúgás járna. - Meg szerettem volna köszönni, hogy nem hagyta, hogy feltöröljem a padlót magammal.
- Semmiség - Vont vállat. - De még nem láttalak itt. Új vagy?
- Mondhatjuk - Haraptam be a számat félénken. - Yun vagyok - Nyújtottam ki a kezem.
- Hívj csak Jack-nek - Fogta meg a kezem, majd egy aprót szorított rajta.
*Taehyung POV*
Éppen megkötöttem egy jó kis üzletet, amikor Tina apró kezei végigsimítottak az oldalamon. Elköszöntem az ügyfelektől, akiktől szép summát sikerült összemosolyogni és figyeltem a lányra.
- Bocsánat, hogy megzavartalak - Nézett rám ártatlanul.
- Mi az? - Kérdeztem vissza egyszerűen.
- Yun - Felelte a nevet simán.
Felvontam a szemöldököm és felnéztem az asztalunkra, ami üres volt.
- Hol van? - Kérdeztem egy kicsit aggódva, hiszen ismertem a lány vehemenciáját.
Tina csak megfordult és elmutatott egy helyre. Követtem az ujja irányát és megláttam, amint Yun éppen bájosan társalog egy magát csak Jack-nek nevező alakkal. Utáltam azt a férfit, egyszerűen csak egy unszimpatikus, pöffeszkedő és öntelt alak volt, aki azt hitte, hogy a pénzével mindenkit maga mögé tud utasítani. Az apja vezette az egyik kisebb motoros bandát, ami nagyjából harmada volt, a miénknek, de legalább kétszer ilyen színvonalat biztosított. Jack pedig azt hitte, hogy ha felvesz magára egy bőrdzsekit és varrat egy motort a bőrére, akkor máris bandatag lesz, pedig alig tudott egyenesben tartani egy járgányt, szerelni végképp, egy bandát elvezetni meg még annyira sem. Mérges lettem, hogy Yun pont őt találta meg, amikor mondtam neki, hogy kurvára maradjon ülve a seggén és ne intézkedjen semmit. Gyors léptekkel közelítettem meg a párost, hogy minél előbb véget vessek a párbeszédnek. Gyűlöltem a látványt, hogy Yun egy másik pasival beszélget, ráadásul ilyen nyálas mosollyal és nevetgélésekkel, na meg tartottam attól, hogy valamelyik csinálni fog valamit.
- Jack - Szólítottam meg a srácot, amint odaértem hozzájuk.
- Taehyung - Nevetett fel és kezet nyújtott. - Nem is mondtad, hogy ilyen barátnőd van.
Ránéztem Yun-ra, aki tartotta a kedves mosolyát és beleivott a poharába, majd egy pillanatra felvonta a szemöldökét. Felé nyújtottam a kezem és némán kértem rá, hogy jöjjön oda hozzám. Meg is fogta az ujjaimat és az oldalamhoz lépett. Átkaroltam a derekát és bólintottam egyet a férfinak. Eszem ágában sem volt vitába szállni a barátnő elnevezésre, mert egyrészt nem rá tartozott a magánéletem, másrészt meg egész pofásan hangzott.
- Tae - Mosolygott rám Yun és hangja sokkalta lágyabb volt, mint amúgy szokott, ahogy tartotta a finom hölgy szerepét.
- Hm? - Mosolyogtam le rá.
- Képzeld csak, Jack kész öt millió wont adni a tigriseknek - Újságolta a hírt a lány, mire nem visszafogottan a srácra kaptam a fejem egy kurva nagy kérdő tekintettel.
- Támogatom, hogy nőket is tanítasz szerelni - Bökött mosolyogva a lányra mellettem.
Lenéztem rá, ő pedig csak biccentett mosolyogva.
- Mindent a jövő motorosaiért - Kuncogott fel a lány.
- Ahogy mondod, kiscsillag - Emelte meg a poharát Jack Yun felé.
A megszólításra szorult a kezem a lány dereka körül, de ő csak átnyúlt maga előtt és finoman megsimogatta az ujjaimat, amik szorították őt. Kiengedtem a levegőt lassan és ellazultam.
- További szép estét, gerlepár - Nézett ránk Jack. - Megyek és szórom tovább a pénzemet.
Azzal elment és ott hagyott minket. Szembe fordultam a lánnyal és szigorúan és megvetően pillantottam rá.
- Megmondtam, hogy maradj ülve! - Morogtam rá.
- De te mondtad, hogy... - Kezdtem, majd utána összeráncoltam a homlokom és egy kicsit oldalra néztem, ahol Tina állt.
Elléptem Taehyung elől és sóhajtottam egyet.
- Tae, ha nem akarod, hogy valamelyik krémes sütibe nyomjam az arcát és ott fulladjon meg, akkor most elviszed őt innen - Ajánlottam nyugodt hangon, végig Tina szemébe nézve.
Taehyung megfordult és ránézett a lányra.
- Te mondtad neki, hogy én küldöm ide? - Kérte számon a férfi a megszeppent lánytól.
- Jól sült el a dolog, nem? - Vont vállat mosolyogva.
Taehyung jól láthatóan megfeszült és a lenge öltönyében is tökéletesen látszott, hogy a megfeszült karjai kitöltik az anyagot. Beharaptam a számat, ahogy azon gondolkodtam, hogy vajon hogyan nézhet ki a befeszített karja, de ezt gyorsan ki kellett vernem a fejemből, mert ment a műsor.
- Jól sült el, mert Yun okos - Bólintott Tae. - De te hogy lehetsz ekkora hülye?
- Taehyung, én csak jót akartam - Védekezett a lány.
- Kaptál egy utolsó esélyt, eljátszottad - Mondta neki Tae. - Aztán adtam egy utolsó utánit is. Nem egyszer figyelmeztettelek, hogy ha csak ferdén nézel valamelyik lányra, végeztünk, igaz?
- Tae, én csak..
- Miért csinálod ezt? - Morogta Taehyung. - Tudod, hogy el foglak küldeni. Ha ennyire el akarsz menni, csak sétálj ki az ajtón.
- Én nem akarom..
- Elég! - Sziszegte a szót Tae. - Elegem volt belőled, a mesterkedéseidből, a gyanúsítgatásaidból és a mértéktelen vágyadból, hogy kisajátíts magadnak. Végeztünk.
- De Taehyung, kérlek - Gyűltek könnyek a lány szemébe.
- Kikísérlek az autóhoz - Felelt higgadtan a férfi. - Hazamész és összepakolsz. Mire én otthon vagyok, te már nem vagy a házban.
- Ne csináld ezt!
- Neked nem kellett volna ezt csinálni. És most indulás! - Mutatott az ajtó felé Tae.
Felém fordult és láttam a tömérdek haragot a szemében.
- Megleszek, menj csak - Mondtam mosolyogva, mielőtt bármit kérdezhetett volna.
Csak bólintott és elindult a lánnyal. Végre.
ESTÁS LEYENDO
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanficYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...