*TaeHyung POV*
Nekitámaszkodtam az ablakkeretemnek és onnan néztem ki a lánytengerre az udvaron. Mindig is nyugtatónak találtam, ha azt figyelhettem, ahogy ők csak nyugodtan úszkálnak, heverésznek, csacsognak és nevetgélnek egymással. Örültem neki, hogy bár valójában a lányok egymás riválisai voltak, hiszen mindegyik egy külön pasihoz tartozott, mégis milyen jól kijöttek egymással. Mindig erre a békére törekedtem, amióta apámtól átvettem a főnök szerepét, bár kicsit korábban, mint szerettem volna. Tizenkilenc évesen még nagyban csajozni akartam, motorozni és rohadtul nem törődni semmivel, erre az öreg fogta magát és meghalt. Át kellett vennem a szerepét, befejezni a motorozást és a többi, régi mocis férfi életét igazgatni, ellátni mindenkit, közben a munkákból és fesztiválokból befolyó összeget okosan kezelni. Ami megmaradt, az a nők voltak a korábbi, gondtalan életemből. Több is. Legalább tudtam válogatni és nem kellett megunnom valakit, hogy aztán nagy sírás közepette elváljunk és aztán kutathatok más után, aki megérti és elfogadja a más szokásaimat. Merthogy nem volt egyszerű úgy sem csajt találni magamnak, hogy én voltam az, aki eldöntötte, hogy melyik mit csinál. Ha azt mondtam neki, hogy fekszik, akkor lefeküdt, ha azt akartam, hogy negyven fokban, nagykabátban nyírjon füvet, akkor azt is szó nélkül megtette. Mindegyik hálás volt azért, hogy itt lehet és nem ellenkeztek. De az ágyban ez más. Ha szex közben akarsz olyat kényszeríteni a másikra, amit megtesz, de rohadtul nem élvezi, te sem fogod nagyon a fellegekben érezni magad. Nem kicsit kedveltem kikötni vagy szemtakaróval elvakítani a lányokat, akikkel éppen dolgom volt, hiszen így egyrészt neki is jó, hogy nem lát, mert a többi érzékszerve felerősödik és jobban élvezi a dolgaimat, de nekem is jó, mert legalább nem kell kaparásnyomokat eltűrnöm a hátamon, vagy azt, hogy tépik a hajam és a többi. Inkább ne érjenek hozzám, az a biztos. Utálom, ha taperolnak.
Megláttam Yun-t, ahogy lassan kisétál az épületből, a korábban felvett sötét rózsaszín, kevés anyaggal megáldott fehérneműjében, amire egy átlátszó, hálós inget vett fel, hogy valamennyire takarja magát. Elhúztam a számat és fejben feljegyeztem magamnak, hogy a rózsaszín holmikat dobjuk ki az ő kollekciójából. Igaza volt, be kell ismernem, tényleg nem az ő színe. Maradunk a sötétebb árnyalatoknál és a fehérnél, de semmi babaszín. Kicsit kijjebb hajoltam, az ablakom nyitva volt és könnyedén ki tudtam hajolni rajta. Szinte lenyűgözve néztem azt a természetesen magabiztos és kecses járását, amivel végig szeli a medence partját. Kelletően ingatta a csípőjét, miközben egymás elé pakolta a lábait. Nem tudtam, hogy hogyan csinálta, hogy ilyen kerek feneke volt és rohadt jó alakja, hiszen tudtom szerint csak a motorján ült és nem járt edzőterembe. Mindegy, meg kell paskolnom, hogy ügyes. Néhány lányhoz odahajolt és viszonozta a mosolyukat vagy egy-egy ölelést. Én is elmosolyodtam, hiszen mégsem olyan házsártos és ijesztő, amilyennek tűnik. Na meg örültem, hogy van, akivel jól kijön. JiSoo is odaszökellt hozzá és egy széles mosollyal mellé lépett, hogy egy darabon együtt sétáljanak. Yun rámosolygott és válaszolgatott neki vagy beszélgettek, nem tudom, annyit nem hallottam fel az emeletre a víz csobogása és néhány lány hangos nevetése miatt. Boldog voltam, hogy az én hölgykoszorúmból is legalább egy lányt megkedvelt, mert abban biztos voltam, hogy Tina nem lesz a zsánere. Tina jó lány volt, készségesen teljesítette minden kérésemet az ágyban és amúgy is, teljesen behódolt nekem, ami természetesen növelte az egomat és nagyon jól esett. Viszont amióta Yun itt van, úgy látom, cicaharc van kibontakozóban, legalábbis Tina részéről. Túlságosan odáig van magával és ki akar sajátítani magának, amit nem nézek jó szemmel, ahogy Yun sem. Bár a lány mosolyogva és valódi, beteg állat módjára koppintja le magáról Tina beszólásait, bármennyire is nyugalmat akarok, kétségtelenül élvezem ezt nézni.
Yun egyedül folytatta az útját a medencén túl és már megláttam a kezében forgatott cigarettás dobozát. Sóhajtottam és megingattam a fejem, hiszen tényleg gyűlöltem azt a szart. Nem baj, amíg nem kérek tőle semmi komolyabbat, addig szívja. Majd ha elérkezik az ideje, hogy úgy látom, eléggé beilleszkedett, megszokott mindent és mindenkit, akkor majd meglátogatom egy éjszakára, onnantól felejtse el ezeket a bűzrudakat, mert ki tudja, hányszor és mikor fogok betérni hozzá. Ez majd csak rajta és a teljesítményén múlik. Elmosolyodtam, ahogy elgondolkoztam azon, vajon milyen lehet az ágyban. Lehet, hogy nem is tudnám összekötni a kezeit, mert annyira harcias lenne, de legalább élvezetes. Az utóbbi időben rájöttem, hogy kicsit hiányolom az együttlétekből az intenzitás és a vadságot. Minden lány kurva jól teszi, amit kérek és élvezi, amit csinálok, de nem nagyon tesz semmit, mert nem mernek. Talán Yun pont jó lesz erre a szerepre.
A szájába dugott egy cigarettát és a másik kezében vitt öngyújtóval meggyújtotta azt. Szívott belőle egy jókorát, mélyet lélegzett, majd az ég felé fordulva kifújta a füstöt. Miközben dohányzott, lassú léptekkel sétálgatott a füvön, hogy elüsse valamivel az idejét, amíg szembe nem jött vele a legjobb házi kedvencem, Tina. Megnyaltam a számat és figyeltem a történéseket, készen állva arra, hogy kiordítsak, ha kell, hogy megfékezzem őket. Nem akarok én itt hullákat vagy kórházi ellátást. Tina elég magabiztosan karba tette a kezeit és gúnyosan rámosolygott Yun-ra, aki rezzenéstelen arccal állt továbbra is előtte, nem igazán törődve a lánnyal, aki éppen valamit mondott neki. Yun elmosolyodott és nemes egyszerűséggel Tina arcába fújta a füstöt. A lány trappolt egyet és nehezen próbálta meg elhessegetni az orra elől a felhőt. Idegesen odaszólt valamit, de Yun csak tartotta az ártatlan mosolyát és integetett neki. Tina már megint megsemmisülve hagyta el a helyszínt, mire fel kellett kuncognom halkan. Nem hiszem el, eddig azt hittem, hogy Tina lesz az, aki betölti anyám korábbi szerepén, hiszen ő volt a legmarkánsabb, legnagyobb hanggal bíró, legkeményebb csaj mind közül, erre megjött Yun valahonnan a semmiből és kisujjal a földbe döngöli. Baj van, azt hiszem, hogy kezdem megkedvelni ezt a vadmacskát.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tulajdon /TaeHyung FF/
FanfictionYun egy nap arra eszmél, hogy a motoros banda, amiben eddig élt, egyszerűen felteszi őt egy fogadásra. Bár utálta azt az életet, mégis rosszul esik neki, hogy ennyit jelent a közösségnek, hogy így kezelik. A lány, a fogadás elvesztése miatt arra kén...