42.

6.1K 423 15
                                    

Beharaptam a számat, ahogy megigazítottam a kis selyem masnit a hasamon. Kivételesen egy rózsaszín darabot választottam ma, hiszen tudtam, hogy Taehyung szereti rajtam, csak mivel nem illett a személyiségemhez, ezért cserélte a fehérneműim többségét. Mivel az egész kombi csipke volt, semmit nem takart a kíváncsi szemek elől, látni engedte a melleimet is, ahogy az egész lenti területet is. Vacsoránál megkértem Tae-t, hogy majd nézzen be hozzám zuhanyzás után, mert akadt egy gondom a szobával. Igazából csak megtudtam a vacsora alatt, hogy születésnapja van és kicsit kellemetlenül éreztem magam, hogy egyrészt fel sem tudtam köszönteni, másrészt pedig esélyem sem volt valami ajándékkal kedveskedni neki. Ezért döntöttem úgy, hogy egy kis saját készítésű meglepetéssel készülök neki éjszakára. Felvettem az ágyról a vékonyka, fekete szalagot, ami az egyik melltartóm kiegészítő pántja volt és mivel a testemet kétszer körbe tudtam vele tekerni, ezért elég hosszúnak bizonyult. Megfogtam a végét a kezemben és ügyesen a két csuklóm köré tekertem. Nehéz volt, mivel csak úgy tudtam véghez vinni, hogy a számba fogtam a szalag másik végét és a kezemet járattam a dísz körül. Végül a szám és az alig mozgó ujjaim segítségével egy lagymatag csomóra kötöttem, de a célnak megfelelt. 

Mély levegőt vettem, ahogy hallottam a kilincs apró kattanását. A szívem olyan gyorsan kezdett el verni, mintha éppen a félmaratont futottam volna le négy tesióra és egy gyilkosság után. Taehyung egy szót sem szólt, csak becsukta maga mögött a bejáratot és lassan megnyalta a száját. Végignézett rajtam, én pedig egy helyben állva vártam, hogy alaposan végigmérje az egész testemet, miközben lassan, őrjítően lassan lépkedett felém.

- Ezt miért csinálod? - Kérdezte mély és máris enyhén rekedtes hanggal, ahogy izgalomba jött.

Beharaptam az alsó ajkam és az összekötözött kezeimmel megfogtam az övét. A selyem szalagra vezettem az ujjait, majd amikor már biztos voltam benne, hogy tudja, mit akarok, a fejem fölé emeltem a karomat és mély levegőt vettem.

- Bontsd ki az ajándékod! - Mosolyogtam rá.

Taehyung gondolkodás nélkül húzta szét a szalagot és tépte le rólam a csipkés anyagot. Szó szerint tépte, ugyanis a gyenge anyag azonnal megadta magát a határozott, erős ujjainak és amit Tae akar, azt Tae el is éri. Egy meglepett nyögéssel tartottam az egyensúlyom, amikor a ruha reccsent és a földre puffant. Tae hangosan beszívta a levegőt és ledobta magáról a köntösét, amit zuhanyzás után felvett. Kezeit az arcomra tette és azonnal az ajkaimra tapadt. Fogadtam a csókot, hiszen erre vártam vacsi óta. Óvatosan eldöntött az ágyon és azonnal mozgásba hozta a kezeit az egész testemen, amit most fedett fel magának. A párnába vetett fejjel élveztem a puha és erős érintéseinek a felváltott rendjét, a telt ajkainak útját mindenhol, ahová csak elért és a gyönyört, amit még el sem kezdtem teljesen kiélvezni, a meglepetéssel máris örömet szereztem mind a kettőnknek.  Taehyung morogva kapkodta le magáról az alsónadrágját és tért vissza egy ezüst fóliával, amit az én éjjeli szekrényemből varázsolt elő. Igen, a biztonság kedvéért minden lehetséges helyszínen elrejtett néhány óvszert, hátha lendületbe jön. Remegő kezekkel húzta fel magára és úgy tűnt, bármiféle bevezető nélkül máris készen állt a kis kalandra. Megnyaltam a számat és kérés nélkül a két oldalára fektettem a lábaimat. Tae csak mosolyogva lenézett rám és rám dőlt, hogy kényelmesen kezdjen bele a napi testmozgásba. 

*Taehyung POV*

Nem hittem el ezt az egészet. Szülinapomra ezt kapni, egy fergeteges ajándék. Egyszerűen nem tudtam hová tenni az érzéseimet ezzel kapcsolatban. Boldog voltam, hálás, meghatott, hogy gondolt rám és ilyen ötlete támadt. Izgatott voltam, hiszen Yun volt előttem és most már alattam, teljes valójában. Nevetni akartam a boldogságtól és sírni a meghatottságtól, de a boldogságtól is. Csókolni akartam folyamatosan, de a levegőhiány nem engedte és szívesen hallgattam a hangokat, amiket én csaltam ki belőle. Egyszerűen túl szép volt, hogy ne fusson át az agyamon, hogy zuhanyzás közben megcsúsztam, bevertem a fejem és most ájultan fekszem a szobámban és ezt csak hallucinálom. A rózsaszín, csipkés fehérnemű, a kis masni, az összekötött kezek, mind olyan dolgok voltak, amik átfutnak az agyamon Yun-nal kapcsolatban, ha éppen egyedül vagyok és nincs társaságom . Örültem, hogy ennyire figyelt rám és tudta, hogy mire vágyok és tökéletesen beindította vele minden egyes porcikámat.

Fáradtan másztam le az  ágyról, hogy az elhasznált gumit a szemetesbe dobjam. Lihegve csapódtam az ágyra, egész konkrétan Yun-ra. Fejemet a nyakába fúrtam, lábaimat kinyújtottam az ő lábai között és igyekeztem nem túl nagy súlyt engedni rá, de annyira elfáradtam, hogy nem tudtam tartani magam. Felemeltem a kezem és vakon tapogatózva kerestem ki a feje fölött lévő kezeit és oldoztam ki a gyenge csomót, amit egy rántással szétoldhatott volna, mégsem tette a kedvemért. 

- Megérinthetlek? - Kérdezte suttogva.

Kicsit meglepett a kérés, de végül is az én kívánságom  volt, hogy ne érjen hozzám szex közben. Megnyaltam a számat és hezitáltam egy kicsit, hogy megengedjem e. Még soha, senkinek nem engedtem meg és ha neki enyhítek, akkor a többieknek is kell, akik az enyémek. De már csak JiSoo van, ő pedig soha nem kérne ilyen, túlságosan ártatlan és jó ehhez. Egy kis idő után végre bólintottam egy aprót és legurultam Yun mellé az  ágyra, hogy ő is kapjon levegőt végre. A fejem még mindig a nyakában volt, de most kicsit lejjebb csúsztam a mellkasa felé, ahogy helyezkedtem. Egy kicsit megfeszültem, ahogy vártam az érintésre és nagyon meg voltam lepődve, hogy megkérdezte, ismerve a vehemenciáját, de betudtam annak, hogy szülinapom van és meg akar tenni mindent, amit eddig nem sikerült, mint például az engedelmesség. Kezei lassan ereszkedtek a hajamra és a hátamra. Baljával beletúrt az izzadt tincseimbe, jobbjával pedig éppen, hogy hozzám érve cirógatta a hátamat. Sóhajtottam egyet és alig kellett pár másodperc, hogy teljesen leengedjem a kezdeti feszültségem. Nagyon jól esett a simogatása és a gyengéd érintése. Túl bensőséges volt már a hangulat, kezdtem úgy érezni magam, mintha csak ő lenne nekem, mintha a barátnőm lenne, akivel meghitt együttlétünk volt. Akárhogy is próbáltam rávenni magam a mozgásra vagy a beszédre, hogy eltávolodjak vagy megálljt parancsoljak a kezeinek, egyszerűen nem voltam rá képes. Gőzöm sem volt, hogy mit és hogyan csinálta, de teljesen ellazultam a kezei között és lehunytam a szemem, kicsit elálmosodva a finom érintésektől.

- Remélem, hogy tetszett az ajándékod - Lehelte a hajamba.

- Hm - Bólintottam és belemosolyogtam a bőrébe. - Köszönöm.

- Isten éltessen, Tae.

Tulajdon /TaeHyung FF/Where stories live. Discover now