41.

5.6K 405 53
                                    

Felszabadultan társalogtam a tigrisekkel és megkönnyebbülten tapasztaltam, hogy Taehyung olyan embereket hozott magával, akiknek nem az az elsődleges dolga, hogy a szoknyám alá nézzenek vagy lenézzenek engem. Volt a társaságban hét vagy nyolc lány is, akik szerencsére az okosabb fajtából voltak, így történetesen elég jól el lehetett velük beszélgetni.

- Ohó - Hallottam meg egy hangot a hátunk mögül. 

Megfordultam egy gyors hátraarccal és majdnem bevertem az orromat HaJun mellkasába, vagyis a volt 'barátoméba'. Az övé voltam a vaddisznóknál és ennyi idő elteltével sem változott iránta semmit sem az érzés, hogy kibaszottul gyűlölöm. Négyen álltak meg előttünk, zsebre vagy karba tett kezekkel úgy, mintha ők szarták volna a spanyol viaszt. Mély levegőt vettem és a kezem ökölbe szorult, de egy erőltetett, jól láthatóan nem kedves mosolyt villantottam a férfira.

- HaJun - Köszöntöttem. - Nem mondom, hogy jó látni újra - Húztam vissza a mosolyom és egy sima, közönyös arccal álltam előtte. 

- Yun, drágám, a szád még mindig akkor, amekkorára én tágítottam - Vigyorgott rám gusztustalanul.

- Ne mondd - Tettem én is karba a kezem. - És ezt melyik álmodban láttad? Vagy tévképzeteid vannak, amióta elváltak az útjaink? Csak nem hiányzom és engem képzelsz az aktuális ribancod helyébe?

- Ugyanolyan ribanc voltál te is - Köpte a szavakat.

- Ezzel most ismerted be, hogy igazam van - Sóhajtottam színpadiasan. - És igen, de csak dísz voltam, mert valakinek nem volt kapacitása dugni.

- Ugyan miért lett volna, egy ilyen fapinát kefélni, mint te?

- Fapina? - Kérdezett vissza nyugodt hangon Tae és mellém lépett, ki a tömegből.

Kicsivel magasabb volt, mint HaJun, csupán a disznó testesebb volt, vagyis inkább hájasabb egy kicsit, na meg büdös, undorító, széttetovált és igénytelen balfasz, de amúgy alig van különbség...tényleg. Észrevehetetlen.

- Ez az új pasid, ribibébi? - Nézett végig Taehyung-on lenézően.

- Igen - Felelt a férfi mosolyogva helyettem. - A pasija, aki dugja, mert tudja, hogyan kell használni a farkát.

Kikerekedtek a szemeim és nem a döbbenettől, hanem mert nem hittem volna, hogy Tae ilyen nyilvánosan felvállalná a dolgot, ráadásul nevetnem is kellett és alig bírtam megállni.

- Akkor biztosan tudod, milyen az ágyban - Biccentett felém HaJun, miközben Tae szemébe nézett.

- De még mennyire - Húzta egy féloldalas mosolyra a száját Taehyung.

- Sajnálom - Mondta rossz alakítással HaJun. - Biztos kielégületlen vagy.

Taehyung halkan és lemondóan felnevetett, majd kihúzta a zsebéből a jobb kezét és megvakarta a homlokát.

- Hát, barátom, kettőnk közül nem én vagyok az, aki frusztráltnak tűnik - Mondta Tae és a hangja még mindig meglehetősen nyugodt és visszafogott volt. - Tudod, ha egy dologhoz nem értünk, nem is leszünk elégedettek utána. Tudni kell, hogy hogyan kell használni a szerszámodat és máris könnyebb és jobb lesz.

A szám elé kaptam a kezem, mert véletlenül felnevettem. Mind a két harci férfi rám nézett és Tae-től egy játékos mosolyt kaptam, míg HaJun-tól egy gyilkos pillantást.

- Te meg mit nevetsz? - Mordult rám HaJun. - Attól, hogy drága ruhákban virítasz, ugyanolyan olcsó kis cafka vagy, mint voltál.

Na jó. Jól szórakoztam eddig is, de ha engem is bevonnak, az még jobb buli. Felvontam az egyik szemöldököm és az őszinte nevetésem egy gúnyos mosolyba fordult.

- Ez az olcsó kis cafka fél év alatt többre vitte, mint te egész életedben, te kapáló, betakarításra is képtelen, mezőgazdasági analfabéta seggarc - Összegeztem szépen az első gondolatot a fejemben.

- Mi van? - Sóhajtott lemondóan HaJun.

- Gondoltam megpróbálom szépen megfogalmazni, hogy egy rohadt parasztnak is kevés vagy, de úgy tűnik, a te nyelveden kell beszélnem - Forgattam meg a szemem.

- Nekem köszönheted, hogy most itt vagy, te hálátlan ribanc - Köpte a szavakat.

- Neked? - Kérdeztem vissza. - Igaz is, ha nem vagy akkora érdektelen seggfej, hogy felteszel egy kurva játékra, mint egy kibaszott tárgyat, akkor még mindig melletted baszhatnám a rezet és várhatnám, hogy mikor nősz már fel, hogy legalább a saját seggedet ki tudd törölni, te utolsó lávaagyú balfasz.

- Kit nevezel te..

- Jól van, ember, elég lesz - Csitította le Taehyung. - A vak is látja, hogy ez a lány élből lealáz téged, bárhogy is próbálkozol, szóval szerintem jobb lesz, ha ezt itt most befejezzük.

- Téged is kordában tart, ha? - Kérdezett vissza HaJun. - Ő hordja a nadrágot?

- Nem, tudod én tudok bánni vele - Mondta Taehyung és a hangjából kihallatszott, hogy már nagyon nehezen tudja türtőztetni magát. - Emberszámba veszem, megadok neki mindent és kielégítem. Minden, amit te nem tudtál neki megadni, nálam megvan. Yun a tigrisekhez tartozik és hozzám - Jelentette ki határozottan. - Ha féltékeny vagy, talán jobban kellett volna rád figyelned, mert nem egy kis útszéli prosti, ahogy kezelted őt, hanem sokkal több. Hogy nem tudtad őt rendesen megkefélni, nem az ő hibája, úgyhogy vegyél viagrát vagy fogadd el, hogy képtelen vagy teljesíteni, pedig egy ilyen jó nőre, mint Yun, ránézni is elég, hogy felálljon az ember farka. 

- Most is áll? - Röhögött fel HaJun Tae mondandójára.

- Már akkor, amikor meglátom reggel - Mosolygott rá gúnyosan a gyökérre Tae. - Ugyanis ruha nélkül flangál nálam, a medencénél szórakozik a többi lánnyal, esténként pedig együtt szórakozunk. És egy alkalom sem volt, amikor ne indultam volna be rá, szóval egy kurva nagy seggfej vagy, ha azt hiszed, le tudod őt nézni. Most pedig foglald el magad szépen a sleppeddel és mássz ki az arcomból, mielőtt rossz kedvem lesz vagy Yun szívja fel magát és úgy tökön basz, amilyet még nem pipáltál, öregem.

- Azt hiszed, hogy végeztünk? - Kérdezte HaJun és először Taehyung-ra, majd rám nézett, ahogy befejezte a kérdését. 

- Nem hiszem, tudom - Feleltem most én. - És most fogadj szót szépen és hord el a valagad, mert én is mennék.

- Hová mennél, te kurva? - Nevetett fel.

- Felizgultam Taehyung-tól, úgyhogy mennék vele kocsikázni egyet - Feleltem unott hangon. - És most fogadd el, hogy elvesztetted ezt a testet és foglalkozz azokkal a bőrdíszekkel ott, talán van annyi agyuk, hogy megtalálják a farkad a lábad között és ha tanítod őket egy kicsit, talán még használni is tudják majd nemsokára.

Taehyung mellém lépett és a kezét a derekamra tette. Mély levegőt vettem és felnéztem rá. Ő lehajolt és egy gyors puszit nyomott a fejem tetejére, majd komoran visszafordult a vaddisznókhoz.

- És gondolkozzatok el, hogy ki itt a legkisebb hal a vízben - Ajánlotta Tae. - Csak nézzetek szét és mérjétek fel a terepet, ti seggfejek. Itt minden egyes ember élve elás titeket, ha arról van szó, mert kis békaszarok vagytok a motorosok óceánjában. Faszfejek.

Lezártnak tekintette a beszélgetést és előre tolt, hogy induljunk meg. Menet közben véletlenül sípcsonton rúgtam HaJunt, de hát nem tehetek róla, ez a fránya cipő kacsázik. Elmentünk egy másik részleg felé, ahol valamennyire takarásban voltunk az összekapcsolt sátrak tartói mögött. Tae nekilökött az egyik erősebb tartófalnak és út közben már a számra is tapadt. Nyögve fogadtam a meglepő és hirtelen cselekedetét, de viszonoztam a csókot. Hihetetlen volt, ahogy a védelmemre kelt, hihetetlen volt, amiket mondott rólam. Remélem, hogy nem csak azért mondta, hogy nyerjen a párbeszédben, hanem valóban úgy is gondolta. Féltem elhinni, de talán kicsit szétfolytam a hallottaktól és nem csak övön alul, hanem lélekben is. 

Tulajdon /TaeHyung FF/Where stories live. Discover now