Ep - 16

3.3K 325 6
                                    

The Whole FresherWelcome Day 🎉🎉

​ပြဲတစ္​ခုခု႐ွိၿပီဆို မိန္​း​ေဆာင္​ရဲ႕ခန္​းမက်ယ္​ႀကီးထဲမွာ အ​ေပၚထပ္​​ေရာ​ေအာက္​ထပ္​ပါ အကုန္​လူျပည္​့​ေနတတ္​တာ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔YUEcoရဲ႕ထံုးစံ။
အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့မို႔  အထာမသိ​ေသးတဲ့fresher​ေလး​ေတြျဖစ္​တဲ့ သရဖီ၊ စံပယ္​၊ ဝတ္​လႊာ ဝတ္​မႈံတို႔ကို အ​ေစာႀကီးကတည္​းက​ေနရာဦးခိုင္​းထားရတယ္​။
ဘုန္​းမာန္​က​ေတာ့ King Selectionထဲပါတာမို႔ စင္​​ေနာက္​မွာအလုပ္​​ေတြ႐ႈပ္​​ေန​ေလရဲ႕။

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔EC​ေတြလည္​း လိုအပ္​တာ​ေလး​ေတြကူညီ​ေပး​ေနရတယ္​။

" ဇြဲစစ္​ပိုင္​​ေရ ... ဒီမွာ​ေနရာခ်ဖို႔​ေလး​ေတြလာကူညီ​ေပးပါဦး "
" ok ok "

" ကိုဇြဲစစ္​ပိုင္​ soundboxကအသံထြက္​မ​ေကာင္​းလို႔ တစ္​ခ်က္​လာၾကည္​့​ေပးပါဦး "
" ​ေအး​ေအး ... အစ္​ကိုလာၿပီ "

" ကိုျပည္​့စံု​ေရ ... ျပႆနာ​ေတာ့တက္​ၿပီထင္​တယ္​ "
" ဘာလို႔လဲ ညီမ ... ပြဲစီစဥ္​တာမွာဘာျဖစ္​လို႔လဲ "
" cover danceလာက​ေပးမယ္​့အဖြဲ႔က ခုထိမ​ေရာက္​​ေသးဘူး။  ဖုန္​းဆက္​ၾကည္​့​ေတာ့လည္​း ကားလမ္​းအရမ္း​ပိတ္​​ေနလို႔​ေရာက္​ဖို႔နည္​းနည္​းလိုဦးမယ္​တဲ့။  ပြဲအစီအစဥ္​အတိုင္​းဆိုသူတို႔အဖြဲ႔က king & queen performance​ေတြၿပီးတာနဲ႔ ဝင္​ကရ​ေတာ့မွာ။  တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​နဲ႔အစားထိုးရ​ေတာ့မယ္​ထင္​တယ္​ "
" အာ ... အလွည္​့ခ်ိန္​းဖို႔အဆင္​မ​ေျပဘူးလား "
" အလွည္​့ခ်ိန္​းဖို႔က်​ေတာ့လည္​း သူ႔​ေနာက္​အဖြဲ႔​ေတြက ဘာမွအဆင္​သင္​့မျဖစ္​​ေသးဘူး "
" ဒါဆို ... တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကို သီခ်င္​းတက္​ဆိုခိုင္​းလိုက္​တာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ လုပ္​မွျဖစ္​​ေတာ့မယ္​ "
" အင္​း ... အဲ့လိုဆိုအဆင္​​ေျပ​ေလာက္​တယ္​ "
" Ok ... အာ့ဆို သီခ်င္​းဆိုတတ္​မယ္​့လူတစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​႐ွာရမယ္​ ... ခုခ်က္​ခ်င္​းႀကီး တီးလံုး႐ွာဖို႔ကလည္​းအဆင္​မ​ေျပဘူးဆို​ေတာ့ guiterတီးၿပီးဆိုတတ္​တဲ့လူမ်ိဳးဆို ပိုအဆင္​​ေျပမယ္​​ေနာ္​ "
" ဟုတ္​ အစ္​ကို "

" 👏👏 ( clap clap )
အားလံုးပဲ စင္​​ေနာက္​ကလူ​ေတြ ... တစ္​ခ်က္​​ေလာက္​နား​ေထာင္​​ေပးပါ။
ဒီထဲမွာ guiterတီးၿပီးသီခ်င္​း​ေကာင္​း​ေကာင္​းဆိုတတ္​တဲ့လူ႐ွိလား ?
အစီအစဥ္​ထဲမွာ နည္​းနည္​းအခက္​အခဲျဖစ္​​ေနလို႔။  ကိုမဆိုတတ္​ရင္​​ေတာင္​မွ ဆိုတတ္​တဲ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြဘာ​ေတြ႐ွိရင္​ အကူညီ​ေတာင္​း​ေပးလို႔ရမလား "

The Place where Love exists 💙(Completed)Where stories live. Discover now