Ep - 20 ( Final ) part-2

5.8K 417 33
                                    

" ​ေပ်ာ္​စရာ​ေတြအျပည္​့နဲ႔​ေနာက္​ဘဝမွာ ငါတို႔​ေတြျပန္​ဆံုၾကမယ္​​ေနာ္​ ... ဘုန္​းမာန္​ "

ထို႔​ေနာက္​ ... ဓားသြားက လက္​​ေကာက္​ဝတ္​​ေပၚသို႔ ...

" သား !!! "

" ဟင္​! "

႐ုတ္​တရက္​ ပြင္​့သြား​တဲ့အခန္​းတံခါးကတစ္​ဆင္​့
​ေမွာင္​​ေန​တဲ့အခန္​းငယ္​​ေလးထဲ အလင္​း​ေရာင္​ဝင္​​ေရာက္​လာခဲ့​တယ္​။
ထိုအလင္​း​ေရာင္​ရဲ႕အလယ္​မွာ ရပ္​​ေနသူက...

" မား😢 "

ဟုတ္​တယ္​။
မား႐ွိ​ေန​ေသးတာပဲ။
ကြၽန္​​ေတာ္​ မားကို​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ရဦးမယ္​။
ကြၽန္​​ေတာ္​သာ ဒီလိုပံုစံနဲ႔ ​ေလာကႀကီးက​ေနထြက္​သြားလိုက္​မိရင္​ မားတစ္​​ေယာက္​တည္​းက်န္​​ေနခဲ့​ေတာ့မွာ။  
ဟင္​့အင္​း ... ကြၽန္​​ေတာ္​ အဲ့လိုလည္​းအျဖစ္​မခံႏိုင္​ဘူး။

ပါးဆံုးသြားၿပီးကတည္​းက မားတစ္​​ေယာက္​တည္​း႐ုန္​းကန္​႐ွာ​ေဖြၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ခဲ့တာ။
အဲ့​ေက်းဇူး​ေတြကို ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​ဆပ္​ရဦးမယ္​။

" သား !!!
သားရယ္​ ... ဘာ​ေတြလုပ္​ဖို႔စဥ္​းစား​ေနတာလဲ ... မၾကံ​ေကာင္​းမစည္​ရာ​ေတြကို မလုပ္​ပါနဲ႔ သားရဲ႕ ... သားမ႐ွိရင္​ မားတစ္​​ေယာက္​တည္​းဘယ္​လို​ေနခဲ့ရမလဲ ... မားရင္​ကြဲၿပီး​ေသတာ ျမင္​ခ်င္​လို႔လား ... ဟမ္​ !!! "

" မား ... ╥﹏╥
မားရယ္​ ... သား​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ... သား​ေလ ... မြန္​းၾကပ္​လြန္​းလို႔ ... အရမ္​းကို မခံစားႏိုင္​လြန္​းလို႔ ... ႐ုန္​းထြက္​ဖို႔ ... ႀကိဳးစားမိတာပါ ... သား​ေလ ... အရမ္​းကို ​ေျခကုန္​လက္​ပန္​းက်​ေနၿပီ ... သား ... အရာအားလံုးကို ... အ႐ႈံး​ေပးလိုက္​ခ်င္​ၿပီ ... သားရင္​ထဲမွာဘယ္​​ေလာက္​ထိခံစား​ေနရတယ္​ဆိုတာ ... မားမသိဘူး ... သား​ေလ ... ရင္​ထဲမွာ အရမ္​း ... "

" သားရယ္​ ... မား​ေမြးထားတဲ့သားက ဒီ​ေလာက္​ထိ​ေပ်ာ့ညံ့ရသလား။   ၿပီး​ေတာ့ မားက သားကို​ေမြးထားတဲ့အ​ေမပါသားရဲ႕။  အ​ေမတစ္​ခုသားတစ္​ခု ​ေနလာရတဲ့ဘဝမွာ ငါ့သား​ေလးရင္​ထဲဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနတယ္​ဆိုတာ မားသိတာ​ေပါ့။  ဒီမွာသား ... အရာအားလံုးကို အခ်ိန္​က​ေျဖ႐ွင္​း​ေပးသြားလိမ္​့မယ္​။  သားမာန္​ကလည္​း တစ္​​ေန႔မွာ သားဆီအ​ေရာက္​ျပန္​လာမယ္​ဆိုတာ မားသိတယ္​ "

The Place where Love exists 💙(Completed)Where stories live. Discover now