Ep - 5

3.9K 413 6
                                    

စစ္​ပိုင္​'pov

လြန္​ခဲ့​ေသာ တစ္​ႏွစ္​​ေက်ာ္​ခန္​႔က .....

.

.

.

" ဟာ . . . မားရာ .... သားမသင္​ခ်င္​ဘူး "

"သားရယ္​ ... မားကိုကူညီတယ္​လို႔ပဲ သ​ေဘာထားလိုက္​ပါကြယ္​ "

"မားကလည္​း ... မားပဲစဥ္​းစားၾကည္​့။ ဒီ​ေလာက္​ဆိုးသြမ္​းၿပီး အ​ေလလိုက္​​ေနတဲ့​ေကာင္​မ်ိဳးကို ဘယ္​လိုလူကguideလုပ္​​ေပးခ်င္​မွာလဲ။ ၿပီး​ေတာ့ ဆယ္​တန္​းfresherလည္​းမဟုတ္​ဘူး။ ၂ႏွစ္​ဆက္​တိုက္​က်ထားတဲ့​ေကာင္​။ အဲ့လိုလူမ်ိဳးကိုguideသင္​​ေပးရမယ္​ဆိုရင္​ အလကားအခ်ိန္​ကုန္​ၿပီး သားနာမည္​ပ်က္​တာပဲအဖတ္​တင္​မွာ​ေပါ့"

"ဪ ... သားရယ္​ ။ မာန္​​ေလးကလိမၼာပါတယ္​ကြဲ႔ ။ စာလည္​းႀကိဳးစား႐ွာပါတယ္​။ သားမသိ​ေသးလို႔ပါ "

"မားရာ . . . "

"လုပ္​ပါ သားပိုင္​ရယ္​။ မာန္​႔အ​ေမနဲ႔မားနဲ႔ဆိုတာက ဟိုးstate​ေက်ာင္​းကတည္​းကသူငယ္​​ခ်င္​း​ေတြ​ေလ။ အခု သူကအကူအညီ​ေတာင္​းလာတာကို မားကဘယ္​ျငင္​းလို႔​ေကာင္​းပါ့မလဲ"

"ဟင္​့ ... သားတကယ္​မသင္​ခ်င္​ဘူးမား"

"ဒါဆိုလည္​း တစ္​ႏွစ္​လံုးမသင္​ရင္​​ေတာင္​ ၃လ​ေလာက္​သြားသင္​ၾကည္​့လိုက္​​ေလ။ ၃လျပည့္လို႔ ဘယ္​လိုမွအဆင္​မ​ေျပဘူးဆိုရင္​​ေတာ့ ဆက္​မသင္​နဲ႔​ေတာ့​ေပါ့။ အဲ့လိုဆို မားလည္​းအားနာ​ေနစရာမလို​ေတာ့ဘူး​။ ဟုတ္​ၿပီလား ... ​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေတာ့ မားမ်က္​ႏွာ​ေထာက္​ၿပီး ကူညီ​ေပးပါသားရယ္​ ... ​ေနာ္​"

​ေတာင္​း​ေတာင္​းပန္​ပန္​နဲ႔​ေျပာလာတဲ့မားကိုၾကည္​့ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ဆက္​ျငင္​းဖို႔အားမ႐ွိ​ေတာ့ဘူးျဖစ္​သြားတယ္​။ ဒါ​ေပမယ္​့ အဲ့ဂ်ပိုး​ေကာင္​ကို စာမသင္​​ေပးခ်င္​တာ​ေတာ့အမွန္​ပဲ

"အင္​းပါ ... အာ့ဆိုလည္​း ၃လျပည္​့ရင္​ သားတကယ္​မသင္​​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​ မား"

"အို​ေခသား။ မားကတိ​ေပးတယ္​"

"အို​ေခ"

The Place where Love exists 💙(Completed)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora