V tu chvíli šel Josh(číšník) s polévkámi a já do něj narazila. Bohužel se vše vylilo na mě. ,,Promiň já si tě nevšiml." omlouval se mi Josh a zvedal mě ze země. ,,To není tvoje vina,já zakopla." řekla jsem a snažila jsem se nespadnout znovu protože ta zem byla kluzká. ,,Ce se stalo?" přišel Thomas a pak i Dan a pár lidí. Kompletně všichni se podívali na mě. Bodejť by ne když jsem byla totálně mokra ale díky bohu vlasy ne. ,,Menší srážka." řekla jsem a podívala se na Joshe. Dívali se na nás dva s vážnou tváří teda kromě jednoho.
Daniel se začal nahlas smát až se popadal za břicho a ukazoval na mě.
,,Ukliďte to tady,a ty se nesměj." řekl Thomas a pak se podíval na smějícího se Daniela,kterému dal pohlavek. Dan se okamžitě narovnal a přidušeně se smál.
Ústy jsem mu naznačila že je to debil a začala jsem to uklízet. S Joshem jsme to měli za hoďku hotové ale já pořád byla špinavá. ,,Máš nějaké oblečení?" zeptal se mě Josh poté co jsme to douklízeli. ,,Ne ale přijdou rodiče tak se pak prevleču." mykla jsem rameny. Chtěl něco říct ale já ho zastavila. ,,Vážně dobrý." řekla jsem a usmála se. ,,Tak jo,já už musím." usmál se a odešel.,,Vypadáš strašně." uchechtl se Dan. ,,Ale tobě je nějak lépe." zamračila jsem se a poodstoupila. ,,Ale no tak to chceš v tomhle letět domů." zeptal se mě pobaveně. ,,Samozřejmě že ne,ale teď v tom musím přežít." řekla jsem a odcházela pryč. Šla jsem na záchod abych se podívala v jakém stavu je moje oblečení. Před zrcadlem jsem se lekla. Bylo to strašné. Košile mokrá a jeany taky. ,,Kurva." zanadávala jsem si a na záchody někdo vešel. Otočila jsem se a viděla Daniela. ,,Co..však holčičí záchody ne,ty je máš vedle jestli sis to spletl." řekla jsem a ukazovala na dveře. ,,Tu máš mojí mikinu,než vaši přijdou." podal mi ji a já ji přijmula. ,,Děkuji." řekla jsem. Teď mi vážně bylo jedno ze tam je,jen jsem si potřebovala sundat to mokré ze sebe. Sundala jsem si košili,takže jsem zůstala jen v podprsence. Slyšela jsem jak zalapal po dechu. ,,Danieli děláš jak by si tak holku neviděl." zasmála jsem se a dala si jeho mikinu. ,,Ehm viděl ale ne tebe." zazubil se a já se na něj otočila. ,,Taky že si nic neviděl." řekla jsem přísně a už ho vyháněla ze záchodů.
,,No jo. Ale vypadala si dobře." usmál se a já se na něj nevěřícně podívala. ,,Jasně že jsme kamarádi." řekl v obraně a já se zasmála. Thomas mi dal volno takže jsem seděla a napsala jsem našim aby mi vzali nějaké věci na převlečení.Po nějaké době si mě Thomas zavolal.
,,Amando tady máš peníze,strašně ti děkuji že si tu pomáhala teda až na dnešek." řekl a zasmál se. ,,Ale jak už jsem říkal u nás si vždy vítána." dodal.
Vzala jsem si od něj obálku a řekla ,,Děkuji že si mě přijal a určitě bych byla ráda kdyby jsem se tu ještě někdy ukázala."Po nějaké době přijeli rodiče i s mojimi věcmi tak jsem se šla převléct. Po chvíli jsem se vrátila a mokré věci jsem dala do tašky. ,,Am už musíme." řekla mamka a ukázala na hodinky. ,,Počkej ještě se musím rozloučit s Danem." řekla jsem a s jeho mikinou v ruce jsem ho hledala.
,,Už jedeš?" zeptal se za mnou a já se otočila. ,,Jo." řekla jsem smutně. ,,Pojď ke mě." natáhl ruce a já ho pevně objala. Začala jsem popotahovat. ,,Děkuji za vše." řekl a dal mi pusu do vlasů. ,,Já tobě taky i za ten přívěsek." zamumlala jsem mu do hrudi. Docela dlouho jsme takhle stáli dokud nás nevyrušil táta. ,,Am vážně musíme." řekl a já se od Daniela odtáhla.
,,Ahoj." řekl zklamaně. ,,Ahoj." dala jsme mu pusu na líčko a pak mu podala jeho mikinu. Jen se usmál a já se otočila a odešla. ,,Zavolám ti ty příšero." zakřičel ještě na mě. ,,Dobře." zasmála jsem se.Do Anglie jsme přiletěli v sedm večer,takže to bylo v pohodě. Před letištěm na nás čekal už Jeff. ,,Jeffe." křikla jsem. ,,Slečno rád vás zase vidím a vás taky." řekl a kývl na rodiče. Nastoupili jsme do auta a jeli domů.
Doma jsem si zabalila jen věci potřebné do kampusu a pak jsem šla dolů do kuchyně. ,,Mohla bych už dnes jet do kampusu?" zeptala jsem se narovinu. ,,Cože." ,,Co!" oba dva se na mě nevěřícně podívali. ,,Chtěla bych tam už dnes." zopakovala jsem to. ,,Zlatíčko vážně?" zeptala se máma a pořád asi nemohla uvěřit co jsme to řekla. ,,Ano zbaleno už mám." řekla jsem. ,,Ale vždyť je devět večer." vydechl táta. ,,Já vím chci překvapit Sáru." usmála jsem se. Ještě chvíli mě nějak přemlouvali ale pak řekli že je to má volba,takže jsem si vzala věci a dala je dolů do haly. Po chvíli přišel Jeff,vzal věci a odnesl je do auta.
S rodiči jsem se rychle rozloučila a pak nasedla do auta a odjela. ,,Slečno co tak náhle." zeptal se za jízdy Jeff. ,,Chci překvapit Sáru a navíc se na ni těším." řekla jsem s úsměvem. ,,A co ten hoch." zeptal se a mě úsměv spadl. ,,Já nevím." řekla jsem. ,, Promiňte." omluvil se. ,,Ne to je dobrý....je tu mi zastav já to dojdu." řekla jsem a on zastavil. Vytáhl mi věci a já si je vzala. ,,Tak nashledanou slečno." zamával mi. ,,Ahoj." řekla jsem a šla.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...