*68*

5.2K 197 8
                                    

S úsměvem se ke mě rychle naklonila a začala mě líbat. Začal jsem spolupracovat. Snažila se mě rozptýlit, proto jsem se do polibku usmál. Ruce jsem si ihned přemístil na její zadek, který jsem posléze zmáčkl, tak že pootevřela pusu a já ji tam ihned strčil jazyk. Jen se uchechtla zajela mi rukou do vlasů. ,,Am." vzdychl jsem, když se pohla. Nijak nereagovala, ale pořád jsme se líbali. Pomalu jsem se zvedl do sedu poté jsem si ji chytl pod zadkem a vydala se s ní do ložnice. Nohy měla obmotané kolem mého zadku a já šel dál. Zavřel jsem nohou dveře a ji opřel o zeď. Trochu se odtáhla a usmála se. Chytla mi lem trička a rychle mi ho přetáhla přes hlavu. Poté se opět přisála na mé rty. Šel jsem s ní k posteli a položil ji na ni. Sundal jsem ji tričko a přidal se zpátky k jejím rtům. Tohle bylo úžasné jestli chtěla odvést mojí pozornost, tak se ji to dařilo. Rukou jsem ji přejížděl přes stehno a ona se usmála. Přemístil jsem se k jejímu krku, který jsem obsypával polibky.
Taylere jestli se ji dnes už nezeptáš tak si debil...neodkládej to pořád. Hej neignoruje mě!
Můj mozek mě prostě nenechal napokoji, ale měl pravdu. Odtáhl jsem se a ona se na mě nechápavě podívala. ,,Dej mi minutku." dal jsem ji ještě rychlou pusu a běžel k mojí bundě ve, které jsem měl krabičku s prstýnkem. Nebude to jak to mají všichni ty romantické večeře atd...prostě tohle nemusí být, když ji chceš říct aby s tebou strávila zbytek života. Mě stačí, když mi řekne ano.

,,Tayi děje se něco." objevila se za mnou a já leknutím schoval ruce za záda. ,,Ne nic." řekl jsem rychle, ale pak si uvědomil že to není pravda. ,,Teda jo potřebuji něco vědět je to otázka života a smrti." zasmál jsem se abych trochu ulehčil situaci, protože jsem byl nervózní. Am se, ale moc nesmála.
Tak jo vzchop se není to tak těžké přece...
Až teď jsem si uvědomil že předemnou stojí polonahá, ale snažil jsem se soustředit. ,,Tak jo...ehm." jo nervozita je svině. Přišla ke mě a něžně mě políbila. ,,Tak co?" zeptala se s úsměvem. Pane bože já ji miluju. Zhluboka jsem se nadechl a vydechl.

,,Am tohle už jsem chtěl udělá dřív, no jsme spolu skoro čtyři roky, i když to nebylo se mnou nejlehčí." uchechtl jsem se a všiml si jejího výrazu. ,,I přesto vše si to se mnou zvládla, jsi to nejlepší co mě kdy potkalo a lituji těch dnů co jsem byl takový tvrdohlavý a křičel na tebe....a za to se ti omlouvám, ale strašně moc tě miluji. Děkuji že si mi dala úžasného syna Alexe, který je mimochodem úžasný po tobě. Víš že nejsem moc dobrý řečník, takže se chci zeptat..." klekl si na jedno koleno a nastavil před ní ruku s otevřenou krabičkou. Všiml jsem si že se drží za pusu a brečí. ,,Uděláš mě tím nejšťastnější mužem a vezmeš si mě?" dokončil jsem co jsem chtěl a čekal. ,,Samozřejmě, že ano....moc tě miluji." vydala ze sebe já si uvědomil co řekla. ,,Vážně?" pro jistotu jsem se zeptal kdybych náhodou přeslechl. ,,Ano, ano." opakovala. Já ji dal prstýnek na prst a potom ji zvedl do vzduchu. ,,Miluji tě." vydal jsem ze sebe. ,,Já tebe taky a moc." brečela, ale i smála. Položil jsem ji na zem a objal ji. Já sám jsem se přistihl že mi pár slz ukáplo. ,,Zlato miluji tě." políbila mě a usmála se. To že jsem ji požádá o ruku doma, na chodbě kde jsme byli polonazí je jedno, hlavně že řekla ano. Byl jsem ten nejšťastnější muž na světě.
Ještě jsem ji setřel slzy a usmál se. Vzal jsem ji do náruče a ona se začala potichu smát. Odnesl jsem ji do ložnice a dál asi už víte.

*****

Když jsem se vzbudil, tak jsem vedle sebe měl Alexe, který ještě spal. ,,Broučku." usmál jsem se a pohladil ho po vláscích. Až teď jsem si uvědomil že tu není Am. Nechal jsem Alexe spát, pomalu jsem se zvedl a oblékl si kraťasy. Vydal jsem se z pokoje a ucítil úžasnou vůni. Hned co jsem vstoupil do kuchyně jsem spatřil Am v mojem tričku, jak dělá lívance, má puštěné písničky a zpívala si.

All you have to do is stay
A minute
Just take
Your time
The clock is ticking
So stay
All you have to do is wait
A second
Your hands, on mine
The clock is ticking
So stay

Sázka nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat