,,Danieli." řekla jsem a šla rychle za ním. ,,Ahoj prdelko." objal mě a já jeho. ,,Ten týden byl strašný ani si ho neumíš představit, ty si mi odjela a nechala mě tam. Uvědomuješ si že teď tam nemám s kým pít a chodit opilý na hotel?" vynadal mi,ale s úsměvem. ,,Promiň, jsem ráda že jsi tady. Vlastně co tu děláš?" zeptala jsem se ho. ,,Tvoji rodiče mě tu pozvali a já si to nemohl nechat ujít." uchechtl se. Teď jsem si vzpomněla na ty peníze a zamračila jsem se. ,,Sakra ty se pořád zlobíš." vydechl pobaveně. ,,Zlobím?! Jsem naštvaná jak si to představuješ dávat takovou velkou sumu peněz!" zdupala jsem ho za to. ,,Am chci aby sis splnila co chceš,někam odjeď a poznávej svět." řekl s úsměvem. Někdo si za mnou odkašlal. Vzpomněla jsem si na Taylera a otočila se na něj. ,,Promiň seznámím tě." chytla jsem ho za ruku. ,,Takže Danieli Tayler můj přítel, Taylere Daniel můj kamarád." řekla jsem a oni si podali ruce. ,,Ty si ten Tayler?" zeptal se ho podezíravě. ,,Ehm jaký?" tázavě se na něj podíval Tay. ,,Danieli my jsme si to urovnali a teď jsme spolu." dodala jsem a poplácala ho po tváři. ,,Zkus ji ublížit a já ublížím tobě." řekl Daniel výhrůžně a Tayler se zasmál. ,,Proč bych to dělal?"
,,Mám jisté informace." řekl provokativně Dan. ,,Miluju ji tak proč bych ji ubližoval." řekl Tay už tím svým nepříjemným hlasem. Stoupla jsem si mezi ně a každému položila ruku na hruď a trochu je od sebe odstrčila. ,,Prosím nechte toho ano, Danieli je to v pořádku už jsme vše vyřešili." řekla jsem směrem k Danielovi. ,,Zlato a ty buď hodný je to kamarád." řekla jsme zase směrem k Taylerovi. Oba dva si povzdechli ,,Dobře." řekli stejně. ,,Děkuji." řekla jsem a ruce spustila podél těla.Nakonec se večer podařil. Daniel se seznámil i se Sárou a Benem bral je v pohodě. Na Taylera se nejdříve mračí ale to samé Tay na Daniela. Jenže znáte kluky když se začnou bavit o sportu tak jsou největšími kamarády. Poděkovala jsem rodičům za všechno a že přijel i Dan a pak se zpátky vrátila k ostatním naše petice se tam bavila o všem a vydrželo nám to dlouho.
Zvedla jsem se a šla do mého pokoje po schodech nahoru. Chtěla jsem si to tu připomenou a možná si vzít pár věcí do kampusu. Sedla jsem si na postel,sundala si podpadky abych mohla nechat nohy odpočinout a vzala do ruky rámeček s fotkou mě,táty a mámy když mi bylo 6 let. Rukou jsem po ní přejela a zadívala se na ni.
,,Pořád si to nevysvětlila." řekla ode dveří Sára. ,,Vím tak pojď." řekla jsem a poklepala na místo vedle mě. Okamžitě si sedla a otočila se na mě.,,Takže?" zeptala se. ,,Takže...no je to jednoduché...prostě jsme spolu." řekla jsem narovinu. Sára se začala usmívat a pak mě silně objala. ,,Am přeji vám to. Ale ať vám to teď vydrží déle." zasmála se. ,,To doufám." zamumlala jsem. ,,A jak vlastně jste se no víš co?" zeptala se a pustila mě. ,,Rodičům jsem oznámila že je to můj přítel no a měla si vidět jak Tay ztuhl....byl tak roztomilý..a ještě když se mu máma představila a nastavila ruku on začal koktat." zasmály jsme se se Sárou.
,,To nebylo vtipné." řekl Tay který se opíral o futra dveří. ,,Ale jo měl ses vidět." zasmála jsem se. Tay přišel za námi,opřel se rukama o postel a tím mi zamezil únik. ,,Jaké by to bylo kdybych tě já už včera představil rodičům jako moji přítelkyni aniž bych tě varoval." řekl mi těsně u obličeje a očima sjel na mé rty. ,,To by si neudělal." řekla jsem mu pevně. ,,Jak to víš tak jistě?" zeptal se mě. ,,Protože se bojíš Jacka." zašeptala jsem mu u ucha a on ztuhl.
,,Já vás tu nechám." řekla Sára a v mžiku byla pryč a zavřela za sebou dveře.,,Am neprovokuj." řekl potichu. ,,Jen říkám pravdu zlato." usmála jsem se. ,,Protože kdyby ses ho nebál tak by si mě nepřemlouval abych nejezdila." dala jsem mu pusu na líčko a ruku mu dala pryč abych mohla jít. Zvedla jsem si boty ze země a šla ke dveřím. Když jsem je otevřela znovu se zabouchly,tak jsem se otočila na Taylera. Zvedla jsem tázavě obočí a podívala se mu do očí. Vzal mi boty z ruky a položil je na komodu vedle nás. Skousl si ret a trochu se přiblížil rty ale nepolíbil. To bylo od něj hnusné že to nedokončil a zastavil se těsně u mě. Trochu jsem se zamračila ale on se jen usmál a dal provokoval. Chytla jsem ho za sako a přitáhla si ho do polibku. Slyšela jsem jak se uchechtl a pak mi ruce dál na boky. Ruce jsem mu obtočila kolem krku a jednou mu zajela do vlasů. Své rty přemístil na můj krk,který obsypával polibky a já ho zatahala za vlasy. Vzdychla jsem. Tayler se zpátky vrátil k mým rtům,chytl mě pod zadkem a já mu nohy obtočila kolem pasu. Bylo mi úplně jedno že dole jsou rodiče,Sára,Ben a Daniel teď jsme tu byli jen my dva. Sundala jsem mu sako a hodila ho na zem. Přešel se mnou k posteli,položil mě na ní a nalehl na mě. ,,Am." vzdychl když jsem to byla já co ho líbala na krku. Zvedl mi hlavu a přisál se na mé rty. Vášnivě jsme se líbali a já mu začala rozepínat košili. Vzdychl do polibku a já mu přejela rukou přes celou hruď. Rukou jel po mém stehně pomalu nahoru. Myslím že by tohle skončilo jinak, ale někdo vtrhl do pokoje.
,,Ehm..promiňte příště budu klepat." řekl táta a my se na něj podívali. Sakra.
,,Chtěl jsem říct... že jsme nachystali...večeři tak jestli chcete....ehm asi ale máte jiné plány." vykoktal táta. Podívali jsme se s Taylerem na sebe a pak se rozesmáli. ,,Tati za chvíli jsme tam." mrkla jsem na něj. ,,Dobře...a teď asi..odejdu." ukázal za sebe,pak odešel a zavřel dveře. ,,Budeme muset jít dolů co." usmál se Tay. ,,Radši jo." odpověděla jsem. Tay se zvedl z postele a pak pomohl i mě. Začala jsem si upravovat šaty a vlasy. Slyšela jsem povzdechnutí tak jsem zvedla hlavu a přišla k Taylerovi. ,,Ukaž pomůžu ti." usmála jsem se a zapínala mu košili. Potom jsem zvedla jeho sako a pomohla mu ho obléct. ,,Miluji tě." vydechl a vykouzlil ten nejhezčí úsměv. Popravila jsem mu sako,ještě mu upravila vlasy a pak jsem se na něj usmála. ,,Já tebe taky." dala jsem mu pusu a pak ho vedla z pokoje dolů.,,Tady jste....co jste tam tak dlouho dělali?" zeptala se máma. ,,Am mi ukazovala fotky." usmál se Tayler a ruku mi položil na záda. ,,Fotky?" zeptal se táta. ,,Ano fotky." zvedla jsem obočí a podívala se směrem k tátovi. Jen zvedl ruce do obraného gesta a pak se usmál.
,,Dobře tak teď všichni pojďte, vím na večeři je pozdě ale to je jedno." zasmála se máma a vedla nás do jídelny. ,,Tak fotky jo?" zašeptala mi u ucha Sára. ,,Jo." zasmála jsem se a žduchla do ní.*****
S rodiči jsme se dohodli že všichni tu zůstaneme a přespíme tady. Nebyli vůbec proti a navíc měli jsme dost pokojů. Daniel měl zítra už zase odlétat a zase říkal že tam bude nuda,nikdo s ním nechce chodit pít atd... Řekla jsem mu že až se zpátky vrátí tady tak zase můžeme zajít,ale půjdeme všichni. S tím neměl problém protože se bezvadně bavil s Benem ale i s Taylerem si docela sedli. A se Sárou taky říkal že je to mé dvojče, stejně švihlá jako já.... Docela dlouho jsme si ještě povídali ale rodiče říkali ať radši jdeme spát tak jsme si řekli jen ,dobrou' a odebrali se do pokojů. Samozřejmě že jsem byla s Taylerem,Sára s Benem a Daniel byl sám.
Zalezla jsem si do koupelny a rychle se osprchovala a dala si na sebe volné tričko a kalhotky,poté jsem si umyla zuby a pak vylezla z koupelny. Lehla jsem si do postele a Tay se šel osprchovat. ,,Ručníky jsou pod umyvadlem." křikla jsem na něj. ,,Díky." odpověděl a pak už jsem slyšela vodu. Byla jsem docela unavená, takže jsem byla už v polospánku když vyšel z koupelny. Lehl si vedle mě. Ucítila jsem kolem břicha ruku kterou si mě přitáhl blíž k němu a dal mi pusu do vlasů. ,,Dobrou." zamumlala jsem. ,,Dobrou lásko." zašeptal.
Poté jsem usla.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...